TAK DLA GIMNAZJUM

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji TAK DLA GIMNAZJUM


Gość

#176

2015-12-12 19:24

Likwidacja gimnazjów byłaby marnotrawieniem energii i pieniędzy. Polska edukacja potrzebuje innych zmian.

Gość

#177

2015-12-12 19:38

Likwidacja gimnazjów jest nieodpowiedzialnym, nieprzemyslanym, szkodliwym krokiem. Doskonalić- tak, likwidować - NIE!

Gość

#178

2015-12-12 19:40

Myślę, że najważniejsze argumenty znalazły się w petycji. Pracuję w naszym gimnazjum od roku 2000 i miałam okazję współtworzyć naszą szkołę razem z uczniami i nauczycielami. Wszyscy tworzymy wspaniały zespół. Uczniowie czują się u nas dobrze i są szczęśliwi, że mogą się tu uczyć. Często słyszę od uczniów klas pierwszych, jakie mieli różne problemy w szkole podstawowej i jak cieszą się, że zmienili środowisko. Z kolei nasi absolwenci, kiedy nas odwiedzają mówią, jak im było u nas dobrze i jak teraz jest inaczej. Gimnazjum to dobra szkoła dla uczniów w tym wieku i nie należy niszczyć tego, co zbudowaliśmy przez wiele lat.

Gość

#179

2015-12-12 20:02

Aktualny system nauczania w Polsce jest dostosowany do systemu europejskiego. Zlikwidowanie gimnazjów cofnie nas o wiele lat, ta strata będzie nie do odrobienia.
Nowa ekipa rządząca takimi decyzjami doprowadzi kraj do ruiny, nie tylko finansowej.

Gość

#180

2015-12-12 21:37

Pragnę zwrócić jeszcze tylko uwagę na koszt proponowanej reformy, który przeznaczony na doposażenie polskich szkół, zmniejszenie liczebności klas oraz na doskonalenie nauczycieli jest w stanie przynieść więcej korzyści niż kolejna bezsensowna reforma.

Gość

#181

2015-12-13 07:50

Podpisałam, ponieważ uważam, że gimnazja spełniły swoją rolę, dobrze wpisały się w polską edukację, skorelowały się programowo z liceami. Przez lata istnienia zweryfikowaly się. I po co burzyć coś co istnieje i jest dobre? Lepiej wytężyć swoje siły i umysły i ulepszać, wprowadzać twórcze zmiany, a nie cofać się.....

Gość

#182