Zaprzestania połowów ryb drapieżnych na Jeziorze Zarnowieckim
Komentarze
#1
Zgadzam się z petycją ,słowa trzeba dotrzymaćMarcin Markiewicz (Biała Podlaska , 2019-09-17)
#2
Lubię duże szczupaki i chciałbym aby jezioro Żarnowieckie stało się jednym z najlepszych w europieTomasz Legion (Gdynia, 2019-09-17)
#3
Zależy mi na wędkarskich walorach jeziora zarnowieckiegoRadek Sajur (Lublin, 2019-09-17)
#4
Podpisuję ponieważ jezioro Żarnowiec ma duży potencjał zostać najlepszym łowiskiem szczupak w Polsce , co bd ściągać dużo wędkarzy nie tylko z kraju.Karol Bulczak (Cewice, 2019-09-17)
#5
Chce się przyczynić do ochrony dobrostanu wody jeziora zarnowieckiego .Marcin Wrzeszcz (MŁAWA , 2019-09-17)
#6
Odłowy ryb sieciami to zaprzepaszczenie szansy na utrzymanie dużej populacji ryb drapieżnych, które są celem wielu wędkarzy. Co za tym idzie, przez takie odłowy upada turystyka wędkarska, przynoszące duże zyski.Michał Greszta (Wejherowo, 2019-09-17)
#7
Obietnic należy dotrzymywać. Jezioro Żarnowieckie to miejsce idealne do promocji turystyki wędkarskiej. Niestety odłowy rybaków coraz badziej odciskaja pietno na rybostanie zbiornika. Sieci stwarzają również bezpośrednie zagrożenie na wodzie dla jej użytkowników. Nie tylko wędkarzy ale rownież żaglówek oraz skuterów wodnych.Krzysztof Schmid (Bydgoszcz, 2019-09-17)
#8
Jestem wędkarzem trzeba chronić jeziora przed wyginięciem rybPiotr Szymański (Gdansk, 2019-09-17)
#9
Podpisuję ponieważ jest to jedno z nielicznych jezior w Polsce gdzie można połowić ryby drapieżne takie duże pięknie ubarwione. A gospodarka sieciowa niszczy nam to nieliczne miejsce jakim jest jezioro Żarnowieckie. Najlepszym sposobem było by całkowity odłów sieciowy. Białoryb jest pożywieniem drapieżników.Michał Goyke (Sławoszyno, 2019-09-17)
#10
Jestem zwolennikiem sportowego połowu ryb, chce skutecznie łowić w Polsce na moich wodach A Zarnowiec mam blisko, warto zadbać o jego wody.Krzysztof Abramowicz (Węgorzewo , 2019-09-17)
#11
Zależy mi na dobrym stanie populacji ryb w polskich wodach.Paweł Wójcik (Radom , 2019-09-17)
#12
Czas skończyć z gospodarką rabunkową na Żarnowcu.Wojciech Kuczkowski (Rumia, 2019-09-17)
#14
Jedyny zbiornik który znam w którym takie okazy pływająGrzegorz Skrzynecki (Warszawa , 2019-09-17)
#15
Powazni ludzie dotrzymują słowa, tego uczymy nasze dzieci, więc warto aby Wójt miał jaja i dotrzymał słowa.Irena Kurlenda (Milejewo, 2019-09-17)
#16
Dargacz Wojciechwojciech dargacz (rumia, 2019-09-17)
#17
Byłem tam w tym roku na wakacjach i ciężko o fajnego szczupaka o jakiegokolwiek szczupaka!!!😠Zbigniew Brzęczkowski (Ostrów Wielkopolski, 2019-09-17)
#18
Ponieważ widzę zatrważające skutki połowów ryb drapieżnych na moim ukochanym jeziorze, nad którym spędzam każdy weekend od 8 lat. Z roku na rok jest coraz mniej drapieżnika i niestety gmina oprócz zarybień nie robi nic w tym kierunku .Dawid Terlecki (Rumia, 2019-09-17)
