Apel do Sędziów Sądów Powszechnych o realną pomoc w zapobieganiu alienacji rodzicielskiej

Komentarze

#1

Alienacja rodzicielska dotknęła moje Dzieci.

(Poznań, 2018-03-13)

#2

Podpisuje ponieważ chce pomóc w zapobieganiu alienacji rodzicielskiej

(Krzepczow, 2018-03-13)

#3

Dzieci mają prawo do kontaktów z obojgiem rodziców i nie powinny one być ograniczane w żaden sposób.

(Szczecin, 2018-03-13)

#5

Moj wnuk doswiadcza przemocy emocjonalnej psychicznej czy to pod nazwa alienacji rodzicielskiej . o ktorej wiedza tylko zainteresowani tym problem pozostali slyszeli ale nie widza problemu a prawidlowy rozwoj dziecka to nie materialne potrzeby to nie zabawki slodycze to zdrowe zdrowie psychiczne ktore nie potrzebuje wiadomosci specjalnych jak biegli sadowi to milosc ktora jedt bezwarunkowa a wiezi nie utracone

(Torun, 2018-03-13)

#6

Mam prlne orawa rodzicielskie a jestem alienowany od mych dzieci niewiduje dzieci od sgycznia 2017

(bujakow, 2018-03-13)

#7

Sam jestem ojcem, który walczy o możliwość wychowywania swojego syna.

(Zgierz, 2018-03-13)

#8

Podpisuję, ponieważ moje dziecko jest dotknięte przemocą alienatorską i żaden sąd nic z tym nie robi

(Kowal, 2018-03-13)

#10

Przez okres 2 lat miałem notorycznie uniemożliwiane kontakty z córkami. Nasze córki były indoktrynowane przeciwko mnie przez ich matkę.

(Braniewo, 2018-03-13)

#11

Treś jest zgodna z moim przekonaniem o prawa obojga rodzicòw do dziecka

(Toruń, 2018-03-13)

#12

Podpisuje ponieważ walczę z tym złym zjawiskiem jakim kaleczone zostają nasze dzieci przez ich toksyczne matki

(Rajgród, 2018-03-13)

#13

Ponieważ jestesmy w podobnej sytuacji

(Kozy, 2018-03-13)

#14

Obowiązkiem każdego dorosłego jest ochrona dziecka przed przemocą, a skoro alienacja rodzicielska została zdiagnozowana jako przemoc, to naszym zadaniem jako społeczeństwa jest dążenie do zlikwidowania wszelkich jej przyczyn, przejawów i skutków.

(London, 2018-03-13)

#15

Sam jestem alienowany od prawie roku. Mam wspaniałego syna ktory skończy w maju 7 lat. Do lipca 2017 kontakty przebiegały w miare ok.
Od tamtej pory matka robi co chce 3 sprawy w sądzie w toku. Polecam sie jeśli ktoś potrzebuje pomocy .

(Paszkówka , 2018-03-13)

#16

Problem alienacji rodzicielskiej jest zbyt długo zamiatany pod dywan.

(Dabrowa Gornicza, 2018-03-13)

#17

Jestem ALIENOWANYM rodzicem - chcę bronić moje DZIECI przed skutkami tej PATOLOGII SPOŁECZNEJ

(Szczecin, 2018-03-13)

#18

Ponieważ jestem przeciw przemocy.
Alienacja to też przemoc.

(Warszawa , 2018-03-13)

#19

Alienacja to bezprawie, Powinno byc KARANE! Dotyka w pierwszej kolejnosci dziecka i rodzica, statystyki pokazuja ze przede wszystkim dotyczy to ojcow. Niestety alienowani sa nie tylko ojcowie ale cale jego rodziny, babcia, dziadek ciotki itd. Ja matka chrzesna nie mam szans na jakikolwiek kontakt ze swoim chrzesnikiem, bo mama skutecznie choc ma przydzielonego kuratora sadowego nie wywiazuje sie z wyroku sadowego, ktory uregulowal kontakty. OD 15.07.2017 dziecko jest bezprawnie alienowane i manipulowane!!!

(Paszkowka, 2018-03-14)

#21

Ojcowie też chcą wychowywać swoje dzieci a nie płacić tylko alimenty. Izolowanie dziecka od drugiego rodzica jest przemocom, wobec dziecka.

(Piła, 2018-03-14)

#22

Bylem alienowanym ojcem. Wspieram innych ojcow o rowny dostep do swoich dzieci i prawo naszych dzieci do wychowywania przez oboje rodzicow. Dziecko ma mame i tate.

(Koszalin, 2018-03-14)

#23

Sędziowie są ślepi na krzywdę jaka jest wyrządzana dzieciom oraz na alienacje i popierają swoimi orzeczeniami alienacje rodzicielska odbierając dzieciom możliwość kontaktu wychowywania się z drugim rodzicem...

(Lubin, 2018-03-14)

#24

Mój syn poddany jest ekstremalnej alienacji rodzinnej, której sędzina stara się nie zauważać. Na moje twarde dowody (nagrania, świadkowie) na alienację rodzinną ze strony żony odpowiada, że są sfałszowane a ja kłamie.

(Poznań, 2018-03-14)

#25

Traktuje się ojców jako rodzica drugiej kategorii

(Włocławek , 2018-03-14)

#26

... Ponieważ sam doświadczam alenacji wobec mnie i moich dzieci. Wiedząc jaki to ból, chciałbym, żeby inne dzieci oraz rodzice tego nie doświadczali.

