RATUJMY GIMNAZJA!

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji RATUJMY GIMNAZJA!


Gość

#51

2015-12-09 16:14

Bo likwidacja gimnazjów to zły pomysł

Gość

#52

2015-12-09 16:28

Jestem emerytowanym nauczycielem gimnazjum,pracowałam zarówno w gimnazjum ,jak i w szkole podstawowej.Uważam ,że na obecnym etapie,kiedy wypracowano model funkcjonowania gimnazjum,włożono tyle pracy by zapewnić uczniom komfort kształcenia i wychowania,nie powinno się eksprymentować.Ponadto uważam,że wielu nauczycieli straci pracę,zresztą jak przy każdej reformie.Należy doskonalić obecne metody kształcenia,a nie wydawać pieniądze na zbędne reformy.Nie zawsze to co już było jest lepsze,wręcz przeciwnie.

Gość

#53

2015-12-09 17:15

Petycję podpisałam, bo nie mogę znieść ignorancji i buty władzy. Nie chcę, by edukacja stała się laurką wyborczą. Mówię nie wszystkim bezmyślnym pomysłom władzy.

Gość

#54

2015-12-10 20:43

Jestem pracownikiem gimnazjum. Popieram PiS, ale w tym przypadku zgadzam się z argumentami zawartymi w petycji. Obawiam się o miejsce pracy.

Gość

#55

2015-12-16 11:20

Przykro mi, że ktoś przekreśla 16 lat mojej pracy. Jesteśmy gimnazjum wiejskim na terenie miasta /nie będziemy mieć obwodu szkoły podstawowej/.Co mamy zrobić z uczniami, którzy chętnie przychodzą do szkoły, pięknym budynkiem /kosztował gminę 9mln.zł/, oddanym w tym roku kompleksem sportowym /1,7mln zł/? A sztandar, tradycja, wspólnota?

Gość

#56

2015-12-16 14:12

nie chcę powrotu do komuny i komunistów.

Gość

#57

2015-12-17 20:27