#19
Zależy mi na rozwoju turystyki wędkarskiej i poprzez to, szeroko pojętej rozwojowi regionu, tak by Jez. Żarnowieckie stało się znanym łowiskiem w całej Europie.Wojciech Wiśniewski (Gdańsk, 2019-09-17)
#21
Popieram petycję i jestem przeciwko odławiania sieciamiRobert Wisniewski (Szczecin, 2019-09-17)
#22
Chce aby było dużo duzych szczupaków :)Lukasz Szymczak (Warszawa, 2019-09-17)
#23
Ryb drapieżnych jest jak na lekarstwo, trzeba zrobić wszystko co tylko w naszej mocy żeby to zmienić.Łukasz Lemański (Police, 2019-09-17)
#24
Jestem wędkarzemWojciech Mokrzycki (Władysławowo , 2019-09-17)
#25
Ryba dla wedkarzy!Damian Koronowski (Mlawa, 2019-09-17)
#26
Jestem wędkarzemJan Teleżyński (Wejherowo, 2019-09-17)
#27
Dość bezrybia w PolscePaweł Jankowski (Mława, 2019-09-17)
#28
Jezioro Żarnowieckie i okolice to doskonałe miejsce na turystykę wędkarską. Jakiekolwiek odłowy sieciowe ograniczają rybostan i zmniejszają atrakcyjność łowiska.Piotr Zaorski (Dziechciniec, 2019-09-17)
#30
Jestem wędkarzem i miłośnikiem ŻarnowcaBartosz Paszkiewicz (Kraków , 2019-09-17)
#32
Jezioro Żarnowieckie posiada piękną populację wielkich drapieżników , jedyne takie miejsce w Polsce a Państwo je niszczą swoim postępowaniem.Radek Cyrson (Bytów, 2019-09-17)
#33
Nie zgadzam się na gospodarcze odłowy sieciowe drapieżnikówAdam Kąpielewski (Warszawa, 2019-09-17)
#34
Wójt gminy Gniewino niedotrzymuje obietnicy o zaprzestaniu odłowów sieciowych ryb dralieżnych na j żarnowieckimMichał Brygier (Gulczewo Nowe, 2019-09-17)
#35
Jestem przeciwny odłowom sieciowymTomasz Frelik (Otwock, 2019-09-17)
#36
Piotr HallmannPiotr Hallmann (Gdynia, 2019-09-17)
#37
Jestem za zlikwidowaniem całkowicie połowów sieciowych.Tomasz Dybowski (Pomorska62, 2019-09-17)
#39
Lepiej rozwijać turystykę wędkarską, niż sprzedawać majątek jakim są ryby w tym jeziorze.Damian Cherek (Gdynia, 2019-09-17)
#40
Uważam że odwłów sieciami doprowadzi do degradacji jeziora, które swoimi zasobami rybnymi dorównywać może łowiskom europejskim.Rafał Znajomy (Sztum, 2019-09-17)
#41
Jezioro To nie miejsce dla sieciRobert Klejsa (Puck, 2019-09-17)
#42
popieram zaprzestanie odłowów sieciowych na żarnwcuMichał Maciejewski (Moniatycze, 2019-09-17)
#43
Podpisuje ponieważ nie powinno być wcale odlowow siatkami w państwowych jeziorach tylko na hodowlachDawid Jasinski (Bydlino, 2019-09-17)
#44
Jestem za utrzymaniem jeziora Żarnowieckiego jako akwenu atrakcyjnego dla wędkarzy.Adam Plociennik (Gdańsk , 2019-09-17)
#45
Jest to jedno z nielicznych łowisk w Polsce, które mogło by konkurować ze Skandynawią populacją i rozmiarami pięknych szczupaków. Mieszkańcy gminy na pewno bardziej skorzystają na turystyce wędkarskiej niż na pozyskiwaniu rybiego mięsa.Konrad Smosna (Ruda Śląska, 2019-09-17)