(Gniezno, 2018-03-14)

#27

Alienacja nie jest mi obca. Obecnie jestem jej świadkiem. Interwencji podjąłem u rzecznika praw dziecka, rzecznika praw obywatelskich, w Sądzie itd. Dlaczego podpisuje? Skutki alienacji przerażają!

(Babimost , 2018-03-14)

#29

alienacja rodzicielska to przemoc

(Piła, 2018-03-14)

#30

sądy łamią prawo

(Legnica, 2018-03-14)

#31

Osobiście jestem skrzywdzony poprzez wmawianie dzieciom kłamstw i całkowitą izolacją od dzieci . Tak , to racja , sędziowie mogą to zmienić .Mądrzy sędziowie ...

(T, 2018-03-14)

#32

Nie widziałem dziecka przez rok po mimo że go wychowywałem sam od urodzenia przez rok i przysługuje mi orzeczona przez Sąd wyłączna piecza nad dzieckiem

(Lublin, 2018-03-14)

#33

Prawo Polskie przyzwala na alienacje dziecka przez ridzica pierwszo planowego

(Witkowo, 2018-03-14)

#34

Ponieważ jestem odwzorowana od swojego dziecka

(Wałbrzych , 2018-03-14)

#35

Sąd Okręgowy w Krakowie nie interesuje się Alienacją Rodzicielską która dotknęła moją biedną córkę!

(Strumiany, 2018-03-14)

#36

Podpisuję petycję ponieważ ojciec moich dzieci ogranicza mi kontakt z dziećmi jednocześnie krzywdzi emocjonalnie dzieci.

(Włocławek, 2018-03-14)

#37

podpisuje to petycje poniewaz to co sie dzieje w kraju zekomym uni europejskiej to juz dawno przeroslo wszelkie granice, i mam nadzieje ze wkoncu ludzie ktozy reprezntujo zekomo prawo polskie zaczno cos robic w tym celu by bylo jak dawno powinno to byc a nie mydlic oczy tempemu narodowi.

(London, 2018-03-14)

#38

Sędziowie łamią prawa dzieci w całym kraju!

(Bydgoszcz, 2018-03-14)

#39

Dość krzywdzenia dzieci i okradania z dzieciństwa !

(Gniezno, 2018-03-14)

#40

Uwazam ze nasze sady nie biora pod uwage dobra dzieci i dyskryminuja ojcow

(Bydgoszcz, 2018-03-14)

#41

Jestem dyskryminowany ze względu na to że jestem ojcem.

(Międzyrzec , 2018-03-14)

#42

Problem alienacji rodzicielskiej dotyka zarówno moje dzieci, jak i mnie, oraz wiele innych osób. Alienacja rodzicielska jest powodem wielu problemów w życiu dziecka na każdym etapie jego rozwoju i olbrzymiej mierze rzutuje na jego przyszłość.

(Częstochowa , 2018-03-14)

#43

Jestem alienowany od córki już dwa lata

(Lwówek Śląski , 2018-03-14)

#44

Jestem przeciwko alienacji rodzicielskiej i neguję wszystkie zachowania tego typu i tych którzy stosują i aprobują alienację.

(Poznań, 2018-03-14)

#45

Podpisuje petycję ponieważ moja była zona wniosła pozew o rozwód i alimenty z zabezpieczeniem w celu otrzymania WYROKU VC 30/12 SO w Elblągu z dnia 16 listopada 2012 roku i wykorzystania tego WYROKU jako narzędzie służące do pomocy wyłudzenia pieniędzy. Do sadu wniosłem wniosek o interpretację WYROKU VC 30/12 SO Elbląg i w odpowiedzi otrzymałem pismo którym poinformowano mnie żebym wniósł zawiadomienie do Prokuratury Rejonowej w Braniewie. Z uwagi na okoliczność na chybienia Sądu prowadzącego sprawę rozwodową wnoszę tę oto petycję, bo matki podejmują tego rodzaju czynności w celu wyłudzenia pieniędzy kosztem dziecka, niszcząc psychikę dziecka.

(Młynarska Wola 28, 2018-03-14)

#47

Mirosław Reszka

(Czarna Woda, 2018-03-14)

#48

Sądy powszechne w Rzeczypospolitej masowo łamią prawa dzieci. Nie stosuja nowelizacji ustaw z 2015 r. oraz nie posiadaja wymaganej wiedzy o przemocy psychicznej alienacji rodzicielskiej, głównej przyczyny zaburzeń u dzieci powstających w wyniku przyznawania opieki wyłacznie jednemu rodzicowi uniemozliwiajacemu normalne spotkania dziecka z drugim rodzicem, w 96% z ojcem, po rozstaniu rodziców.

(Krasnobród, 2018-03-14)

#49

Z niezawinionej przeze mnie przyczyny rozstałem się z matką naszego dziecka. Sąd pomimo przedstawienia ogromu dowodów niemal z automatu przypisał dziecko do matki twierdząc w uzasadnieniu, że miejsce dziecka jest przy matce a ojca w pracy zarobkowej. Od tego czasu mam niezwykle utrudniony kontakt z synem. Jego matka zabrania pod groźbą zgłoszenia porwania nocowania choćby jednej nocy u ojca. Dlatego bardzo proszę, abyście Sędzie nie koerowały się tylko płcią rodzica przy decydowaniu.

