Petycja na rzecz zwołania nadzwyczajnej sesji rady m. St. Warszaw


Gość

#76

2016-09-19 05:36

dlatego, że linia metra w Warszawie aktualnie wygląda jak niedorozwinięty x, a przydałoby się zacząć dorównywać linii metra w Londynie czy Moskwie. Dziękuję
WARSZAWA RADOMIEM EUROPY

Gość

#77

2016-09-20 06:43

Bardzo duży problem komunikacyjny.

Gość

#78

2016-09-20 07:45

Uważam, że władze stolicy popełniły błąd pozwalając na tak chaotyczną rozbudowę "Zielonej Białołęki" i powinny to naprawić. Osiedla powstają na każdym wolnym skrawku terenu, który tylko jest do kupienia. Mieszkańców dzielnicy szybko przybywa, a transport pozostaje taki sam od lat. Nie rozumiem, dlaczego ostatnia stacja metra powstanie na Bródnie zamiast na "Zielonej Białołęce", gdzie jest więcej miejsca na pełną infrastrukturę (np. parking parkuj i jedź). Wydaję się, że mieszkańcom w wieku produkcyjnym z wieloma dziećmi (których jest większość na Zielonej Białołęce) powinno się udostępnić jak najszybszy dojazd do miejsc pracy, co korzystnie wpłynie na budżet stolicy. Trzeba patrzeć szerzej a nie tylko na udokumentowaną ilość mieszkańców danej dzielnicy. Czy władze miasta nie powinny realizować strategii optymalizującej przychody do budżetu, aby mieć do dyspozycji więcej środków w celu inwestowania w przyszłość stolicy? Czasami zamiast słupków i twardych danych trzeba spojrzeć na aspekty ekonomiczne, rozwojowe i brać od uwagę potencjał danej dzielnicy. Ale może czegoś nie wiem i w stacji metra na Bródnie jest jakiś większy plan i sens.
Kamil Hajduk
Autor petycji

#79 Re:

2016-09-20 08:18

#78: -  

 Powód jest jeden, Prezes firmy developerskiej zapłacił sporo, aby zbudować bardzo duże osiedla przy Wysockiego i to jest jedyny powód dlaczego metro jedzie tam. Dlatego sprzeciwiamy się temu i apelujemy o rozwage władz miasta i naprawienie błędów!

Tomek S.

#80 Re:

2016-09-20 08:49

 Szkoda, że takie inicjatywy mają zbyt małą siłę przebicia, na tą stronę wpadłem przez przypadek, przesłałem dalej.

Dobrze by o tym dowiedziało się jak najwięcej osób, którym na tym zależy.

Oczywiście popieram metro na Białołękę, piszę to jako były mieszkaniec Bródna (przez ostatnie 10 lat) ;)

Kamil Hajduk
Autor petycji

#81 Re: Re:

2016-09-20 10:18

#80: Tomek S. - Re:  

 Może gdyby inne organizacje i inne dzielnice się włączyły w akcję? 


Gość

#82

2016-09-20 12:30

Inwestycje poruszone w petycji mają bezpośredni wpływ na przyszłą komunikację w miejscu mojego zamieszkania.

Gość

#83

2016-09-20 18:28

Wieczne korki. Zero inwestycji drogowych. Mam dość.

Gość

#84

2016-09-21 10:01

Ponieważ komunikacja na Żeraniu jest bardzo zaniedbana. Bardzo brakuje przedłużenia linii tramwajowej wzdłuż ul. Modlińskiej

Gość

#85

2016-09-21 20:51

Zielona Białołęka to najdynamiczniej rozwijająca się część Warszawy. Miasto nie dostrzega potrzeb rozwoju dzielnicy. Stacja Metra znacznie ułatwi komunikację mieszkańców z centrum i odciąży ruch drogowy. Bardzo chętnie przesiądę się w Metro.

Gość

#86

2016-09-21 22:26

To co się dzieje z brakiem komunikacji , brakiem dróg i brakiem jakiegokolwiek wyczucia potrzeb mieszkańców Białołęki woła o pomstę do nieba. Najwyższa pora ruszyć własne 4 litery i kopnąć kogo trzeba w jego 4 litery albo tego kogoś wykopać.v

Gość

#87

2016-09-22 05:23

Jeden autobus na ul Białołęcka to koszmar tym bardziej ze na a chwilę kolejne oddanie nowego osiedla a później kolejnego . Co 20 min walka o przetrwanie i niepewność czy zmieścisz się w autobusie w godzinach szczytu

