kontrakt_w_zrm

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji kontrakt_w_zrm


Gość

#1

2016-10-19 09:11

Pracuję od 2007 roku na kontrakcie i nie wyobrażam sobie powrotu na etat za 1800 zł. Zresztą cały orojekt ustawy o fikcja jakaś grupa ratowników samozwanczych związków decyduje za mnie, nie zgadzam się z takim postepowaniem. Pracowałem juz w Pogotowiu na etacie i wiem co to znaczy. Brak sprzętu w kartkach, ciche transporty miedzyszpitalne itp. Od 2007 roku pracuje u prywatnego operatora i różnica sprzętowa jak i finansowa jest ogromna. Znów dyrektorzy szpitali kosztem pogotowia będą w pompowania kasę w oddziały. Pozdrawiam

Gość

#2

2016-10-20 11:07

Każdy powinien mieć prawo wyboru formy zatrudnienia. Poza tym pracownicy kontraktowi mają swoje zobowiązania powiązane z działalnością.

Gość

#3

2016-10-20 15:23

dla mnie bardzo ważne oprócz możliwości wyboru formy zatrudnienia jest ustalenie godziwej !!!!! stawki godzinowej dla ratownikow medycznych.

Gość

#4

2016-10-20 15:31

umowa opracę kiedy w karetce nie będzie lekarza 2400zł jest co njmniej śmieszna

Gość

#5

2016-10-22 14:57

Jestem zdecydowanie przeciwny narzucaniu formy zatrudnienia. Każdy powinien móc sam zdecydować, czy bardziej odpowiada mu etat czy kontrakt.

Ten wpis został usunięty przez autora petycji (Pokaż szczegóły)

2016-10-24 19:36



Gość

#7

2016-10-25 08:29

Należy pozostawić swobodę zatrudnienia ze względu na rażąco niskie stawki proponowane przez ministerstwo pracując na etacie. Ewentualne zniesienie umów cywilno prawnych można rozważyć w momencie kiedy wynagrodzenie na etacie będzie pozwalało pracownikowi godnie żyć i utrzymać swoje rodziny. Należy dążyć do likwidacji patologii które występują w umowach cywilno prawnych ,takie jak zmuszanie do kontraktów , mobbing, rażąco niskie stawki występujące u wielu dysponentów . W systemie bezwzględnie muszą pozostać obie formy zatrudnienia.