(Kraków, 2018-03-14)

#50

To ważne

(Lębork, 2018-03-14)

#51

Ponieważ moja małżonka jest typową alienatorką i ja jako ojciec spędzam z synem Antonim 12 godzin w miesziącu. Proszę o rozpatrzenie problemu alienacji rodzicielskiej, gdyż ja jako ojciec chcę dobra naszych wspaniałych pociech

(Głowno, 2018-03-14)

#52

Ponieważ moje dziecko jest ofiarą alienacji że strony ojca i jego rodziny .

(Sosnowiec, 2018-03-14)

#53

Podpisuję, ponieważ moje dziecko jest ofiarą alienacji ze strony własnej matki.

(Katowice, 2018-03-14)

#54

Alienacja rodzicielska to zbrodnia przeciwko człowiekowi

(Ulów, 2018-03-14)

#55

Obecnie prawo definitywnie stoi po stronie "matki". Ojcowie mają bardzo ograniczone możliwości. Obecnie rola ojca w Polskim prawie sprowadza się do roli bankomatu. Dawać z siebie mamy 200% a prawa nie mamy do niczego. Ojcowie też mają uczucia i to co raz częściej jest tak że to Ojciec kocha dziecko bezinteresownie gdy Matka potrafi wykorzystywać dziecko by czerpać z niego korzyści i w jakiś "chory" sposób odgrywać się na Ojcu.

(Szteklin, 2018-03-15)

#56

Moja córka jest alienowana już 7my rok.

(Skórzewo, 2018-03-15)

#57

Jestem rodzicem dochodzącym, drugorzędnym gorszym lub drugiego sortu. Doświadczyłem na sobie problemu alienacji. Moje dzieci były nastawiane przeciwko mnie przez była żonę oraz jej rodziców.

(Poznań, 2018-03-15)

#58

Moje dziecko jest ofiarą sądowej alienacji.

(Kraków, 2018-03-15)

#59

ponieważ daję państwu szansę na respektowanie praw mojego dziecka i moich, zanim będę zmuszony bronić dobra mojego dziecka w ostateczny możliwy sposób

(Starachowice, 2018-03-15)

#60

Moje dzieci, poddane zostały przemocy alienacji rodzicielskiej przez ich matkę.

(Lubin, 2018-03-15)

#61

Bo niewidze dziecka od roku brak egzekucji 2 raz umorzona dzisiaj mam zal do panstwa polskiego ze oszukalo mnie wydajac postanowienie bez zabezpieczenia egzekucja bede domagal sie od skarbu panstwa zadoscuczynienia

(Sanok, 2018-03-15)

#62

moje dziecko codziennie doświadcza alienacji rodzicielskiej czyli przemocy psychicznej

(Czechowice Dziedzice, 2018-03-15)

#63

Oskar nasz synek nie ma normalnej wiezi z Tata caly czas spotkania pod nadzorem a to mops a to kurator tak jak by Ojciec oskarka byl bandyta a to przeciez normalny czlowiek który kocha synka

(Sopot, 2018-03-15)

#64

Dzieci maja prawo do szczęśliwego dzieciństwa, a alienacja im to dzieciństwo zabiera.

(Łódź, 2018-03-15)

#65

Moje dzieci są ofiarami alienacji rodzicielskiej

(Warszawa , 2018-03-15)

#66

Sama jestem świadkiem przemocy, molestowania, alienacji, dlatego z całym szacunkiem składam podpis pod petycja

(Jarosław , 2018-03-15)

#67

podpisuję ponieważ jestem alienowanym ojcem , od 8 lat nie widzę syna. Przez te 8 lat odezwało się do mnie ponad 2.800 ojców którzy są w podobnej systucji, więcej można zobaczyć na stronie www.dzielnytata.pl

(Warszawa, 2018-03-15)

#69

Wiem jakie SA jej skutki przedewszystkim dla samych Dzieci, ale I zasadniczo spoleczno gospodarcze.

(lublin, 2018-03-15)

#70

Żona ogranicza mój kontakt z dzieckiem

(Radwanice , 2018-03-15)

#71

Walczę w sądzie o prawo do normalnych kontaktów z dzieckiem.

(Łosice, 2018-03-15)

#72

Sama jestem ofiarą alienacji rodzicielskiej

(Jelenia Góra , 2018-03-15)

#73

Była żona nie pozwala na kontakt syna z moją rodziną

(Łódź , 2018-03-15)

#74

Zasadniczo zgadzam się z podnoszonymi w piśmie argumentami. Ze swojego i moich dzieci doświadczenia wiem co to jest i jakie skutki przynosi alienacja dzieci od ojca przez matkę. Mimo karygodnego podejścia matki do dzieci 5 lat zajęła mi walka o kontakty naprzemienne.

(Elbląg, 2018-03-15)

#75

Kocham swoje dziecko i chcę częściej z nim spędzać czas

(Włocławek, 2018-03-15)

#77

Moje Dziecko jest alienowane.

(Nowe Skalmierzyce, 2018-03-15)

#78

Mój wnuk jest alienowany od ojca i rodziny ojczystej. To czysty bandytyzym wobec dziecka.