#46
Połowy ryb w polskich jeziorach to jest szkodliwość dla ekosystemów i nie jest uzasadnione ekonomicznie.Robert Kamiński (Poznań, 2019-09-17)
#49
Siatki stawiają kłusownicy! Rekreacyjne wędkarstwo lub sportowe cierpi na takich odłowach.Kamil Tuchaj (Szczecin, 2019-09-17)
#50
Zbiornik ma szansę stać się najlepszym łowiskiem szczupaka w tym kraju, trzeba to wykorzystać, a nie traktować jak tuczarnię i ubojnięBartosz Mikulski (Siedlce, 2019-09-17)
#51
Jeden z piękniejszych zbiorników w Polsce. Duży potencjał jeżeli chodzi o turystykę wędkarską.Piotr Rychlica (Warszawa, 2019-09-17)
#52
Wedkuje I uważam że zakładanie sieci przez rybaków jest zachowaniem prz3z ktore doprowadzamy do braku ryb w jeziorze przez to że nie prowadzi się selekcji, nie ma się wpływu ile I jakie ryby się złapieMaciek Jaguszewski (Szczecin, 2019-09-17)
#53
Co roku jestem na tym zbiorniku na cudownym spotkaniu MultiplikatoraRyby widać że jest dużo mniej
Za chwilę nie będzie jej wcale 😙
Basia Bednarkiewicz (Piaseczno, 2019-09-17)
#54
Odłowy Rybackie nie powinny się odbywać na Żarnowcu...Traci na tym NATURA, WĘDKARZE I GMINA...
Kiedy w końcu dotrze do samorządów, że Wędkarz to Klient...
Proszę skontaktować się z Burmistrzem Orzysza, tam widać efekty nie tylko finansowe odkąd nie ma odłowów gospodarczych...
Jedyne jakie są to odłowy węgorza ale pilnowane przez tamtejszych Wędkarzy....
Naprawdę warto przejść na Gospodarkę Wędkarską...
Saturnin Jabaji (Wyszków, 2019-09-17)
#55
Zaczynałam swoją przygodę z wędkarstwem na Żarnowcu, okazy powinny zostać w wodzie a nie na talerzu !Natalia Kowalska (Gdynia, 2019-09-17)
#56
Podpisuje ponieważ chce łowić szczupaki w jeziorze a nie pozwalać na wyławianie ryb przez rybakówRadosław Marosi (Banino, 2019-09-17)
#57
Zależy mi na tym jeziorze i tamtejszych rybachPiotr Rybicki (Warszawa, 2019-09-17)
#58
dbam o zasoby rybSławek Jackiewicz (mińsk mazowiecki, 2019-09-17)
#59
Najwyższy czas ratować populacje ryb drapieżnych w jeź. ŻarnowieckimMarek Chmielewski (Łódź, 2019-09-17)
#60
Uważam że to słuszna sprawaJoanna Stańska (Gdańsk , 2019-09-17)
#62
Jestem ,wielkim fanem tego zbiornika i uważam ze straci on wiele na turystyce wędkarskiejKrzysztof Samborski (Dębno, 2019-09-17)
#63
Doskonałe miejsce do turystyki wędkarskie nie powinno być zniszczone przez rybaków.Rafał Bednarkiewicz (Piaseczno , 2019-09-17)
#64
Wspieram inicjatywęTomasz Grzybowski (Gdynia, 2019-09-17)
#65
PopieramDaria Trzebiatowska (Brusy , 2019-09-17)
#66
Popieram petycję o zaprzestanie odłowów sieciowych ryb drapieżnych w Jeziorze Żarnowieckim.Sebastian Falęcki (Warszawa, 2019-09-17)
#67
