Apel o obniżenie składek ZUS dla 1-osobowych firm

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Apel o obniżenie składek ZUS dla 1-osobowych firm

Rafi

#26 Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!

2015-04-13 10:20

#23: UWAGA - To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!! 

 o co Ci człowieku chodzi (to nie ZUS tylko ludzie stworzyli petycję), może Ty czytaj i myśl ze zrozumieniem?


Gość

#27

2015-04-13 11:02

Podpisałem petycję ponieważ jestem przedsiębiorcą i ledwo wiążę koniec z końcem. Nie wiem na co idą pieniądze wpłacane do zus. Moje zajęcie zarobkowe jest ściśle związane ze szpitalami, które w mojej opini nie działają.

Gość

#28

2015-04-13 12:12

Jestem początkującym przedsiębiorcą, pracuję od rana do nocy, a wszystko, co zdołam zarobić w ciągu miesiąca, wydaję na ZUS. Przecież nie po to się zapracowuję, by wyjść na zero. Prowadzenie działalności w takiej sytuacji wydaje się być bezzasadne. A przecież chcę uczciwie pracować.

Magdalena

#29 Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!

2015-04-13 16:01

#23: UWAGA - To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!! 

 Napisałam tę petycję, w imieniu osób, które nie godzą się na płacenie zawyżonych składek ZUS. Nie mam z ZUSem nic wspólnego, poza tym, że oddaję mu co miesiąc prawie cały zarobek. Obecnie składki wyliczane są od 75% średniego wynagrodzenia przedsiębiorcy, podczas gdy firmy 1-os. mają około dwukrotnie niższe dochody. Składki ZUS (w tym zdrowotna) powinny być o wiele niższe. Pozdrawiam.


Gość

#30

2015-04-13 16:16

Nie wierzę w powodzenie tej petycji jednak miło by było płacić realne składki.

Gość

#31

2015-04-13 18:32

mam w rodzinie "jednoosobowego" właściciela firmy i wiem z jakimi bolączkami się boryka

Gość

#32 Re: Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!

2015-04-13 19:16

#29: Magdalena - Re: To jest realna PODWYŻKA a nie obniżka !!!