Wprowadzenie fotoradarów na Al. Warszawskiej w Olsztynie

Quoted post


Gość

#22 Re:

2014-12-02 00:14

#21: Ul -  

 Od razu ograniczenie do 20.W każdym cywilizowanym kraju taka ulicą jedzie się od 70 wzwyż, oczywiście tylko jakiś janusz w Polsce chciałbym wprowadzić ograniczenie do 40 i progi. Proponuje pojeżdzić samochodem po Polsce i nie tylko, obeznać się trochę w sytuacji. Poza tym po co ograniczenie? Ile jest przejść nieoznakowanych na warszawskiej? Co da ograniczenie do 40 i fotoradar jak nawet przy takiej prędkości taki wypadek miałby miejsce. Nie macie zielonego pojęcia o czym piszecie

Odpowiedzi

Ul

#23 Re: Re:

2014-12-02 08:05:13

#22: - Re:  

 "Od razu ograniczenie do 20" to żaden argument, proszę Pana/i :) pod co pisać w ogóle takie rzeczy. Na ulicy, przy której mieszkam dopóki nie zostały postawione hopki ludzie jeżdzili nawet czasami wicej niż 100km/h i często zdarzały się wypadki, nawet śmiertelne. Po postawieniu hopków i ograniczeniu prędkości (fotoradar nie był nawet brany pod uwagę, odcienek ulicy ma około kilometra i nie jest bardzo ruchliwą drogą) już od dawien dawna jest spokój. Nikt nie szaleje na drodze. A już Pański tekst "taki wypadek miałby miejsce" jest po prostu bezczelny. Pan/i sam po prostu nie wie o czym pisze, jest różnica przy ewentualnym uderzeniu przy 40 i 70km/h no i czas reakcji też jest raczej zróżnicowany. Odnoszę wrażenie, że to Pan/i nie wie, o czym pisze (bez złośliwości).