Jestem wędkarzem i zależy mi na ochronie ryb. Do petycji dopisał bym zwiększenie wymiaru ochronnego szczupaka do 60cmMichał Uzdrowski (Wejherowo , 2019-09-17)
#68
Uważam to za słuszne.Marcin Szymanski (Warszawa, 2019-09-17)
#69
Warto postawić na turystykę wędkarskaKrzysztof Zukowski (Zielona Góra , 2019-09-17)
#70
Jest to bardzo słuszny postulat.Mateusz Wolny (Stary Jasiniec, 2019-09-17)
#71
Jestem wędkarzem i w interesie moim jak i kolegów wędkarzy jest jak najlepszy rybostan jeziora.Hubert Midera (ŁÓDŹ l, 2019-09-17)
#72
Przyszłość dla naszych dzieciŁukasz Barasiński (Ozimek, 2019-09-17)
#73
PodpisujęTadeusz Müller (Olsztyn, 2019-09-17)
#74
Jestem co roku kilka dni na Żarnowcu celem połowu dużych szczupaków. Płacę opłatę za wędkowanie a ryb nie zabieram. Wynajmuje na terenie gminy domek, jem w lokalnych restauracjach robię zakupy w lokalnych sklepach. Jeżeli gmina dalej będzie odławiać szczupaki przy pomocy sieci rybackich przestanę tam jeździć a moja kasa trafi gdzie indziej najpewniej za granicę. Panie Wójcie takich jak ja jest wielu, więc proszę przemyśleć czy te odłowy się gminie będą opłacaćRafał Witecki (Częstochowa, 2019-09-17)
#75
Brak drapieżnika lub mała populacja wpływa negatywnie na populację ryb spokojnego żeru(nadmierny przyrost, karłowacenie itp.)Waldemar Wrzosek (Warszawa, 2019-09-17)
#76
Zaprzestania odłowów sieciowych ryb drapieżnych dla Obwodu Rybackiego Jezioro ŻarnowieckieKsawery Szymański (Wejherowo, 2019-09-17)
#77
Jest to jedno z nielicznych jezior w naszym kraju o ogromnym potencjale wędkarskim.Dawid Kornet (Minsk Mazowiecki, 2019-09-17)
#78
Jestem wędkarzemKrzysztof Dziewiatnikow (Kołbacz, 2019-09-17)
#79
Tak uważam .Andrzej Przybytek (Jelenia Góra , 2019-09-17)
#80
Jestem przeciwnikiem odłowów sieciowych w szególności ryb drapieżnych.Mariusz Belka (Pruszków, 2019-09-17)
#81
To zbyt cenna perełka dla wędkarzy, żeby ją niszczyć sieciami.Sebastian Konkol (Lębork, 2019-09-17)
#83
Jestem za zaprzestaniem odłowów ryb drapieżnychRobert Kruppa (Paszowice, 2019-09-17)
#84
O takie wody należy dbać.Mateusz Zagórski (Myślibórz, 2019-09-17)
#85
Chce zaprzestania odłowu ryb sieciami na jeziorze Żarnowieckim.Paweł Warmus (Żelistrzewo, 2019-09-18)
#86
Chcę zaprzestania odłowów sieciowych ryb drapieżnych dla Obwodu Rybackiego Jezioro Żarnowieckie.Marcin Tereszczenko (Reda, 2019-09-18)
#87
Dość odlowow sieciowych ryb drapieżnych.Robert SIEMIENIUK (HAJNÓWKA , 2019-09-18)
#89
Nie zgadzam się z sieciowym odłowem drapieżnikaRobert Waszczuk (Gdańsk, 2019-09-18)
#90
Zgadzam się z zakazemArkadiusz Studziński (Płock, 2019-09-18)
#91
Zgadzam się z postulatami petycjiMikolaj Zolkiewicz (Ciechocinek, 2019-09-18)
#92
okazy maja zostac w wodzie nie na talerzu to unikat na skale europy nie dajmy zniszczyc tego jezioragrzegorz grzybowski (kosakowo, 2019-09-18)
#93
