Jesteśmy za utrzymaniem obecnej pory audycji "Ciemna Strona Mocy"


Gość

#26 Blurred Lines w Trójce

2013-08-22 16:35

U mnie w domu radio PR3 leciało zawsze w tle, najczęsciej w kuchni, gdzie towarzyszyła wielu częściom i momentom naszego życia. Teraz wchodzi coraz więcej komercji i granice ze zwykłym radiem się zacierają. Audycji niszowych z wyszukaną muzyką, jak CSM z elementami muzyki klasycznej w połączeniu z elektroniczną, trip hopem, jazzem nie znajduję nigdzie. Jest niepowtarzalna. Do tego taka liczba słuchaczy. I BEZCENNY, NAJLEPSZY głos Prowadzącej... Jej kontakt ze słuchaczem i prawdziwa więź... Bez durnych smsowych konkursów... Jak aksamit. I teraz chcecie nas tego pozbawić??? Wszyscy są wzburzeni, nawet babcia która nie ma skrzynki @ i sie nie podpisała.
Zastanówcie się jeszcze, bo ciąg dalszy pikowania w dół nastąpi.
Chyba że nie znam się na konwencji i ma to być radio masowe, komercyjne. Grażka i Zanet Kaleta

Gość

#27

2013-08-22 17:50