Ratujmy 195

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Ratujmy 195

Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)

2013-06-09 20:34


Majkel007

#2 Kolejne źródło zarobku

2013-06-09 21:35

Nie tylko tą linie skrócili ale też parę innych bo kiedy podwyżek biletów więcej nie można już zafundować ani linii autobusowych zlikwidować kombinuje się tak aby mieszkańcy warszawy i turyści kupowali więcej jednorazowych albo czasowych biletów nie mogąc dojechać jedną linią w dane miejsce ale musząc się dodatkowo przesiadać.

Gość

#3

2013-06-10 07:33

Mieszkam na Jarach,jest starsza osoba,mam chore stawy,nie mam auta-chce sie dostac na Trakt Krolewski bez przesiadek
AngelCorpse

#4 kanon

2013-06-11 20:38

Dla mnie ta linia, podobnie jak wiele innych to kanon który jest elementem stolicy. Kilkukrotnie przed zmianą trasy widziałem na Nowym Świecie co się działo w tych autobusach...
Robiąc oszczędności, ZTM powinno też zadbać o zmiany na swoich podwórkach: w Wawrze miało być tylko w dni powszednie 342 a jest całotygodniowe 219, z Legionowa autobusy mogłyby kończyć na Tarchominie czy Nowodworach a nie na Żeraniu (dowozówka do linii 2). I to też są oszczędności. Tyle że w Wawrze pani Hania mieszka więc "niedasię", a w Legionowie pan Dyrektor Ruta więc "niewolno".

Gość

#5

2013-06-13 08:02

Było to jedyne połączenie dla mieszkanców Ursynowa z Traktem Królewskim. Trasa linii 195 w wydaniu obecnym to jedno wielkie nieporozumienie!

Gość

#6

2013-06-13 08:05

Było to jedyne połączenie dla mieszkańców Ursynowa z Traktem Królewskim. Trasa linii 195 w obecnym wydaniu to jedno wielkie nieporozumienie.

Gość

#7

2013-06-13 09:21

Trzeba postawić pomnik temu urzędnikowi, który najpierw chciał zlikwidować linię 195, a potem, wobec protestów, skierował ją po dziwnej trasie, czym pozbawił tysiące mieszkańców Ursynowa bezpośredniego połączenia z Traktem Królewskim. Miasto na tym nie zaoszczędziło nic, a ludzie mają jeszcze jeden powód, by krytykować warszawski samorząd.Pewnie ten urzędnik jest dziś bardzo zadowolony ze swojej decyzji.

Gość

#8

2013-06-13 11:48

Bardzo słuszna petycja. Może warto wspomnieć, że jest to linia ułatwiająca dojazd do Centrum Onkologii.

Gość

#9

2013-06-13 13:43

Aktualna trasa linii jest bardzo niedogodna, natomiast stara trasa zapewniała wygodę w dojeżdżaniu do mojej szkoły i do domu.

Gość

#10

2013-06-13 20:04

Skutki zmiany trasy 195 obserwuję na co dzień. Dawniej ten autobus zawsze był zapełniony nawet w ciągu dnia, teraz widzę znacznie mniej pasażerów - i nic dziwnego, skoro aby dojechać na dolny Mokotów trzeba jechać obecnie dłuższą drogą przez Stegny (ul. Bonifacego).Wygląda na to, że celowo chcą nas zniechęcić i doprowadzić do likwidacji tej linii.

Gość

#11

2013-06-16 09:22

Podwyżka biletów miała sprawić większy i częstszy tabor komunikacji, a okazało się, że jest odwrotnie. Pokasowane linie, skrócone trasy, zmniejszona ilość taboru itp. Jak widać NIGDY nie powinniśmy ufać politykom, czyli władze Warszawy na szczaw.

Gość

#12

2013-06-19 13:09

Zmieniona trasa linii 195 pozbawiła mnie krótszej drogi do pracy w Śródmieściu: zamiast dwoma środkami lokomocji, muszę dojeżdżać trzema, czyli sześcioma dziennie, tj. ok.godziny dziennie dłużej.
Marysia

#13 ratujmy 195

2013-06-19 16:08

10 lat jeździłam 195 do pracy. Zawsze było w nim dużo ludzi.
Teraz stoję na przystanku, ze mną 4 osoby, przyjeżdża 195, nikt
do niego nie wsiada, wszyscy czekają na 179, żeby potem się
przesiąść. Urzędasom z ratusza we łbach się poprzewracało z dobrobytu,
nie mają co robić, bo jest ich za dużo, to kombinują.