PrzyborowskiPiotr Przyborowski (Ostrowo, 2019-09-18)
#94
Stwórzmy razem prawdziwe łowisko gdzie będziemy chronić nasze polskie okazy a przy tym cieszyć się spędzając czas nad wodąPiotr Pawlowski (Trabki wielkie, 2019-09-18)
#95
Rybactwo śródlądowe niszczy Polskie wody i zabija turystykę wędkarską.kamil walicki (Warszawa, 2019-09-18)
#96
Nie ma miejsca dla rybaków na wodach śródlądowych. Warto rozwinąć turystykę wedkarska, która przyniesie wymierne korzyści dla całej okolicy Jeziora. Znacznie wieksze i dla większej grupy ludzi niż rybactwo śródlądowe.Pawel Matusik (Warszawa, 2019-09-18)
#98
Przyszłość jest w naszych rękachMariusz Paczkowski (Gdynia, 2019-09-18)
#99
Jezioro Żarnowieckie to jeden z nielicznych akwenów w kraju na który warto się wybrać w ramach tzw. turystyki wędkarskiej. Ta woda ma wielu swoich zwolenników, którym nie jest obojętny jej los. Odłowy sieciowe wykluczają dużą atrakcyjność łowiska, która skłania wielu wędkarzy do przyjazdu z odległych zakątków kraju. Na tym konkretnym łowisku nie powinno być miejsca na łączenie rybactwa z wędkarstwem.Robert Waszczyszyn (Warszawa, 2019-09-18)
#100
Popieram petycję. Stop odłowom sieciowym ryb drapieżnych na Jeziorze Żarnowiec.Sebastian Kalkowski (Warszawa , 2019-09-18)
#102
Odłowy siecią nie są kontrolowane w należyty sposób.Jakub Porębski (Sopot, 2019-09-18)
#103
Bo chcę łowić piękne ryby w Polsce i tu zostawiać niemałe pieniądze, które od kilku lat wydaję wędkując poza granicami kraju.Piotr Wojnowski (Lublin, 2019-09-18)
#105
Drastycznie spadło pogłowie ryb drapieżnych, szczególnie okoni i szczupaków na J. Żarnowieckim.Jacek Barczak (Mrzezino, 2019-09-18)
#106
Od dziecka łowię na jeziorze żarnowieckim i ewidentnie widać coraz większy brak szczupaka w tym akwenie.Mateusz Gawryszewski (Bolszewo, 2019-09-18)
#107
odłów ryb drapieżnym nie ma żadnego uzasadnienia i jest sprzeczny z zachowaniem równowagi w środowisku, a ma na celu jedynie korzyści majątkowe dla odławiającego i sprawia, że wody są zupełnie pozbawione ryb w Polsce w porównaniu do krajów, które korzystają z nich racjonalnieRobert Dróżdż (Józefosałw, 2019-09-18)
#108
Jezioro zarnowieckie slynie w okolicy z dorodnych szczupakow jako jedno z nielicznych na pomorzu, warto to utrzymac zamiast wylowic wszystkie ryby sieciamiJacek Chmielecki (Gdynia, 2019-09-18)
#110
Rybacy to wielkie zło na jeziorze Żarnowiec przykładem jest odłów dużego okonia którego spotkać w jeziorze to jak wygrać na loterii .Nie wiem w jakiej liczebności pozostał szczupak ale podejrzewam że jego liczebność znacznie zmalała przez połów sieciami.Adam Darznik (Wejherowo, 2019-09-18)
#111
Chciałbym aby zbiornik był typowym łowiskiem sportowym, co za tym idzie aby nie było odlowow.Wojciech Wisniewski (Pabianice, 2019-09-18)
#112
