Apel o obniżenie składek ZUS dla 1-osobowych firm
Skontaktuj się z autorem petycji
Jestem początkującym przedsiębiorcą, pracuję od rana do nocy, a wszystko, co zdołam zarobić w ciągu miesiąca, wydaję na ZUS. Przecież nie po to się zapracowuję, by wyjść na zero. Prowadzenie działalności w takiej sytuacji wydaje się być bezzasadne. A przecież chcę uczciwie pracować.
Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!
#23: UWAGA - To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!
Napisałam tę petycję, w imieniu osób, które nie godzą się na płacenie zawyżonych składek ZUS. Nie mam z ZUSem nic wspólnego, poza tym, że oddaję mu co miesiąc prawie cały zarobek. Obecnie składki wyliczane są od 75% średniego wynagrodzenia przedsiębiorcy, podczas gdy firmy 1-os. mają około dwukrotnie niższe dochody. Składki ZUS (w tym zdrowotna) powinny być o wiele niższe. Pozdrawiam.
Re: Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!
#29: Magdalena - Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!
Co za pełen bredni post! Trzeba podpisywać petycję, trzeba walczyć by móc pracować i żyć. Takie trole wszędzie się znajdą, nawet jeśli ni
e macie firmy i tak podpiszcie bo może przyjść moment że zapragniecie lub życie Was zmusi do założenia firmy. Próbujmy zmienić coś dla siebie i innych.
Ponieważ uważam, że koszty prowadzenia jakiejkolwiek działalności w Polsce (oraz zatrudniania ludzi) są horrendalnie drogie. Jak mamy być innowacyjni i podejmować jakiekolwiek ryzyko, że stracimy zainwestowany kapitał, skoro już na wstępie musimy założyć, że topimy pieniądze?
A skoro wiadomo, że ZUS i tak upadnie, to po co mi w ogóle składka zdrowotna?