Gość

#14

2013-06-24 06:04

HGW - ogarnij się! oddaj 195 i 210 na Ursynowie. Złodziejka!

Gość

#15

2013-06-29 13:50

Proszę nie zmieniać niczego w linii 195. Jedyna, wygodna, unikatowa - jeśli chodzi o obsługiwaną trasę.

Gość

#16

2013-06-29 13:52

Proszę zostawić 195.
Henryk Hajdan

#17 Nie macie racji

2013-06-29 16:28

Ludzie protestujacy! Nie macie racji. Przeciez mozna przesiasc sie do 116 na przystanku Bonifacego i macie dojazd na trakt Krolewski, a w godz szczytu jest E2 na tym przystanku.
Kto chce to moze podjechac 179 do metro Imielin lub metrem i tu ma 503.
Mozna na Dolinie Sluzewieckiej w 503 przesiasc sie nie przechodzac na zadne inne przystanki.
Moje badania sie pokrywaja z badaniami ZTM, linia 195 malo kto jezdzil, wiec dla kilkudziesieciu osob nie warto trzymac linii autobusowej. To ze kazdy chce miec bezposrednia linie do kazdego miejsca staje sie coraz bardziej chore. Ludzie, uczcie sie korzystac z przesiadek.
Henryk Hajdan

#18 Re:

2013-06-29 16:31

#6: -  

nieprawda, mozna 503 przesiasc sie przy m.Imielin lub Dolina Sluzewiecka, mozna przy Bonifacego przesiasc sie w 116 lub E2

Henryk Hajdan

#19 Re: kanon

2013-06-29 16:33

#4: AngelCorpse - kanon Dla mnie ta linia, podobnie jak wiele innych to kanon który jest elementem stolicy. Kilkukrotnie przed zmianą trasy widziałem na Nowym Świecie co się działo w tych autobusach... Robiąc oszczędności, ZTM powinno też zadbać o zmiany na swoich podwórkach: w Wawrze miało być tylko w dni powszednie 342 a jest całotygodniowe 219, z Legionowa autobusy mogłyby kończyć na Tarchominie czy Nowodworach a nie na Żeraniu (dowozówka do linii 2). I to też są oszczędności. Tyle że w Wawrze pani Hania mieszka więc "niedasię", a w Legionowie pan Dyrektor Ruta więc "niewolno".

jest duzo dowozowek do E2, 116 i 503, kazdy znajdzie dla siebie najlesza opcje


Gość

#20

2013-07-01 09:30

Proszę wziąć pod uwagę ludzi starszych,niepełnosprawnych,matki z małymi dziećmi,chorych,którzy nie chcą być zamknięci w domach.Oni też chcieliby pójść na spacer np. do Łazienek na Stare Miasto, a przesiadka sprawia im dodatkową trudność i stres.

Gość

#21

2013-07-01 09:34

Autobusy są nie tylko dla młodych i sprawnych!!!

Gość

#22

2013-07-02 09:12

Mam nadzieję, że to pospolite ruszenie w obronie naszej linii ją uratuje!

Gość

#23

2013-07-09 14:27

Pani Prezydent nie lubi Ursynowa(innych ma pupili) dlatego nie zechce nam pomóc w przywróceniu 195.


Pozdrawiam
Teresa Weisert

Gość

#24

2013-07-10 22:31

!

Gość

#25

2013-08-19 13:22

Popieram wszystko.Jeździłam tą linią do pracy od 1986roku i nie odniosłam wrażenia, że te autobusy są niepotrzebne.Duzo osób jeździło do pracy, no i studenci i uczniowie liceów. Zrobiono niepotrzebna krzywdę uzytkownikom tej linii. Jak teraz dostać się bez przesiadki z dzieckiem do łazienek albo do Opery, bo przecież i tacy są, którzy korzystają z takich rozrywek.Cieszę się, że ktoś zwrócił na to uwagę. Pozdrowienia Jolanta Szczęsna - mieszkam przy Dunikowskiego