TakMichał Umerski (Toruń, 2019-09-18)
#113
Proszę o zaprzestanie połowów sieciami w państwowych jeziorach.Emilka Misterewicz (Słupsk, 2019-09-18)
#114
Nie wyrażam zgody na odłowy komercyjne ryb na jeziorze Żarnowieckim.Mateusz Kalkowski (Warszawa , 2019-09-18)
#115
Jestem za wedkarzamiPrzemyslaw Baczynski (Krzyszkowo, 2019-09-18)
#116
Jestem spinningistą i miłośnikiem Żarnowca!Michał Walkowski (Gdańsk, 2019-09-18)
#117
Duże szczupaki to najpiękniejsza rzecz w wędkarstwie.Piotr Nowicki (Łódź, 2019-09-18)
#120
Nie zgadzam się z masowym odławianiem drapieżnych ryb.Paweł Szpruch (Słupsk , 2019-09-18)
#122
ŁowięKamil Dziekoński (Olsztyn, 2019-09-18)
#124
Chce żeby było więcej dużych okazów na ŻarnowcuPaweł Podmagórski (Knurów, 2019-09-18)
#125
Jestem przeciwnikiem gospodarki rybackiej opartej na odłowach sieciowych ryb za które my wędkarze płacimy największe składki w Europie. Stan naszych wód jest obiektem żartów na zachodzie i południu Europy. To zawdzięczamy PZW jak i gospodarstwom rybackim. Stop rybactwu śródlądowemuKordian Bechciński (Konstantynów Łódzki, 2019-09-18)
#126
Jest to konieczne gdyż musimy dbać o nasze wodyCezary Popławski (Płock , 2019-09-18)
#129
Szczupaki z Żarnowca nie powinny być zjadane.Arek Gałka (Jakubowice Konińskie, 2019-09-18)
#130
Jestem przeciwnikiem połowów sieciąJacek Klonowski (Maków Maz , 2019-09-18)
#131
Szanuję przyrodę, wszystkie stworzenia mają prawo do życia. Nie zabijam własnego hobby.Tylko złów i wypuść.
Artur Bieńkowski (Piaseczno, 2019-09-18)
#132
żarnowiec musi zostać ocalony.Dariusz Zał (Sokołów Podlaski, 2019-09-18)
#133
Dla rybekDamian Bytniewski (Warszawa, 2019-09-18)
#134
Jestem wędkarzem i kocham rybyRafał Krypa (Mysłowice, 2019-09-18)
#136
Nie powinno być rybaków.Marcin Gryczka (Józefów , 2019-09-18)
#137
Nie zgadzam się z odlowami ryb drapieżnych z jeziora Zarnowiec.Daniel Durka (Łowicz , 2019-09-18)
#138
Jestem przeciwny odłowu ryb sieciamiMieczysław Szymański (Kwiatków, 2019-09-18)
#139
Chcem ratowac ŻarnowiecSebastian Podgruszewski (Kącik , 2019-09-18)
#140
Nie dla połowów sieciowych.Waldek Ptaszyński (Dobrzyca, 2019-09-18)
#141
Odłowy sitami zniszczy populację drapieznika z których słynie ŻarnowiecKamil Chmielewski (Gryfice , 2019-09-18)
#142
Podpisuje ponieważ chcę tam złowić duże szczupaki.Konrad Wojtysiak (Lublin, 2019-09-18)
#143
Jestem wędkarze pasjonatem a rybak wybija to co nas napędza czyli rybyDawid Kunicki (Podegrodzie, 2019-09-18)
#145
łowię od najmłodszych lat tam i łapałem tam bardzo ładne ryby i chciałbym dalej to kontynuować.Patryk Tulin (Dębki , 2019-09-18)
#146
Niszczenie tej wody jest zwykłym idiotyzmem i skurwysyństwem...Robert Łukaszewicz (Warszawa, 2019-09-18)
#147
Jestem przeciw degradacji Żarnowca !!Mateusz Zygmanski (Bytów, 2019-09-18)
#148