(Bochnia, 2018-03-15)

#79

Michał Wyczałkowski

(WROCŁAW, 2018-03-16)

#80

Poniewaz boli mnie jako babcie, ze nie mogę spotykac sie z wlasnymi wnukami,ze nie mogę zapobiec piatemu juz badaniu psychologicznemu wnuka na zyczenie matki, ktora chyba nie jest swiadoma tego jak krzywdzi wlasne dziecko a takze dlatego,ze kocham go bardzo, chce z nim jezdzic na rowerze,chodzic na wycieczki,poznawac nowe miejsca i uczyc szacunku do ludzi i przyrody.

(Wroclaw, 2018-03-16)

#82

lechoszest ryszard

(baborów, 2018-03-16)

#83

Jestem alienowaną babcią....moje wnuki nie zachowują się normalnie. Ich tata również nie ma uregulowanych z córką kontaktów.

(Kołobrzeg, 2018-03-16)

#84

Nie mam kontaktu ze swoim synem już od ponad roku

(Wielun, 2018-03-16)

#85

Mojej dziecko jest aliemowane

(Koronowo, 2018-03-16)

#87

Jest to niezbędne

(Lubliniec, 2018-03-17)

#88

Nikt nie jest w stanie dziecku zastąpić rodziców, prawdziwej rodziny, więzów krwi i szczęścia z posiadania dwóch kochających je bliskich.

(ŁÓDŻ, 2018-03-17)

#89

Jest silna potrzeba ?

(Sieciemin , 2018-03-17)

#90

Dotyczy mojej sytuacji.Z dziećmi nie mam kontaktu od dziewięciu miesięcy i żona wciąż nastawiam mnie przeciw dzieciom jak i moją całą rodzinęDużo by Ty pisać.

(Stargard, 2018-03-17)

#91

Niezgoda Alicja

(Wroclaw , 2018-03-18)

#92

W pełni popieram takie stanowisko

(zduńska Wola, 2018-03-18)

#93

Chce aby wszystkie dzieci byly szczesliwe

(Miedzyrzecz, 2018-03-23)

#94

Mój brat jest alienowanym rodzicem. Wszyscy jego bliscy bardzo przeżywają, że dziecko jest pod opieką matki, która jest osobą zaburzoną emocjonalnie i pełną nienawiści. Uczy dziecko, że tata jest złą osobą. Dziecko ma trzy lata, więc przy kontaktach 2 lub 3 weekendy w miesiącu, wpływ brata na wychowanie dziecka jest znikomy. Liczymy się z tym, że z czasem filozofia wpajana przez matkę, sprawi, że dziecko zacznie wierzyć w jej kłamstwa. Jest to wielka tragedia dla dziecka i dla jego ojca. To niemal pewne, że dziecko wychowywane głównie przez jednego rodzica, który nie posiada odpowiednich kompetencji, odczuje konsekwencje takiego stanu rzeczy, zarówno teraz, jak i w dorosłym życiu.

(Kosakowo, 2018-03-27)

#95

Sam doświadczam alienacji rodzicielskiej mimo że nie jestem winny rozpadowi związku

(Zaklików, 2018-03-31)

#96

Dzieci mają prawo do kontaktów z obojgiem rodziców i nie powinny one być ograniczane w żaden sposób.

(Bydgoszcz, 2018-03-31)

#97

Dzieci mojego partnera są okrutnie krzywdzone przez matkę - alienatorke i to z przyklasnieciem sądu i innych instytucji. W swietle prawa. Żart.

(Bydgoszcz, 2018-03-31)

#98

Moje dzieci są alienowane...

(Gliwice, 2018-03-31)

#99

Od 7 lat pomimo ugody podpisanej z matką Córki ktora zrobiła co chciała nie mam kontaktu z Córką. Na mnie może zapozno ale innym można pomóc....

(Kleve, 2018-03-31)

#100

To żenujące co sie teraz dzieje w sądach , totalna dyskryminacja ojca , dowody co innego a sąd co jnnego . Tragedia dla dziecka i ojca a "pani " kłamstwem i falszywymi zeznaniami kroczy dalej .

(Ostojów, 2018-03-31)

#101

Mój syn stał się ofiarą alienacji.

(Rybnik , 2018-03-31)

#103

Kochan moje dzieci ktore SO powierzyl wariatowi

(Warszawa, 2018-03-31)

#104

Łamane są prawa moich dzieci do wychowania przez oboje rodziców. Moje dzieci widzą mnie w sumie półtorej doby w miesiącu decyzją Sedzi Ewy Cywinskiej SO Warszawa. Brak mozliwości wychowania.

(Płock, 2018-03-31)

#105

... doświadczam alienacji

(Gorzow Wlkp, 2018-03-31)

#106

JESTEM OJCEM I MOJE PRAWA ORAZ PRAWA MOJEGO DZIECKA SĄ ŁAMANE ...

(KOSZALIN, 2018-03-31)

#107

Jestem za opieka równoważna obojga rodzicoe

(Poznan, 2018-03-31)

#108

Doświadczam alienacji. Żona (jesteśmy w trakcie rozwodu) oddala mnie od dzieci.

(Poznań , 2018-03-31)

#110

Sam spotkałem się z alienacją od strony byłej żony oraz dyskryminacją w sądzie jako mężczyzna.

(Szczytna, 2018-03-31)

#111

Mama to nie to samo co Tato !

(Bukowno, 2018-03-31)

#112

Ponieważ... dziecko cierpi i ja jako rodzic...

