Razem dla gimnazjów! Jestem za utrzymaniem obecnego ustroju szkolnego. Oficjalna petycja ZNP.


Gość

#1

2015-11-25 20:05

Jestem za utrzymaniem obecnego ustroju szkolnego.Obawiam się że likwidacja gimnazjów spowoduje, iż wielu nauczycieli straci pracę.

Gość

#2

2015-11-25 21:12

Likwidacja gimnazjów nie rozwiąże problemów wychowawczych rodziców z dorastającymi dziećmi. Szkoły doskonale wywiązują się ze swojego zadania - polscy gimnazjaliści osiągają świetne wyniki w rankingach edukacyjnych.

Gość

#3

2015-11-26 22:52

Uwazam, ze likwidacja to wielki blad.

Gość

#4

2015-11-27 07:43

Ponieważ gimnazja to nowoczesna i efektywna forma kształcenia młodzieży. Głośni przeciwnicy gimnazjów najczęściej o gimnazjach niewiele wiedzą, ani tam nie chodzili, ani ich dzieci. A dzieci trzeba uczyć samodzielnego myślenia, nawet w trudnym okresie dojrzewania.

Gość

#5

2015-11-27 12:59

Jestem nauczycielem w gimnazjum i uważam,że za dużo pieniędzy poszłoby na cofnięcie już i tak daleko posuniętej reformy.
gość

#6

2015-11-27 14:56

Likwidacja gimnazjum nie wniesie niczego dobrego, dzieci nadal będą borykały się z problemami wychowawczymi, tylko będzie to miało miejsce w szkołach podstawowych.


Gość

#7

2015-11-27 20:20

Zmiana ustroju szkolnego wprowadzi tylko zamieszanie. Należy skupić się na rozwijaniu kompetencji zawodowych nauczycieli, a nie na deprecjonowaniu ich pracy. Przez ostatnie lata wiele zrobiono dla budowania jakości polskich szkół i przedszkoli. Dzisiaj nad polską oświatą wisi groźba zniszczenia wielu lat ciężkiej pracy. Nie można do tego dopuścić ✌

Gość

#8

2015-11-28 02:24

Gimnazja potrzebują zmniejszenia ilości uczniów w klasie. Procedur dla uczniów łamiących szkolne prawo. Pedagogów i psychologów, którzy pomogą uczniom rozwiązywać ich problemy. Zatrzymanie uczniów na dwa lata w podstawówc niczego nie zmieni. To nie jest dobre rozwiązanie.

 


Gość

#9 Re:

2015-11-28 02:25

#7: -  

 No właśnie! To będzie niszczenie, nie reforma.

 


Gość

#10