Petycja ws połączeń na linii 27 i 33.


Gość

/ #13

2016-03-04 16:51

Trasa 27 ma wielki potencjał:mogłaby obsługiwać ruch podmiejski dla rozległych w kierunku wschodnim przedmieść Torunia a także być najszybszym połączeniem za pomocą transportu zbiorowego Lipnowskiego z tym miastem do którego migruje wielu ludzi z tego regionu za pracą, nauką i rozrywką ale rozkład skutecznie odstrasza od korzystania i to że mimo szczątkowego ruchu połączenie ma wzięcie bierze na dziw i świadczy o potencjale. Autorzy petycji są realistami i najpierw chcą tego jednego pociągu którego wypuszczenie na trasę jest realne bo Arriva RP ma odpowiednią ilość sprzętu ewentualnie może ustawić obiegi by przy okazji obsłużyć Toruń-Bydgoszcz/Grudziądz. W przyszłości w razie powodzenia można by było uruchamiać kolejne aż do przywrócenia stanu sprzed 2010 kiedy było 5-6 par a najlepiej do maksymalnego wykorzystania tej trasy oraz skomunikowania z odcinkiem z Sierpca do Kutna i Warszawy. Z kolei 33 byłoby kolejnym połączeniem z Warszawą nie tylko dla Rypina ale i Brodnicy oraz Grudziądza przynajmniej do czasu odbudowy linii z Brodnicy do Działdowa.