(Gdynia, 2018-03-31)

#113

Dzieci mają prawo do kontaktów z obojgiem rodziców i nie można pozwolić na ich ograniczanie

(Warszawa, 2018-04-01)

#114

Moje dziecko tez zostalo sprzedane przez skorumpowany sad w DZierzoniowie i Swidnicy

(Bielawa, 2018-04-01)

#115

Uważam to za słuszne i potrzebne

(Bystrowice, 2018-04-01)

#116

uważam że to słuszny cel

(Srokowo, 2018-04-01)

#118

na codzień doświadczamy z córeczka tego okrutnego zjawiska - cierpimy....czas to zmienić! Mamy XXI wiek

(Solna, 2018-04-01)

#119

Znam ten problem z własnego doświadczenia

(Toruń, 2018-04-01)

#120

Sędzia Agata Brablez Lis z Sądu Rodzinnego w Środzie Wlkp. od lat nie uwzglendia wogule praw dziecka nawet do kontaktu z ojcem a wręcz tylko wspiera krzywdzenie dzieci poprzez usilnie izolowane ojca od dziecka

(Środa Wlkp, 2018-04-01)

#121

Podpisuję ponieważ jestem tym gorszym rodzicem

(Białystok, 2018-04-01)

#122

Dzieci to nasza przyszłość

(Wałbrzych, 2018-04-01)

#123

Podpisuje ponieważ sad z włascicielka robia krzywde moim dziecia izolujec moje corki odemnie.

(Bielawa, 2018-04-01)

#124

Obecnie jest z tym duży problem.

(Warszawa, 2018-04-01)

#125

Każda ze stron ma prawo do kontaktu z dzieckiem...

(Katowice , 2018-04-01)

#126

Moje dzieci doświadczają tego.

(Warszawa, 2018-04-01)

#127

Ja i moje dzieci doswiadczamy alenacji rodzicielskiej.

(Choceń, 2018-04-01)

#128

Popieram walkę o prawa dzieci i ich ochronę oraz dobro dzieci szeroko rozumiane ogólnie, zwłaszcza, iż są to istoty bezbronne, które same nie są w stanie bronić siebie, swoich praw ani swego dobra, a też walczyć, i potrzebuja koniecznie wsparcia w tym ze strony nas, ludzi dorosłych, przeto uważam to zans priorytetowy obowiązek i powinność. Te bezbronne istoty są od nas, doroslych absolutnie całkowicie zależne i cóz - zdane na naszą łaskę.... To od nas zależy cale ich bezpieczeństwo, los a też i życie wręcz! I to my tylko i wyłącznie możemy i jesteśmy w stanie zrobić coś dla ich dobra!

(Sosnowiec, 2018-04-01)

#129

Trzeba walczyć z zakłamaniem i ogólnym fałszem, który mamy w naszym ukochanym kraju.

(Chełm, 2018-04-01)

#130

Dzieci potrzebują obojga rodziców w tym samym wymiarze i czasie, szanujmy to i twórzmy ku temu pole realizacji. Sądy powinny się otrząsnąć i zadbać o prawdziwe a nie stereotypowe prawa dzieci do rodziców i rodziców do dzieci.

(Wrocław , 2018-04-01)

#131

Wierzę w to, że wymiar sprawiedliwości w Polsce może coś zmienić w kwestii zapobiegania alienacji rodzicielskiej. Powiększajmy świadomość społeczeństwa i nie rujnujmy dzieciom życia bez jednego z rodziców. Podpisuję ponieważ sam jestem bezpośrednio dotknięty sprawą.

(Bydgoszcz, 2018-04-01)

#132

Jestem ojcem którego niestety dotyka problem alienacji.

(Warszawa, 2018-04-01)

#133

Alienacja rodzicielska to zło.

(Warszawa , 2018-04-01)

#134

... Ojcowie są traktowani jak obywatele drugiej kategorii w kontaktach z dzieckiem.

(Szczecin, 2018-04-01)

#135

Prawo rodzinne musi zostać zmienione ale najpierw trzeba zacząć zmieniać podejście sędziów rodzinnych bo ich merytoryczne podejście i stronniczość jest głównie krzywda dla naszych dzieci

(Mogielnica, 2018-04-01)

#136

Jestem ojcem i chcą mi odebrać dziecko

(Piotrków trybunalski, 2018-04-01)

#137

Ponieważ jestem ojcem a matka ogranicza mi prawa do dziecka a także opieki nad nim

(Kielce, 2018-04-01)

#138

Jestem ojcem alienowanego dziecka

(Warszawa, 2018-04-01)

#140

Podpisuje ponieważ walczę od 2 lat walczę o opiekę naprzemienną.

(Toruń, 2018-04-01)

#142

Podpisuje ponieważ chcę równych praw dla ojca i matki oraz realnych kar dla matek praktykujących ten proceder

(Chrzelice, 2018-04-01)

#143

Alienacja to przemoc. To nieodwracalna krzywda, mobbing na dodatek w imię tzw dobra dziecka!!! A kto ta definicje stworzył? Proszę o podanie autora i jej uzasadnienie!

(05-502, 2018-04-01)

#144

Mój syn jest ofiarą alienacji ze strony matki i babki

(Kalisz, 2018-04-01)

#145

Nie mam kontaktu z dziećmi ponad 4 miesiące, dzieje się tak dzięki bezprawiu które przysługuje jednemu z rodziców. .Natomiast zostałem odizolowany dwukrotne przez matke dzieci z racji iż syn 95% swojego czasu włącznie ze spaniem spędził z ojcem.

