Protest przeciwko likwidacji linii 175
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Protest przeciwko likwidacji linii 175
Gość |
#12013-03-23 14:08Naprawdę nie wiem w jaki inny sposób można się szybko dostać z lotniska do centrum Warszawy. Kolejka, którą otwarto w zeszłym roku, jeździ zbyt rzadko, więc likwidacja jedynej bezpośredniej linii naziemnej jest głupotą... |
Gość |
#22013-03-23 20:25Zanom autobus dotrze na lotnisko, po drodze wysiada bardzo dużo mieszkańców osiedli Żwirki i Wigury, nie utrudnijmy ludziom życia i bez tego jest trudne. |
Fuck ZTM! |
#3 dziady z ztm!2013-03-23 22:5413 lat jeżdżę nim do pracy (na lotnisku) a teraz jedyną linię do centrum chcą zlikwidować?? ?Barany! Ilu rano pracowników nią podróżuje! Ja robię całą trasę, od pl.Piłsudskiego do terminala! Dzięki ztm, kij wam w oko! Tyle lat, zawsze z biletem, to jeszcze jedyną linię jaką człowiek niemal jeździ mu zabiorą darmozjady! |
Gość |
#42013-03-23 23:13Przede wszystkim to jedyny autobus, który z centrum dojeżdża bezpośrednio pod uniwersytet, gratuluję poronionych pomysłów zarządowi ZTM... |
Gość |
#5 Re:2013-03-24 13:39#4: - Przede wszystkim to jedyny autobus, który z centrum dojeżdża bezpośrednio pod uniwersytet, gratuluję poronionych pomysłów zarządowi ZTM... to polecam lekturę wszystkich zmian, żeby reszta wpisów nie była tak poroniona... na tej trasie wejdzie 128 |
Gość |
#6 Brak tu logicznych argumentów2013-03-24 13:41 No akurat na trasie, na której jak mniemam korzystasz z tego autobusu, masz równorzędne 128, które od jakiegoś czasu jeździ autobusami przegubowymi tych rozmiarów co 175. Po za tym odstrasza mnie nie tylko język, ale i strona merytoryczna. No bo jak można twierdzić że 175 jest optymalnym połączeniem z dw. Centralnym, skoro ma na swojej trasie kilka miejsc, które bardzo często się korkują, a pociągi skm z lotniska zatrzymują się na dw, Centralnym czyli nie trzeba nikogo pytać co gdzie jest i szukać strzałek pod marriotem. Do tego liczba oczekujących w warszawie na przesiadkę (szczególnie pól dnia) jest znikoma bo to lotnisko nigdy nie było, a mając na uwadze jego lokalizację, nigdy nie będzie tzw. HUBem lotniczym więc większość pasażerów konczy lub rozpoczyna tu swoją podróż. A no i ograniczenie komunikacji z lotniskiem do jednej linii !? 148, 331, 188 oraz pociągi SKM i KM to chyba autorka jednak liczyć nie umie, albo nie wie o czym pisze... |
Gość |
#72013-03-24 18:50ZTM robi wszystko żeby ludzie jednak dalej jeździli samochodami. Ech... |
Gość |
#82013-03-24 18:50Linia 175 jest olbrzymim kawałkiem historii Warszawy. Jej likwidacja to kolejny idiotyczny pomysł Rady Miasta! |
Gość |
#92013-03-24 19:35Urząd prosi się o naganę i jeszcze trochę, a pożałuje tych swoich durnych pomysłów. Ludzie mają cierpliwość ale jak ktoś przegnie to ani wojsko, ani policja nie stanie w ich obronie, a ludzie odwdzięczą się z nawiązką. pozdrawiam |
Gość |
#102013-03-24 20:50Nie zycze sobie likwidacji dogodnych linii i polaczen, a do takich naleza 175 i 521. Zapewne i inne, z planowanych do usuniecia. Proponuje, aby urzedasy same zaczely korzystac z komunikacji miejskiej, a nie wozily tylki autami sluzbowymi, to im wywietrzeja debilne pomysly!!! Ceny biletow ida w gore, a w dol - udogodnienia dla mieszkancow i poziom uslug! |
Gość |
#112013-03-24 22:19dodajcie o kampusach UW i WUMu, 175 to dla studentów tych uczelni bardzo ważna linia! |
Gość |
#12 Re: Re:2013-03-25 00:00Tak, a co wejdzie na miejsce 128 ? oczywiście wiem: 127, ale jadący bezsensownie DOOKOŁA, gratulacje ! |
Kasia BC |
