"Nie" dla budowy osiedla przy ul. Urszuli w Zielonej Górze

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji "Nie" dla budowy osiedla przy ul. Urszuli w Zielonej Górze


Gość

#1

2016-02-10 11:50

Prosimy o konsultacje ze społeczeństwem i uszanowanie społeczeństwa obywatelskiego.

Gość

#2

2016-02-10 21:58

Stop chaosowi przestrzennemu w moim mieście.

Gość

#3

2016-02-10 22:00

STOP deweloperom!!

Gość

#4

2016-02-11 07:24

Znam okolice i to miejsce bardzo dobrze choc nie jestem z Zielonej Góry - mam tam przyjaciolke, u ktorej byłam nie raz. Ten lasek to serce tej dzielnicy! To jej płuca, to sprawilo, że ludzie chcieli tam sie budowac i kupowac domy! Poza tym w dobie, kiedy wszędzie gdzie się da w miastach w cywilizowanym świecie chroni sie drzewa- władze Zielonej Góy na przekór, z chęci zysku, z głupoty...nie wiem, nie umiem sobie wyobrazić, robia wszystko aby Zielona nie była Zielona....wstyd!
slawekkassel

#5

2016-02-11 15:42

To tak szybko zabraklo miejsca w powiekszonej Zielonej Gorze?Trzeba juz myslec o przylaczeniu powiatu bo inaczej miasto sie udusi,tyle inwestycji.Do glowy sam sie cisnie klasyk:"Kasa,misiu kasa!"


Gość

#6

2016-02-11 17:59

Bo mam dosyć wszechobecnego betonu i znikającej zieleni... :-(

Gość

#7

2016-02-11 21:12

Konfliktowe lokalizacje rozwojowe miasta są wywoływane przez prezydenta i jego powiązania (ciemne i ukryte) z developera. Zapomniał, a raczej nigdy nie zrozumiał, że został powołany przez mieszkańców dla troski o ich interesy, a nie interesy kogo innego. To może już świadczyć o powiązania korupcyjnych.

Gość

#8

2016-02-12 12:30