(Mińsk Mazowiecki, 2018-04-01)

#146

Uważam prawo opieki nad dziećmi koniecznym zmian

(Katowice, 2018-04-01)

#147

Jestem ojcem zmuszonym do walki przed sądem o prawa moje i mojego syna.

(Konin, 2018-04-01)

#148

Dziecko ma prawo do obojga rodziców

(Olsztyn, 2018-04-01)

#149

Jest to słuszne

(Gniezno, 2018-04-01)

#150

Uważam że każde dzieci zasługuje na równomierny kontakt z obojgiem rodziców

(Włocławek, 2018-04-01)

#151

Podpisuje ponieważ Moje dziecko jest alienowane przez jego matkę oraz dziadków

(Niwnica, 2018-04-01)

#152

Podpisuje , ponieważ zgadzam się z zawartą w petycji treścią. Alienacja to proceder stosowany przez matki od wielu lat.Jest to przestępstwo, na które zezwala ułomny system. Wielu ojców nie ma przez to możliwości opieki nad dzieckiem a Policja nie może w niczym pomóc, gdyż nie ma na to konkretnego paragrafu.Za alienacje , powinny byc kary pieniezne, a jesli to nie skutkuje dzieci powinny być przekazywane drugiemu pelnoprawemu rodzicowi. Domagam się poszanowania praw ojca, które obecny system dyskryminuje. Matki robią co chcą a podobno wymagana jest pisemna zgoda ojca...Czas zadbać o prawo dzieci do obojga rodziców!!@

(Gniezno, 2018-04-02)

#153

Podpisuje się pod petycją bo mam utrudniony kontakt z moim kochanym synkiem Wojtusiem KOCHAM go nad życie i nie pozwolę na to by ktoś próbował zerwać moje bardzo mocne więzi z nim.

(Poznan6, 2018-04-02)

#154

Wraz z córką jestem ofiarą alienacji

(Opalenica , 2018-04-02)

#155

Dzieci mają prawo do obojga rodziców. Matki wykorzystują to że sądy rodzinne w Polsce przyznają im wiekszac praw i wykorzystują to, grają dzieckiem, pomimo bardzo dobrej opini kuratora na temat ojca. Ojciec nie jest gorszym rodzicem.

(Bukowno, 2018-04-02)

#156

Chcę wychowywać nie widywać, chce być ojcem a nie humorem matki, chcę by córka miała rodziców a nie właścicielkę. Chcę być częścią Jej życia a nie godzinami na spacerach. Chcę zrobić śniadanie i zaśpiewać kołysankę, chcę czuwać jej książki i użyć córkę pisać. Chcę móc planować wakacje, ferie, święta, nie martwiąc się czy matka mi tym razem znów zabroni zobaczyć córkę.
Po prostu chce być ojcem.

(Skierniewice , 2018-04-02)

#157

Dosc alienacji

(Chodzież, 2018-04-02)

#158

Problem jest bardzo poważny w Polsce. Nie mam żadnego wsparcia od Państwa by chronić swojego syna.

(Zgierz, 2018-04-02)

#159

Podpisuje bo na sercu leżą mi sprawy naszych dzieci i uważam że przestażale i źle jest prawo rodzinne. Dyskryminuje ojców w Sądach powszechnych i zwalcza inicjatywy ojców którzy coraz częściej migrują z Polski z uwagi na prawne aspekty. Robi się z nas kryminalistów i zamyka w więzieniach alienujac tracimy nasze pociechy i wychowujemy je w rozbiciu rodzinnym.

(Sooot, 2018-04-02)

#160

Moja ex jest podłą alienatorką, od ponad roku prawie nie widuje dzieci

(Warszawa, 2018-04-02)

#161

Jest mega ważne i dla dziecka i dla obojga rodziców i dla ojczyzny, bo dziecko wychowywane przez oboje rodziców ma zdecydowanie lepszy start i lepsze podstawy do zycia i pracy na rzecz ojczyzny naszej.

(Książenice, 2018-04-02)

#162

Mój mąż ma dziecko z wcześniejszego związku i pomimo spraw o widzenia które sam założył dziecko nadal jest od niego separowane na wszystkie sposoby

(SIEdlce, 2018-04-02)

#163

Jestem alienowanym rodzicem.

(Przemyśl, 2018-04-02)

#164

W sprawie sygn. akt II C 4579/15 SO w Gdańsku, wyalienowano moje dzieci których nie widzę od 9 miesięcy.

(Dębogórze, 2018-04-02)

#165

Tata powinien mieć takie same prawa do wychowywania dziecka

(Kęty, 2018-04-02)

#166

Równe prawa dla obojga rodziców

(Kęty, 2018-04-02)

#167

Moje dziecko doświadcza alienacji

(Radom , 2018-04-02)

#168

Ponieważ dzisiejszy stan prawny może sprzyjać alienacji ojca, co w konsekwencji szkodzi przede wszystkim dzieciom. Opieka naprzemienna godna jest zawsze rozważenia w pierwszej kolejności.

(Olkusz, 2018-04-02)

#169

Sądy znecaja się psychicznie nad dziećmi i pozwalają na przemoc

(Jarosław , 2018-04-02)

#170

Dostrzegam ten problem i dotyka mnie osobiście!

