Zmiany komunikacji miejskiej od 31.08.2015 - Kokoszki,Jasień
 Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Zmiany komunikacji miejskiej od 31.08.2015 - Kokoszki,Jasień
| 
                 Gość  | 
            #12015-08-25 19:23Dlatego ze do tej pory jest utrudnienie dla ludnosci poniewaz autobusy 167 i 168 nie kursuja na Walowa a bedzie jeszcze bardziej utrudnione bo dojazd na walowa nie zmiesci sie napewno w godzinie,teraz do dworca autobus jedzie 40 min do 50 min,a po zmianach?oczywiscie do kasy miasta pojda pieniadze z biletow ale co z ludzmi ??????nikoga nie obchodza ?????  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #22015-08-25 20:27Ponieważ często podróżuje autobusem 167 i nie uśmiecha mi się przesiadac z autobusu na tramwaj i odwrotnie  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #32015-08-25 21:11dołączam się do petycji gdyż czasami też jeżdżę 167 albo 168 do auchan  na ul Szczęśliwa.   | 
| 
        
         | |
| 
                Macieł | 
            #4 ee2015-08-25 21:57My z ziomeczkami smigamy tym busem  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #52015-08-26 04:16Wolę dłużej poczekać i pojechać bezpośrednio za 3zl.a nie z za 3,60 i z przesiadka, na zatłoczony z Moreny tramwaj.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #62015-08-26 05:41Zmiana bardzo utrudni i skomplikuje dojazd do centrum Gdańska . jestem mamą 2 latka który jeździ jeszcze w wózku każda przesiadka z małym dzieckiem nie jest łatwa. A poza tym zmiana wiąże się z kupowaniem droższych biletów . żeby dojechać do centrum będzie trzeba kupić bilet za 3,60 na godzinę lub po przesiadce na tramwaj skasować jeszcze jeden bilet za 3 zł a nie jak do tej pory wystarczył jeden bilet na jedna trasę za 3 zł. Zmianę chyba wymyślają ludzie którzy nie mają pojęcia o realiach jazdy komunikacja miejską....  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #72015-08-26 09:03Ponieważ nie wyobrażam sobie jazdy do centrum Gdańska z przesiadka. Zdecydowanie wydłuża to czas podróży.   | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #82015-08-26 09:04Podkreślam dodatkowy aspekt bezwzględnie przemawiający za utrzymaniem bezpośredniego dojazdu do centrum Gdańska z dzielnicy Kokoszki (z pewnością też z Jasienia) - uczniowie szkół podstawowych (SP 83, SP 84 i Pozytywnej Szkoły Podstawowej), a także przedszkolaki często mają wycieczki do centrum: do muzeów, do Ratusza, do kina i absolutnie należy uczniom zapewnić jak najbardziej bezpieczną podróż. Przesiadki grup uczniów z autobusów do tramwaju pośród sporej grupy "przesiadkowiczów"na pętli Siedlce z pewnością nie będą służyły zapewnieniu bezpieczeństwa dla najmłodszych pasażerów. Pojawia się również nierównowaga w traktowaniu przez ZTM uczniów wszystkich dzielnic Gdańska - uczniowie z pozostałych dzielnic miasta mają możliwość bezpośredniego dotarcia do centrum: autobusem lub tramwajem, bez konieczności przesiadania się, co zawsze generuje możliwości różnego rodzaju wypadków czy zagubienia się oraz podraża koszty dojazdu, natomiast w przypadku Kokoszek ZTM eliminuje taką możliwość! Absolutnie należy przywrócić bezpośrednie połączenie z centrum Gdańska dla dzielnicy Kokoszki! 
  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #92015-08-26 09:12Zmiany TAK ale na lepsze dla mieszkańców  !! NIE dla działań urzędników bez bezpośredniej konsultacji z mieszkańcami !!  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #102015-08-26 09:26Dla mnie to nie jest normalne aby na takim krótkim odcinku konieczna była przesiadka. To przedłuży czas przejazdu, który w godzinach szczytu i tak jest długi. Ponadto utrudni przejazdy ludziom starszym, nie mającym możliwości przemieszczania się w inny sposób. Jestem przekonana że pomysłodawcy nie mają takich przyziemnych problemów,bo nie korzystają z komunikacji miejskiej - do tego celu mają samochody, a niejednokrotnie i kierowców.  TO JEST SKANDAL !!!  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #112015-08-26 10:48Jadąc do syna  na ul. Przytulną z dworca głównego Gdańsk do tej pory mogłam jechać jednym autobusem  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #122015-08-26 11:03Jak można wymyśleć tak durny plan żeby odcinać mieszkańcom bezpośredni dojazd do centrum miasta. Zmieniać na gorsze? Czas chyba puścić "na trawkę" takiego pomysłodawcę  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #132015-08-26 11:39Bo teraz jadąc z miejsca zamieszkania do pracy będę miał 2 lub 3 przesiadki a nie jedną. To jest chore....  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #142015-08-26 12:30chciałabym mieć bezpośredni dojazd do Gdańska jednym środkiem lokomocji  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #152015-08-26 13:46Jestem mieszkanką dzielnicy Kokoszki i gdybym mogła podpisałabym się pod petycją dwiema rękami i nogami. Pomysł zmian powinien być wcześniej konsultowany z mieszkańcami Gdańska i poddany obywatelskiej ocenie. Co to za samowola urzędników, którzy pensje mają z podatków mieszkańców? Z dzielnicy Kokoszki do centrum Gdańska kursuje tylko jedna linia autobusowa 167 i w dodatku co 20 min. Gdy zdarzy się awaria pojazdu to mamy kolejne 20 min. oczekiwania. Zimą wiadomo tak się czasem dzieje. W tej sytuacji zasadne byłoby uruchomienie dodatkowej linii autobusowej, lub zwiększenie częstotliwosci kursów tej, która jest czyli 167. Pomysł skrócenia trasy jest idiotyczny i nie wiem co przyświecało tym, którzy na niego wpadli. Na koniec dodam, że nigdy nie głosowałam i nie będę głosowała na Adamowicza. W Gdańsku nic nie dzieje się bez jego wiedzy.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #162015-08-26 14:13MZK po prostu ma gdzieś mieszkańców kokoszki. Stare autobusy, często "wypadają" z grafiku itd.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #172015-08-26 14:28czas przejazdu koszt oraz przesiadka  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #182015-08-26 14:53Z komunikacji  autobusowej  na trasie 167  korzystają ludzie w podeszłym wieku ,. często udający się po poradę lekarską w centrum Gdańska. Konieczność  przesiadek może uniemożliwić  im korzystanie z komunikacji miejskiej. Uważam petycję za uzasadnioną. Urząd Miasta powinien planowac komunikację dla wszystkich jej uczestników a nie tylko dla młodych i sprawnych fizycznie.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #192015-08-26 19:21kto dla kogo takie durne rozwiązanie z przesiadkami wymyślił. Nobla za głupotę.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #202015-08-26 19:23Gdyby nobla dawali za głupotę to mysle ze pomyslodawca tego rozwiązania  w pierwszej kolejności by go dostal.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #212015-08-26 21:55Nie jestem za oszczędzaniem ZTM w zamian za komfort pasażerów. Jesteśmy ludźmi, nie sardynkami.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #222015-08-27 05:52Często sie wybieram tam z koleżankami,poza tym to strasznie utrudnia, nwm czy ci ludzie co to wymyślili zdqją sobie sprawę z tego że teraz jest trudniej a nie łatwiej?  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #23 Re:2015-08-27 06:00Co drugi kurs 167 mozna puscic do Centrum zas w przypadku 168 pozostawic do Centrum zmieniajac lekko trase.  | 
| 
        