#13 Re: Brak tu logicznych argumentów2013-03-25 00:12#6: - Brak tu logicznych argumentów Po pierwsze likwidacja linii 175 uderzy w interesy dwóch grup pasażerów tych podróżujących na lotnisko i studentów chcących się dostać do akademików i na uczelnię....i o ile tych drugich zadowoli korzystanie z 128 to tych pierwszych już nie. Bo nagle ich trasa urywa się na przystanku Rakowiec....i dalej mogą dotrzeć do lotniska jedynie autobusem 188 lub ciągnąc walizę na stację pociągu. Co do stwierdzenia o znikomej liczbie pasażerów oczekujących na przesiadkę pół dnia to mój drogi gościu świadczy tylko o Twojej kompletnej nieznajomości tematu branży lotniczej. Każdego dnia setni pasażerów tranzytowych ląduje na Okęciu w fali południowej (około 12) i oczekuje na swoje połączenie do fali wieczornej (22-23) oczywiście tylko część tych pasażerów posiada możliwość opuszczenia portu (tj. wizę Schengen) mimo wszystko część korzysta z opcji szybkiego zwiedzania. Poza tym z punktu widzenia pasażera po opuszczeniu portu na przeciwko widzą przystanek autobusowy i tam udają się w pierwszej kolejności (zanim zdobędą wiedzę że obok portu jest kolejka). Owszem z lotniska odchodzą jeszcze linie 148 i 331 ale są to połączenia marginalne i na odcinku z lotniska korzysta z nich garstka osób. Autobusem 148 można się dostać do metra Imielin ale odjeżdża co pół godziny! 331 dojeżdża do Metra Wilanowska (nie kursuje w soboty i niedziele, a lotnisko wtedy działa!!). Pozostaje 188, które odjeżdża co 15-20 min i można się nim dostać do Metra Politechnika. Faktem jest, że z kolei na lotnisko wciąż korzysta niewielu pasażerów a szanowny Zarząd Transportu Miejskiego chce jakoś zmusić nas do korzystania z niej zabierając coś co ludzie lubią i z czego korzystają!! http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,pociagi-na-okecie-br-sukces-czy-porazka,71599.html Nie jesteś osobą do której jakiekolwiek racjonalne argumenty by trafiły dlatego nie będę Cię przekonywać do słuszności mych tez. Niemniej jednak nie wrzucaj wszystkich oburzonych do jednego worka. Zastanawiam się tylko drogi Gościu czy ty korzystasz z komunikacji miejskiej bo zauważyłam że najwięcej przeciwników protestu znajduje wśród osób korzystających tylko wyłacznie z samochodu czyli takich którzy nie wiedzą co to znaczy stać godzinę uwięzionym między stacjami skmki, oraz nie poznali innych uroków komunikacji miejskiej. |
Gość |
#15 zamiast do 175, przez chaszcze i bloto2013-03-25 04:55ZTM otwarlo nierentowna linie kolejowa i teraz probuje ja za wszelka cene ratowac, zmuszajac mieszkancow osiedli polozonych wzdluz Zwirki i Wigury do korzystania z niej. Likwidacja 175 dla mieszkancow mojego osiedla (Gorlicka) oznaczac bedzie: a) koniecznosc chodzenia przez nieoswietlone ogrodki dzialkowe bez chodnika/odsniezania zima, gdzie napady na roznym tle sa zjawiskiem nagminnym - sugeruje spojrzenie na mape okolicy, przestudiowanie ewentualnej trasy na stacje PKP Rakowiec i wyobrazenie sobie, co to w praktyce oznacza; b) ograniczenie trasy, jako ze SKMka nie jedzie rownolegle do trasy 175, laczy jedynie dwa punkty - wymuszac to bedzie kolejne przesiadki; c) dluzsze spacery (ktore juz wczesniej do krotkich nie nalezaly dla osob mieszkajacych dokladnie w polowie trasy pomiedzy ZiW a Grojecka) niezaleznie od wieku czy warunkow pogodowych, jako linia przyspieszona 504 zatrzymuje sie co drugi przystanek, 128 zas ma inna trase w kierunku centrum (do BUW - co podobno tez ma ulec zmianie) niz spowrotem |
Gość |
#162013-03-25 11:58To całe ZTM nadaje się nie powiem do czego !!!! Chcą szukać oszczędności to niech zwolnią połowę nierobów, którzy wymyślają jak to nam pasażerom "uszczęśliwić" życie |
Ten wpis został usunięty przez autora petycji (Pokaż szczegóły)
2013-03-25 12:18- Date of removal: 2013-03-25
- Reason for removal:
Gość |
#182013-03-25 12:42Władze miasta to złodzieje, mają debet to niech wypełnią go swoimi nagrodami, które pobierają za pierdzenie w słotki. Ludzie powiini wyjść na ulice i protestować! |
Gość |
