List otwarty PZM do Premier Beaty Szydło

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji List otwarty PZM do Premier Beaty Szydło


Gość

#26 Re:

2016-08-15 14:40

#24: -  

 W ochronie zdrowia to nie tylko praca lekarzy i pielęgniarek!!!


Gość

#27

2016-08-15 16:43

Bo szlag mnie trafia ze pracuje 7 dni w tygodniu 24 h w pojedynkę przyjmuje setki pacjentów na dyżurze mam 15 lat stażu pracy obsługuje 12 różnych skomplikowanych aparatów i zarabiam 2350 brutto ....

Gość

#28

2016-08-15 16:49

Tragiczne pieniadze za koszmarnie stresujaca prace


Gość

#29

2016-08-15 16:55

Jestem pielęgniarką rodzinną i minister Radziwiłł "reformę" sł. zdrowia zaczyna od likwidacji działalności gospodarczej pielęgniarek. Zamiast reformować, niszczy, bo i kolejne "pomysły". jak te wymienione powyżej, wołają o pomstę do nieba.

Gość

#30

2016-08-15 19:57

Podpisałem petycje ponieważ jestem Ratownikiem Medycznym od 4 lat pracującym w zawodzie. Uważam że zarobki są za małe w stosunku do wykonywanej pracy.

Gość

#31

2016-08-15 20:11

Służba zdrowia jest za nisko uposażona w porównaniu do wkładu pracy,odpowiedzialności za pacjenta i w stosunku do wykształcenia.W krajach europejskich pracownicytego resortu są wyżyej cenieni i dlatego wyjeżdżają z naszego kraju.Jesli będą mało zarabiac, pozbędziemy się lekarzy,pielęgniarek,których już teraz jest brak..

Gość

#32

2016-08-15 21:29

Dlatego, że zależy mi na tych Wszystkich co ratują nam życie, leczą nas, wspierają.

Gość

#33 Re:

2016-08-16 06:38

#24: -  

 no tak... bo służba zdrowia to tylko oni... :/ olać resztę :/


Gość

#34

2016-08-16 08:00

Jestem z wykształcenia lekarzem. Zmieniłem branżę na projektowanie gier, ponieważ chciałem spróbować czegoś innego w życiu. Nie bez znaczenia jednak był fakt, że jest to praca w perspektywie lepiej płatna, o bardziej racjonalnych godzinach pracy w porównaniu do branży lekarskiej.

Gość

#35

2016-08-16 08:52