Górka Narodowa Wschód - budowa ulicy Iwaszki

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Górka Narodowa Wschód - budowa ulicy Iwaszki


Gość

#1

2013-06-24 06:53

Składam odpowiednią poprawkę do nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Krakowa. w czwartek będę ją omawiał na zespole ds. Studium... dziękuję za wsparcie w postaci tej inicjatywy :) Dominik Jaśkowiec Radny Miasta Krakowa
mkal

#2 Czemu GNW?

2013-06-24 07:11

Cenna inicjatywa, szkoda tylko, że ograniczacie odbiorców petycji do osób mieszkających na Górce Narodowej Wschód. Z założenia budowa ul. Iwaszki pomoże większości osób mieszkających na GN, bo al. 29 listopada pojedzie mniej samochodów. Nie mniej popieram w pełni.

Pozdrawiam Marcin Kalinowski
Piotr Paliga

#3 Re: Czemu GNW?

2013-06-24 07:29

#2: mkal - Czemu GNW?

Nie ograniczamy :) Petycja dotyczy wszystkich mieszkańców GN i wszystkich innych wspierających nas osób. Mamy już 2 podpisy Radnych Miasta Krakowa - ja mieszkam na GN Zachód, też podpisałem i namawiam do podpisu wszystkich, którym leży dobro rozwoju infrastruktury Górki Narodowej :)

mieszkaniecpradnika

#4 UL. Iwaszki 2x2

2013-07-03 20:50

W pełni popieram petycję w sprawie budowy ulicy Iwaszki, ale jako drogi G 2x2 (dwa pasy po dwie jezdnie). Jedynie wówczas inwestycja ta ma sens (oczywiscie po przebudowie i "udrożnieniu" Ronda Barei). W przeciwnym razie nie spelni ona swoich funkcji stajac sie praktycznie kolejna ulica osiedlowa.

Gość

#5

2013-07-04 01:20

Popieram! Jak na razie nic nie wskazuje na to, żeby miała byc budowana północna obwodnica Krakowa, więc musimy działać we własnym zakresie.
Krzysztof Szpunar
Gość

#6 Re: UL. Iwaszki 2x2

2013-07-04 06:27

#4: mieszkaniecpradnika - UL. Iwaszki 2

Nie chcemy zafundować mieszkańcom Prądnika Czerwonego autostrady pod blokami. Chcemy obwodowej ulicy dla osiedla mieszkaniowego dla aut osobowych, a nie dla tranzytowego ruchu ciężkiego.

Dlatego też postulujemy ulicę jednojezdniową po jednym pasie ruchu w każdą stronę z nośnośnością odpowiednią dla autobusów przegubowych ale z ograniczeniem tonażu dla TIRów.

Maciek O

#7 Bardzo krótkowzroczna idea

2013-07-04 10:11

No OK, zbudują ulicę i co? Auta będą stać na zakorkowanej już teraz ul. Strzelców i Rondzie Barei, które już teraz jest niedrożne i udrożnić się nie da ze względu na brak miejsca! Jedynym rozwiązaniem jest szybka budowa linii tramwajowej na Górkę Narodową i parkingu P+R na 29 Listopada dla dojeżdżających z północy województwa oraz dalsze ograniczanie ruchu samochodowego w centrum, na rzecz komunikacji zbiorowej.
Precz z przesuwaniem korków w stronę centrum!

felinka

#8 Re: Bardzo krótkowzroczna idea

2013-07-04 13:32

#7: Maciek O - Bardzo krótkowzroczna idea

Ktos tu zapomina, że Górka Narodowa dzieli się na Zachodnią i Wschodnią. Tramwaj OK, ale co z tego będzie miała Górka Narodowa-Wschód ? Odpowiedź: NIC.

Iwaszki byłaby szansą na lepsze skomunikowanie (autobus) G.N-Wschód (Felińskiego, Meiera, Grabczaka).

Zapraszamy na Felińskiego, proszę przejść się codziennie przez tydzień piechotą, do i od -  najbliższego przystanku . Najnowsze bloki usytuowane sa ponad kilometr od przystanku autobusowego.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby: budowa Iwaszki 2x1  i  po jej biegu przedłużenie linii tramwajowej , jako łącznika Rondo Barei-Górka Narodowa (tak jak to zaproponował P.D. Jaśkowiec).