#202013-03-25 12:46zgadzam się w zupełności ze stwierdzeniem, iż likwidacja linii 175 jest totalną głupotą! sama często latam i dojeżdżam na lotnisko tą linią gdyż jest najwygodniejsza, bo przesiadka z bagażem jest bardzo uciążliwa... |
wdr |
#21 likwidacja 175 to strzał w stopę2013-03-25 12:50175 to chyba najlepiej obłożona linia w mieście, jest na nią zapotrzebowanie w ciągu całego dnia. łączy starówkę z centrum, dworzec kolejowy, starą ochotę, akademiki, szpital banacha, budynki akademickie UW na Ochocie i Krakowskim przedmiściu, południowe dzielnice mieszkalne, uniwersytet medyczny i na końcu lotnisko. 128 to nie jest żadna alternatywa dla 175. nie dojeżdża do kilku kluczowych przystanków (RAKOWIEC (biura, mieszkania, przesiadki), BALEYA (mieszkania, biurowiec Pekao), NOVOTEL (hotel, wiele biurowców) i SASANKI(węzeł przesiadkowy)) pociąg jest świetny dla mieszkańców Pragi i osób spoza warszawy, które mogą się przesiąść na zachodniej. dla mieszkańców Ochoty pociąg nie ma sensu. dodatkowo teraz 128 pełni niezłą rolę komunikując akademiki i ochocką część UW z BUW i budynkami dydaktycznymi na powiślu |
Eleonora Gość |
#22 Protest przeciwko ikwidacji linii 1752013-03-25 13:11175 to doskonała komunikacja z centralnego i Śródmieścia na lotnisko, z Ochoty do innych dzielnic, na Ochocie mieszka dużo starszych osób, emerytów, likwidacja tej linii bardzo obniży ich standard życia. Z lotniska bardzo dużo podróżnych z bagażami jedzie tym autobusem z bagażami, potem przesiadają się do innych środków lokomocji, pociągów na centralnym itd. proszę ZTM nie likwidujcie tej linii. |
zainteresowana |
#23 Re: Brak tu logicznych argumentów2013-03-25 13:26#6: - Brak tu logicznych argumentów 175 jest jedyną linią, która bezpośrednio z lotniska jedzie na dworzec centralny i do centrum. Pomijając mieszkańców osiedli w zdłuż Żwirki i Wigury ( do których się zaliczam i 175 jest główną linią z której korzystam), wchodzą w grę jeszcze osoby przyjezdne. 175 jest najprostszą, najwygodniejszą i najpewniejszą opcją komunikacji między centrum, centralnym i lotniskiem. Jak lotnisko w największym mieście w kraju może być bezpośrednio skomunikowane z Centrum jedynie przez kolejkę, która jeździ rzadko i do tego ma poważne opóźnienia? Jeśli Tobie nie przeszkadza zlikwidowanie linii 175 to zajmij się swoim życiem i wypowaidaj się w problemach które Cię dotyczą.. chyba, że jesteś z ZTM to wtedy proszę o oficjalne wypowiedzi. |
Gość |
#242013-03-25 13:42Jedyna linia które przetrwała liczne reorganizacje i optymalizacje. Stałość tasy też jest wartością - niech miasto jej nie trwoni. |
Gość |
#25 nierealna alternatywa2013-03-25 13:59 Poruszasz kolejny wazny argument - polaczenia z szeroko rozumianym centrum co 7-10 minut (czestotliwosc 175) nie daja sie zrekompensowac polaczeniem kolejowym, nawet jesli z 30 zrobia 20 minut. Dla mieszkancow osiedla Gorlicka, a zwlaszcza grup szczegolnie narazonych na przemoc (osoby starsze, mlodsza grupa nastolatkow, kobiety) lub nie mogace sobie pozwolic na treking przez ogrodki dzialkowe - tereny pozostawione bez nadzoru i dozoru, bez asfaltu/chodnika/nieodsniezane - (osoby starsze, niepelnosprawne, osoby z wozkami dzieciecymi) wyprawy do stacji PKP Rakowiec sa nierealna alternatywa. Nie można zapomnieć, że zarwno PKP Rakowiec, jak też PKP Żwirki i Wigury dostępne są tylko od strony głównych ulic. Dla pasażerów idących od strony osiedla są to stacje, najdelikatniej mówiąc, nieprzyjazne - brak podjazdów, schodów, chodników, oświetlenia... |
|
Apel o kontynuację budowy CPK
Apel do Andrzeja Dudy o zrzeczenie się urzędu
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
Bronimy Sanktuarium w Gietrzwałdzie-PETYCJA DO WOJEWODY WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
Tramwaj na Ołtaszyn / Partynice + Wysoką.