(Warszawa, 2018-04-02)

#171

Moja córeczka jest skutecznie alienowana ode mnie i mojej rodziny. Niestety Sądy obecnie wspomagają mame mojej córeczki w tym procesie alienacji. Potrzeba zmiany prawa aby skutecznie skrócić takie sytuacje. Na tym cierpi niewinne dziecko. Takich dzieci w Polsce są niestety miliony...

(Rzeszów , 2018-04-03)

#173

Alienacja rodzicielska to forma przemocy wobec dziecka.

(Wrocław, 2018-04-03)

#174

Na każdym kroku napotykam obojętność instytucji państwowych na tą krzywdę dzieci.

(Pęczerzyno, 2018-04-03)

#175

Nie zgadzam się by dzieci były bronią w rękach matek , by były izolowane od ojców ....bo na tym cierpią tylko dzieci.

(Jarosław, 2018-04-04)

#176

Dzieci mają prawo do kontaktów z obojgiem rodziców i nie powinny one być ograniczane w żaden sposób.

(Pszów , 2018-04-04)

#177

Od 2012 roku przed SR w Chełmie toczy się postępowanie o zmianę wyroku rozwodowego w punkcie dotyczącym kontaktów,przez cały ten Matka dziecka nie przestrzega prawomocnego wyroku i uniemożliwia realizacje kontaktów dziecka z ojcem oraz ojca z dzieckiem. SR Chełm oddala wniosek o zagrożenie grzywną za nie przestrzeganie kontaktów uznając, że wyrok rozwodowy nie nadje się do wykonania, gdyż nie nakłada na matkę obowiązku wydania dziecka zgodnie z prawomocnym wyrokiem. SO oddala wniosek o wykładnie wyroku, dziwiąc się czego ojciec nie rozumie. SR Chełm oddala wniosek o zabezpieczenie kontaktów, uzasadniając, że nie ma takiej potrzeby, gdyż w sposób precyzyjny reguluje je wyrok rozwodowy,[ ten sam sędzia} który wcześniej uznał że wskazany wcześniej wyrok nie nadaje się do wykonania. Mamy już rok 2018, kontakty nadal się nie odbywają, a SĄD "Rodzinny" skutecznie zniszczył więź dziecka z ojcem....

(Jelenia Góra, 2018-04-04)

#178

Kocham swoje dziecko.

(Katowice, 2018-04-04)

#179

Sądy i pochodne wraz z Policja i GOPS to Zorganizowana Grupa Przestępcza a kto organizuje grupę wspiera podlega karze wiezienia

(Eilenburg, 2018-04-05)

#180

Ponieważ synowa w postępowaniu przed Sądem Okręgowy w Gdańsku sygn akt II C 4479/15 uniemożliwia mi kontakt z wnukami.

(Pionki, 2018-04-08)

#181

Ponieważ moich rodziców (dziadków ojczystych) dotknęła alienacja od jedynej wnuczki. W wyniku wieloletnich działań matki, wnuczka ich praktycznie nie zna.

(Jelenia Góra, 2018-04-10)

#183

To jest obiektywnie ważna sprawa.

(Laski, 2018-04-13)

#185

Dotknęło to też i mnie i moje dzieci...

(Krzyżowice, 2018-04-18)

#186

Mam 3 dzieci, nie widziałem, nie rozmawialiśmy od listopada 2016 z wyjątkiem kilku godzin w czasie spotkania w ozss

(Janów , 2018-04-23)

#187

Trzeba walczyć, żeby dziecko dorastało z obojgiem rodziców.

(Kraków , 2018-09-19)

#189

Alienacja to przemoc wobec dziecka

(Siemianowice Śląskie, 2019-03-29)

#191

Tak

(SZCZECIN, 2019-03-29)

#192

Moje dzieci doświadczają przemocy psychicznej, emocjonalnej, alienacji I porwania rodzicielskiego. Przy akceptacji społecznej, zgodnie ze stereotypami, przy pomówieniach I bez prawa do obrony straciły ukochanego tatę, straciły stabilizację, dom, przyjaciół I połowę rodziny by zaspokojone zostały negatywne uczucia rodzica pierwszoplanowego, alienatora. To alienatorowi nadaje sie największe prawa, pomimo, że sam sąd uznaje go za niespełniającego postanowienia.
Ból, cierpienie, strata... dla izolowanych dzieci I jednego rodzica.

(Warszawa, 2019-03-30)

#193

Zgadzam się z tym

(Plewiska, 2019-04-14)

#194

Od dwoch lat dwojka moich dzieci doswiadcza alienacji rodzicielskiej; alienacja jest bardzo skuteczna; cierpia dzieci cierpie i ja jako rodzic alienowany

(Warszawa, 2020-04-08)

#195

Prawo przepisy ustawy są atrapą są nie udolne jak i niewydolne wszystkie działania

(Szczebrzeszyn, 2020-05-17)