         | |
| 
                 Gość  | 
            #24 Re: Re:2015-08-27 16:39to raczej co drugi 168 do centrum, a 167 wszystkie do centrum. W Kokoszkach mnóstwo zakładów pracy i trzeba tam dojechć !  | 
| 
        
         | |
  | 
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Stanowisko dotyczące proponowanych przez Ministerstwo Zdrowia rozwiązań w zakresie ograniczenia wynagrodzeń lekarzy w systemie publicznym
2704 Utworzone: 2025-11-02
SPRAWIEDLIWOŚĆ DLA MAI
1040 Utworzone: 2025-10-28
#MuremZaŚwistem // Petycja do Zarządu Stali Gorzów w sprawie pozostawienia Piotra Śwista na stanowisku trenera/menedżera ekstraligowej drużyny Stali Gorzów w sezonie 2026
238 Utworzone: 2025-11-02
Petycja w obronie nieodpłatnej Komunikacji Miejskiej w Szczecinku
390 Utworzone: 2025-10-30
Petycja popierająca wariant E trasy S7 na odcinku Kraków-Myślenice, jako optymalnego rozwiązania przebiegu tej drogi
115 Utworzone: 2025-11-03
Prośba o przedłużenie Warunkowego Prawa Wykonywania Zawodu dla wszystkich pracujących pielęgniarek z Ukrainy
109 Utworzone: 2025-11-03
Petycja do Prezydenta RP o obniżenie składek ZUS dla mikroprzedsiębiorców oraz zniesienie obowiązku wielokrotnego opłacania składki zdrowotnej od każdego źródła dochodu
516 Utworzone: 2025-10-23
Nie! Dla ograniczenia pracy Zespołu Ratownictwa Medycznego w powiecie przasnyskim!
752 Utworzone: 2025-10-31
Stop Dyskryminacji Płacowej Nauczycielek i Nauczycieli w Polsce!
2213 Utworzone: 2025-10-22
Petycja o refundację leku Sotatercept dla pacjentów z tętniczym nadciśnieniem płucnym w Polsce
10801 Utworzone: 2025-09-25
Petitie voor het herstel van Paweł Rudzki in zijn functie en voor het respecteren van vakbondsrechten bij AH Pijnacker/Petycja o przywrócenie Pawła Rudzkiego do pracy
144 Utworzone: 2025-11-02
Poprawa prawa! Nieuczciwym najemcom mówimy Nie
4674 Utworzone: 2024-04-17
o odwołanie Dyrektora Zakładu Karnego w Czarnem
286 Utworzone: 2025-10-11
Wołomin: petycja mieszkańców powiatu o nasadzenie drzew
109 Utworzone: 2025-10-21
Prawo do edukacji nie może czekać! Apel o zmianę przepisów, które pozbawiają dzieci z autyzmem dostępu do nauki w nowo powstałych szkołach
523 Utworzone: 2025-10-28
Petycja do Wojewody Opolskiego w sprawie utworzenia terenowego punktu paszportowego w Brzegu
988 Utworzone: 2025-10-13
1,5 metra ratuje życie - petycja do Sejmu RP
547 Utworzone: 2025-10-16
APTEKA DLA PACJENTA, A NIE TYLKO DLA APTEKARZA. APEL O POTRZEBNĄ DEREGULACJĘ PRAWA
108815 Utworzone: 2025-05-26
“Apel o dialog i podwyżki dla Straży Miejskiej w Katowicach – bezpieczne miasto dla wszystkich!”
168 Utworzone: 2025-10-31
Petycja w sprawie doprecyzowania zasad określających postoje pociągów dalekobieżnych PKP Intercity S.A.
22 Utworzone: 2025-11-03