Przeciwstawiam się połowom rybackim na terenie jeziora i tym samym pozbawiania jeziora najcenniejszego bogactwa regionu czyli dużej populacji drapieżników która wpływała na sklasyfikowanie jeziora jako najlepszego wędkarskiego eldorado . Brak tak cennego źródła pozbawi w dłuższym czasie okolice zarobku turystyczno wędkarskiego.Patryk Kwasniewski (Szczecin, 2019-09-18)
#149
Jestem przeciwny odłowom sieciowym ryb. Uważam że to idiotyzm w dwudziestym pierwszym wieku. Czemu to ma służyć?Wojciech Bartoszczyk (Lublin, 2019-09-18)
#150
Nie zgadzam się z rabunkową polityką rybacką na Jeziorze Żarnowieckim.Andrzej Wasiluk (Warszawa, 2019-09-18)
#152
Nie dotrzymano deklaracji wydanej prze Pana Wójta Gminy Gniewino w związku z zakazem odławiania ryb drapieżnych.Wojciech Wiligała (Gdynia, 2019-09-18)
#154
Rybactwo śródlądowe niszczy Polskie wody i zabija turystykę wędkarską, nie dajmy jej zniszczyć.Mateusz Grabowski (Zamość , 2019-09-18)
#155
Ryby są warte tego aby o nie walczyć ,ponieważ one głosu nie mają.Kolarz Spinn (Żarnowiec, 2019-09-18)
#156
Wyznaję zasadę złów i wypuść, a poza tym tak samo zrobili z moim ukochanym Zalewem Zegrzynskim i teraz muszę jeździć na ryby po 150-200km,Kamil Pawłowski (Warszawa, 2019-09-18)
#157
Nie zgadzam się na odłowy ryb drapieżnych na jezioże ŻarnowieckimBartłomiej Tyszka (Warszawa, 2019-09-18)
#158
Chcę żeby ryby żyły i wędkarze mogli się nimi cieszyćPaweł Lewandowski (Cegielnia, 2019-09-18)
#159
STOP WYNISZCZANIU POLSKICH WÓD!!!!Miłosz Nowak (Stęszew, 2019-09-18)
#161
Lowię na tym zbiorniku od najmłodszych lat i chce żeby mój syn kiedyś połowie te piękne ryby.Błażej Białk (Lubkowo, 2019-09-18)
#162
mam dość niszczenia polskich jezior ......walczmy o lepsze jutro
Jerzy Zarzycki (Niegoszcz, 2019-09-18)
#163
Nie jest mi obojętny los ryb na Zarnowcu.Michał Bienias (Radom, 2019-09-18)
#164
Podpisuje , ponieważ jestem wędkarzem który chce łowić piękne ryby w Polsce a nie na zagranicznych łowiskach .Dominik Ciszak (Elbląg, 2019-09-18)
#165
Czas by coś z tym zrobić.Piotr Miedziński (Bydgoszcz , 2019-09-18)
#166
Rybactwo sieciowe na Żarnowcu to już barbarzynstwo.Norbert Rzeniszek (Besko, 2019-09-18)
#167
Podpisuję, ponieważ to co dzieję się w Polsce to istna MASAKRA. Jeździmy wędkować za granice a to ludzie z zagranicy powinni przyjeżdżać do nas, ponieważ mamy tyle przepięknych wód, w których niestety nie ma ryb. Powodem tego jest oczywiście ludzka bezmyślność i pazerność... brak słów.Michał Adamczyk (Ołdrzychowice Kłodzkie, 2019-09-18)
#168
Podpisuje, ponieważ nie zgadzam się z rabunkową gospodarką rybacką. Podpisuje, ponieważ mam dość bezmyślnego zarządzania Polskimi wodami.Łukasz Zembrzuski (Warszawa, 2019-09-18)
#170
Jestem przeciwny odłową ryb naJ. Żarnowieckim za pomocą sieci rybackich.