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Walka Lekarzy i Rodziców dzieci z mutacjami genetycznymi SYNGAP1, STXBP1, SLC6A1, TBC1D24, GABA i DNM1 o zatwierdzenie badań klinicznych nad Lekiem Ravicti i późniejszą refundacją tego leku.
4151 Utworzone: 2024-04-15
Petycja o przywrócenie Edyty Stańczyk jako wolontariuszki Schroniska Na Paluchu im. Jana Lityńskiego
1286 Utworzone: 2024-04-16
Utrzymanie tras rowerowych Enduro Trails w Bielsku-Białej
932 Utworzone: 2024-04-15
PETYCJA w sprawie interwencji i niedopuszczenia do wydania zgody na budowę 7-piętrowego obiektu z podziemnymi garażami na terenie Mierzei Sarbskiej w Łebie na zakończeniu ulicy Nadmorskiej
626 Utworzone: 2024-04-13
Petycja Ogrodu Botanicznego UJ w Krakowie w sprawie montażu ekranów dźwiękoszczelnych wzdłuż alei Powstania Warszawskiego.
1038 Utworzone: 2024-04-11
Petycja do Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy o veto dla Ustawy o uchyleniu ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
17816 Utworzone: 2024-03-24
Utworzenie cmentarza dla zwierząt
298 Utworzone: 2024-04-15
LASY WOKÓŁ BIELSKA-BIAŁEJ DLA LUDZI I PRZYRODY - NIE DO WYCINKI!
5893 Utworzone: 2024-03-06
Petycja przeciwko zmianie przeznaczenia działki 3/4 AM 4 Kozanów (teren Hali Sportowej K69 Health & Performance przy ulicy Kozanowskiej 69) i jej zabudowie blokami mieszkalnymi i/lub hotelarskimi
59 Utworzone: 2024-04-17
Petycja w sprawie budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej 180 trasa Piła - Stobno, wielkopolska.
159 Utworzone: 2024-04-14
Petycja w sprawie dostępu mieszkańców Kozanowa i okolic do obiektu sportowo – rekreacyjnego czyli rewitalizacji istniejącej Hali Sportowej lub budowy nowej
41 Utworzone: 2024-04-17
Poprawa prawa! Nieuczciwym najemcom mówimy Nie
34 Utworzone: 2024-04-17
Sprzeciw wobec sprzedaży zielonego skwerku przy ul. Akacjowej w Kosztowach
96 Utworzone: 2024-04-12
Apel o kontynuację budowy CPK
85931 Utworzone: 2023-12-02
Apel o wsparcie dla rodziców zastępczych!
460 Utworzone: 2024-03-13
APEL O PRZYWRÓCENIE DYREKTORA INSTYTUTU POLONIKA - DOROTY JANISZEWSKIEJ - JAKUBIAK
541 Utworzone: 2024-04-11
Petycja w sprawie uznania lasów w Wiszni Małej za społeczne i powstrzymanie wycinki
1760 Utworzone: 2024-03-22
Taniec i choreografia w Poznaniu
72 Utworzone: 2024-04-14
Nie dla kolejnego kościoła na Bemowie - apel mieszkańców i mieszkanek oraz Koła Nowa Lewica Bemowo
158 Utworzone: 2024-04-09
Tak dla drezyn rowerowych na historycznej Galicjance 104
500 Utworzone: 2024-03-31