Poparcie dla Projektu Lubelskich Standardów Pieszych

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Poparcie dla Projektu Lubelskich Standardów Pieszych


Gość

#1

2016-02-01 21:45

Częściej jestem pieszą niż kierowcą.Pieszym się jest kierowcą się bywa.

Gość

#2

2016-02-03 13:22

Pieszy jest mile widziany

Gość

#3

2016-02-04 09:35

wspaniała idea, Lublin tego potrzebuje

Gość

#4

2016-02-04 14:54

Chciałabym aby nasze miasto pięknie się rozwijało, było przyjazne dla pieszych i zmotoryzowanych bez względu na to, która opcja polityczna będzie u władzy.
Moim zdaniem przydałby się apel do kierowców, aby częściej zatrzymywali się przed przejściami dla pieszych. Nadal jest to bardzo rzadkie. Spotykam się z tym na co dzień, dużo jeżdżę po mieście i widzę, że nawet przed Ratuszem tylko niektórzy kierowcy zatrzymują się i przepuszczają pieszych.

Gość

#5

2016-02-04 19:59

Żeby moje miasto było bardziej przyjazne ludziom.

Gość

#6

2016-02-06 18:08

Chcę aby mój Lublin był miły dla oka, wygodny dla nóg, przyjazny dla ludzi zmęczonych i strudzonych a także dla osób o ograniczonej sprawności. Chcę aby czuć się w Lublinie jak we własnym domu. Tyle jest jeszcze do zrobienia szczególnie w starych dzielnicach. Dlatego popieram ten projekt.

Gość

#7

2016-02-07 18:24

Marzy mi się, aby w Lublinie pieszy miał możliwość swobodnego poruszania się po chodnikach, czyli w miejscach dla niego przeznaczonych :) .........

Jak rozumiem słowo pieszy?..... Jest to złowiek poruszający się:
- swobodnie na własnych nogach,
- na własnych nogach, ale przy pomocy kul,
- na własnych nogach, ale przy pomocy kul i psa przewodnika,
- na własnych nogach, ale prowadzący wózek dziecięcy,
- na własnych nogach, ale prowadzący wózek dziecięcy i chodzące dziecko/dzieci za rękę,
- prowadzący wózek inwalidzki z osobą niepełnosprawną,
- prowadzący wózek z niepełnosprawną osobą i chodzące dziecko/dzieci za rękę,