Gość

#88

2016-09-22 06:48

Rano nie można się wydostać z Zielonej Białołęki, a wieczorem pół godziny stoi się w korku autobusem tylko od trasy Toruńskiej do Skarbka z Gór

Gość

#89

2016-09-22 08:30

Metro absolutnie musi być pociągnięte na Białołękę, a nie na Rembielińską. Rembielińska już jest świetnie skomunikowana z miastem tramwajem (ok 20 minut do Dworca Gdańskiego - chwilę będą mieli do metra Targówek Ratusz).
Kamil Hajduk
Autor petycji

#90 Re:

2016-09-22 10:50

#89: -  

 Będzie potrzebny protest bo łatwo się nie poddamy :) Wykreślili z planów rozgałęzienie to my im zabierzemy ostatnią stację.


Gość

#91

2016-09-22 11:49

Podzielam zaangażowanie. Metro powinno łączyć najdalsze zakątki miasta a nie zawaracać ku rzece. Bliska Białołęka ma wysyp osiedli bez dostosowania dróg. Urząd ponosi odpowiedzialnośc za brak rzeczowych analiz ruchu i wydolności komunikacyjnej. A pozwolenia na budowę osiedli nadal wydaje. Metro jest częściowym rozwiązaniem.
Lenny

#92 TOG

2016-09-22 18:20

Nie rozumiem po co obniżąć klasę TOG - to ma być cześć małej obwodnicy Warszawy, a nie zbiorcza ulica z Białołęki. Mieszkam tu, ale to krókowzroczne myślenie mieszkańców osiedli przy Skarba z Gór, aby posiadać o jedno więcej włączenie do ruchu. To jak z TrasąToruńską wyremontowano, ale organizacja ruchu jest gorsza niż była. Bezpieczenijesza, ale zwężenie do 3 pasów za mostem skutecznie rano przyblokowuje trasę. Jest miejsce na 4 pas,ale po co? jak można 3. Trasa Olszynki winna od razu mieć w obszarze Zielonej Białołęki min. 2 lub nawet 3-4 pasy i połaczenie z MostęPółnocnym i całą małą obwodnicą. Nie będziemy wówczas pchać sie na inne ulice. Pomysłze zredukowaniem klasy drogi do drogi lokalnej to tak jakby na Trasie Toruńskiej wprowadzić światłą co 300m, gratuluję pomysłu na szybki dojzd. Jestem inżyniewerem i wiem co mówię.

Natomiast świetny jest pomysł lokalizacji metra przy trasie Toruńskiej i wykorzystanie pół przy trasie na mega duże parkingi. Takei rzeczy widziałem w Europie i w USA to norma. Jest to jedno z lepszych rozwiązań. Bródno - będzie miało inne stacje w zasięgu 1-2 przystanków autobusem, a Białołęka wschodnia mogłaby trochę odetchnąć.

Gość

#93 Re: TOG

2016-09-23 04:13

#92: Lenny - TOG 

 Po to by powstała ona szybciej i w ogóle powstała. W tym momencie miasto chce wymazać z planów miejscowych tą trasę, a pieniędzy nie będzie trasy przez kolejne 30 lat. Po tym czasie to mi ta trasa nie będzie już potrzebna...


Gość

#94

2016-09-24 16:43

Metro powinno obejmować całą warszawę, a plan zagospodarowania i komunikacja na Zielonej Białołęce i osiedlu Derby, to jeden wielki dramat.

Gość

#95

2016-09-25 12:20

Białołęka potrzebuje zmian. Przede wszystkim poważnych zmian w infrastrukturze, komunikacji i dostępie do oświaty.

Gość

#96

2016-09-26 07:19

Niestety sprawa z metrem już nie do załatwienia. Metro na Bródnie zostało już zatwierdzone i zostały tylko szczegóły. Tego już się nie odkręci, ale faktycznie potrzeba lepszego skomunikowania Białołęki jest duża.

Gość

#97

2016-09-26 08:07

Mieszkam na Białołęce, widzę problemy komunikacyjne

Gość

#98

2016-09-26 08:08

Z prostego powodu sami musimy zabiegać o słuszne sprawy.

Gość

#99

2016-09-27 17:56

Metro funkcjonuje teraz w dzielnicach gdzie jest dobra komunikacja.Białołęka jest dzielnicą ludzi młodych i muszą dojechać do pracy w innych dzielnicach .Dajmy im żyć i wychowywać dzieci .Polsce na tym zależy.

Gość

#100

2016-09-28 15:19

Mieszkam blisko przystanku autobusowego "Grodzisk" , "Kąty Grodziskie."