Adrian Korosacki (Zelewo , 2019-09-18)
#171
Nie zagadzm się na połów ryb drapieżnych....Artur Żmudziejewski (Buniewice1/1, 2019-09-18)
#172
Jestem przeciw rybakom na polskich wodachPaweł Adamczyk (Warszawa, 2019-09-18)
#173
Nie popieram odłowów rybackichPaweł Bożejewicz (Koronowo, 2019-09-18)
#174
Jestem przeciwko odłowom sieciowym drapieżników w jez. ŻarnowieckimKamil Zawadzki (Bielsk Podlaski, 2019-09-18)
#175
Chcialbym lapac ryby w Polsce zebym nie musial jezdzic do Szwecjii albo Niemiec.Jak powiedział Majki nie pozwolmy na to zeby do konca dac wszystko zniszczyc ,w rezerwacie Jezioro Druzno w mojej okolicy z roku na rok jest tez coraz gorzej trzebac cos z tym zrobic !!!!!Kamil Piasecki (Gronowo Gorne, 2019-09-18)
#176
Gospodarka rybacka na tej wodzie jest jednym wielkim rabunkiem i musi się skończyć natychmiast!!!Michał Stachowicz (Mierzyn, 2019-09-18)
#177
Przemysław StrzelczakPrzemek Strzelczak (Białogard , 2019-09-18)
#178
To skandalDawid Lewandowski (Kopytkowo, 2019-09-18)
#179
Jestem wędkarzem z warmi i mazur i wiem co siatki robią z akwenami.Janusz Sęk (Barczewo, 2019-09-18)
#180
Jezioro umiera przez zła gospodarkę rybacką. Proszę niech Pan Wójt zaprzestanie odłowów sieciami bo turystyka upadniePiotr Barczewski (REKOWO GÓRNE, 2019-09-18)
#181
Uwielbiam lapac tam szczupaki.STOP ODŁOWOMRemigiusz Ksepka (Bydgoszcz, 2019-09-18)
#183
Podpisuje ponieważ chcę chronić piękne ryby.Kamil Nowak (Turek , 2019-09-18)
#185
Sprzeciwiam się rabunkowej gospodarce rybackiej w Polsce.Mikołaj Krencik (Warszawa, 2019-09-18)
#186
Chce zaprzestania tych działańDamian Leszek (Wyszków, 2019-09-18)
#187
Jestem przeciwnikiem odłowów sieciowych w szególności ryb drapieżnych.Sebastian Spikowski (Gdańsk, 2019-09-18)
#188
Podpisuję, ponieważ jestem przeciwny odłowom ryb drapieżnych na jez. Żarnowieckim a także, ze względu na nieuczciwość władz samorządowych w gminie Gniewino.Paweł Czapla (Piaseczno , 2019-09-18)
#189
Składając podpis, uprawniam "Stowarzyszenie Wędkarskie Nasz Żarnowiec" ul. Herberta 8, Rumia 84-230 do przekazania go osobom decyzyjnym w przedmiotowej sprawie.Michał Wilczewski (Dylaki, 2019-09-18)
#190
Jestem przeciwny miesiarzom. Koniec z zabijaniem ryb drapieżnych.Jakub Tyjewski (Warszawa, 2019-09-18)
#191
Jestem wędkarzem i stawian na turystykęPiotr Nowak (Rzeszów, 2019-09-18)
#192
Tak nie powinno być.Daniel Modzelewski (Łomża, 2019-09-18)
#193
JEDYNE I NIEPOWTARZALNE ŁOWISKO KTORE POWINNO BYC DOSTEPNE TYLKO DLA WEDKARZY A NIE DLA RYBAKOW ...Paweł Zagórski (Kałuszyn , 2019-09-18)
#194
Popieram petycjeRafał Mejna (Roszczyce, 2019-09-18)
#195
Trzeba z tym skończyć. Z tą prywatą, samowolką i krótkowzrocznością osób nieodpowiedzialnych i zwyczajnie głupich.Waldemar Sadowski (Rumia, 2019-09-18)
#196
Nie zgadzam się z rabunkową gospodarką na ŻarnowcuTomasz Cyganek (Pakość, 2019-09-18)
#197
Podzielam i popieram zdanie Stowarzyszenia " Nasz Żarnowiec" odnośnie masowych odłowów drapieżników w jeziorze Żarnowieckim przez rybaków.Kacper Podwojski (Wejherowo , 2019-09-18)
#199
Chciałbym, aby odrodził się drapieżnik na ŻarnowcuDominik Kopczyński (Marki, 2019-09-18)
#200
Zgadzam sięFilip Król (Warszawa, 2019-09-18)