 


Gość

#9

2013-07-04 19:52

ZASADNA, ALE WŁADZA NIE MA PROBLEMU - "RZĄD SAM SIĘ WYŻYWI", POZOSTAJĄ NAM NAJBLIŻSZE WYBORY ???
arty

#10 NIE dla Iwaszki

2013-07-08 08:38

Niestety będziemy organizować kontr-petycje w sprawie ul Iwaszki. Będziemy walczyć tak długo jak będzie trzeba. Ta ulica to zły pomysł. Rondo Barei nie obsłuży większego ruchu, ulica Strzelców już nie nadaje się do jazdy. jedynym rozwiązaniem jest rozbudowa 29listopada i wybudowanie sensownej obwodnicy.

gosc

#11 gosc

2013-07-08 15:00

zgoda że obowodnica jest rozwiązaniem
niezgadzam się z tezą że rozbudowa 29.listopada rozwiąże problem, korki będą na dwóch pasach a nie na jednym :) estakada na opolskiej nie przyjmie więcej ruchu, teraz są korki od powstańców na dwóch pasach, przesuną się po prostu dalej...
felinka

#12 Re: NIE dla Iwaszki

2013-07-10 12:05

#10: arty - NIE dla Iwaszki

Jasne , nie ma to jak widziec tylko koniec własnego nosa.

Piotr Paliga

#13 Re: NIE dla Iwaszki

2013-07-10 12:57

#10: arty - NIE dla Iwaszki

To może się spotkamy i konstruktywnie porozmawiamy jak ten problem wspólnie rozwiązać?

Ja

#14 Ja

2013-07-12 09:42

Najlepiej zaorajmy wszystko i zasiejmy kukurydzę :)

Gość

#15

2013-07-19 08:03

Niech chociaż ktoś wyasfaltuje szutrowy odcinek ulicy Meiera. Będzie taniej niż ul. Iwaszki a zakład kamieniarski pana radnego ocaleje z pożogi
krzecz

#16 Re:

2013-09-01 16:26

#1: -

powodzenia, ale  tylko 2x2 pasy ma sens, budowanie innej drogi jest bez sensu, zaraz będzie zakorkowana

arty

#17 Re: Re: NIE dla Iwaszki

2013-09-30 14:32

#13: Piotr Paliga - Re: NIE dla Iwaszki

Jeśli zostaną przebudowane Ronda: Barei oraz Polsadu, zostanie rozbudowana ulica Strzelców, Postańców oraz Dobrego Pasterza - to możemy rozmawiać o konstruktywnym rozwiązaniu problemu. Obecnie jest to inwestycja nieopłacalna.

Z samej ulicy w obecnej formie również bym skorzystał - przejechałbym pewnie z 300m i stał w identycznym korku tylko dalej. Po co przesuwac korek dalej?

Ludzie takie myślenie to jest właśnie czubek własnego nosa. To nie jest rozwiazanie zadnego problemu!

Arek

#18 Re: Re: NIE dla Iwaszki

2013-11-24 20:49

Co się 'arty' stanie, jeśli już rozbudujemy Ronda Barei, Polsadu i Strzelców? Czy korki nie przeniosą się przypadkiem na Młyńskie i Pilotów? Czy mieszkańcy tamtych ulic nie powinni stworzyć petycji 'nie dla rozbudowy Strzelców, Barei i Dobrego Pasterza'? Mam nadzieję, że zauważyłeś ironię oraz 'prywatę' w swoich wypowiedziach.
Iwaszki powinna powstać choćby ze względu na mieszkańców GN Wschod, ale w formie 1x1 (choć z drugiej strony mieszkańcom by w zupełności wystarczyła zrobiona 'szutrowa' Meiera).

Zeby jednak nie przenosić korków do centrum (bo jeszcze ci z Dietla zrobią anty-petycję) to priorytetem powinna być Północna Obwodnica, która to niestety pozostaje w kwesti rządowej. W drugiej kolejności przebudowa al.29 listopada (skręty w Siewną przenoszą korki aż pod BP). Na całe szczęście może się doczekamy tej przebudowy w ciągu nastęþnych 10 lat.