Nie dla ograniczenia opieki psychologicznej w służbie zdrowia !!!


Gość

#26

2016-06-22 09:21

Studiuję psychologię, jestem zirytowana brakiem statusu prawnego zawodu i tym nowym rozporządzeniem.

Gość

#27

2016-06-22 09:54

Jedna wielka paranoja. Zlikwidujmy od razu świat przeżyć wewnętrznych i całą instytucję ludzkiej psychiki.
Ten kraj zmierza w przepaść!!

Gość

#28

2016-06-22 10:28

Sama jestem chora dlatego wiem jak bardzo wazna jest pomoc psychologa w celu wsparcia , pomocy psychicznej i udzielenia rady.I tak brakuje szpitalnych psychologow a co sie stanie gdy ich wogole zabraknie ?


Gość

#29

2016-06-22 13:26

jestem psychologiem i ubolewam nad nieprzemyślanymi projektami tego typu

Gość

#30

2016-06-22 18:27

W mojej rodzinie jest przewlekle chora osoba, dla której wsparcie psychologiczne jest niezwykle ważne. Ten fakt powoduje, że ma świadomość jak istotna jest rola psychologa w życiu wielu pacjentów.

Gość

#31

2016-06-22 19:45

Przeżyłam na własnej skórze niezbędność pomocy psychologicznej przy wyjściu z choroby. Czy się nam podoba, czy nie- stanowimy psycho-fizyczną, a nie czysto fizyczną konstrukcję.

Gość

#32

2016-06-22 20:43

Chyba ktoś sobie nie zdaje sprawy z tego co robi...skandal
kz

#33

2016-06-22 21:07

Ktoś kto wymysla likwidację etatu psychologa (i tak z resztą marnie opłacanego) na takich oddziałach nie ma pojęcia o zdrowiu człowieka. Koncentrujac się jedynie na zdrowiu somatycznym cofamy się o kilkadziesiąt jeśli nie kilkaset lat w rozwoju medycyny...jak zawsze za próby oszczędności zapłaci pacjent.


Gość

#34

2016-06-23 11:26