#196

Mam córkę , ma skończone 5 lat od początku miałem utrudniane kontakty z dzieckiem przez matkę dziecka. Mam sądownie zasądzone kontakty raz w tygodniu w moim miejscu zamieszkania, niestety kontakty najpierw były utrudniane teraz się nie odbywają. W roku 2020 wymówką była epidemia, przez kilka miesięcy nie widziałem się z córką w ogóle matka twierdziła że jak tylko to wszystko się skończy odbiorę sobie zaległe kontakty lecz nic bardziej mylnego kontaktów nigdy nie odzyskałem , matka nawet nie chce o tym słyszeć. Pod koniec roku sąd zagroził matce po 100zl za każdy niezrealizowany kontakt , matka w ogóle się tym nie przejęła dodatkowo wysłała mi pismo listem poleconym że zamierza wyjechać z dziećmi do Szwecji. Ja poinformowałem matkę że nie zgadzam się na wyjazd zagraniczny ale matka jak pomyślała tak też zrobiła (wbrew mojej woli) nie informując mnie kiedy dokładnie zamierza wyjechać i kiedy planuje ewentualny powrót do kraju wyjechała. W ten oto sposób matka bezkarnie poraz kolejny pozbawiła mnie kontaktów jakie mam ustalone przez sąd. 6grudnia 2020r kiedy pojechałem zrealizować przysługujący mi w tym dniu kontakt z córką okazało się że córki nie ma, wezwałem policję która po przyjeździe ustaliła z właścicielką posesji (babcią dziecka) że "córka z wnuczką pojechali do Szwecji". Niestety nie potrafiła wytłumaczyć na jak długo. Złożyłem oficjalne zawiadomienie na policji z której to zawiadomienie miało trafić również do prokuratury powiatowej. Niestety policja jak i prokuratura odmówili wszczęcia poszukiwań dziecka oraz posrępowowania w tej sprawie gdyż matka dziecka poinformowała mnie o miejscu pobytu z dzieckiem , ma pełną władzę rodzicielską i nie może odpowiadać karnie w tej sprawie. Uważam że takie działanie matki szkodzi dziecku i jest sprzeczne z jego dobrem. Matka niestety traktuje mnie nie jako ojca ale jak bankomat. Jest to alienacja jaka nie powinna mieć miejsca. Proszę aby ktoś zwrócił uwagę na ten problem. Proszę o pomoc zarówno w mojej sprawie jak i w innych tego rodzaju przypadkach , łatwo się domyśleć że nie tylko ja zostałem w ten sposób potraktowany gdzie jedno rodziców bezkarnie porywa dziecko izolując je przed drugim z rodziców.

(Łaziska, 2021-02-14)

#197

https://d63.pl/aktualnosci/

(Kraków, 2022-04-18)

#198

#InstytucjonalnaPrzemocAlienacjiRodzicielskiej

Alienacja rodzicielska jako forma przemocy wobec dziecka to nie tylko wynik
indywidualnych działań rodzica. Zjawisko to wynika również z polityki społecznej, prawnej, politycznej i gospodarczej (Giancarlo i Rottman, 2015). Istnieje silny związek między procesami ustalania prawa do opieki nad dzieckiem a pojawieniem się alienacji rodzicielskiej, ponieważ
alienacja rodzicielska rozwija się w sytuacjach, w których jeden z rodziców sprawuje wyłączną opiekę i kontrolę nad dziećmi po separacji (Saini, Johnston, Fidler i Bala, 2016) , gdzie rola głównego opiekuna jest często przyznawana rodzicom z poważnymi problemami psychologicznymi, którzy byli bardziej przekonujący w postępowaniu przed organami sądowymi.(Kruk, 2013; McMurray i Blackmore, 1992). Systemy prawne, które zabierają rodzica z życia dziecka na podstawie przyznania wyłącznej opieki jednemu z rodziców lub ustaleniu głównego miejsca zamieszkania, nie tylko przyczyniają się do alienacji rodzicielskiej; można też uznać, że są za nią odpowiedzialne i angażują się w nią (tamże). Alienacja rodzicielska kwitnie w kontradyktoryjnym systemie opartym na zasadzie „zwycięzca bierze wszystko”, w którym rodzic musi w jak największym stopniu oczernić drugiego rodzica, aby udowodnić, że bardziej zasługuje na status głównego opiekuna. Rodzice starają się wygrać sprawy sadowe, dyskredytując stronę przeciwna jako rodzica i angażując się tym samym w zachowania alienacyjne. System ten wspiera więc alienację rodzicielską i wytwarza ją, gdyż rodzic, w efekcie angażuje się w zachowania alienujące. W ten sposób system zachęca do takich zachowań i wspiera zjawisko alienacji (Kruk, 2013; Giancarlo i Rottman, 2015).
Ważnym zagadnieniem do dalszych badań jest to, czy w rzeczywistości występowanie
alienacji rodzicielskiej jest bardziej prawdopodobne w jurysdykcjach, w których prawa głównego opiekuna dziecka są z zasady przyznawane tylko jednemu z rodziców, a mniej w jurysdykcjach, które ustanowiły prawo dotyczące domniemania pieczy równoważnej.
Zdaniem samych rodziców bastionem przeciw wyobcowaniu rodziców jest piecza
równoważna, prawne usankcjonowanie pierwotnego faktu posiadania przez dzieci dwojga rodziców (Kruk, 2011; Kruk, 2013). W tym kontekście pilna jest potrzeba bardziej zaawansowanych badań .

(Ruda Śląska, 2022-04-18)

#199

Sądy niszczą dzieci. Jest okropna korupcja w sądach z którą ie walczą Rzecznicy Dyscyplinarni Sądów Powszechnych. Sądy cywilne i karne nakrecają Alienacje Rodzicielską i wspierają alienatorki matki w tym przestępczym procederze.

(Krasnobród , 2022-04-18)

#200

W pełni się zgadzam

(Skarżysko kamienna , 2022-04-18)