Buspas stop

Komentarze

#9

Uważam ze wprowadziło to większe utrudnienia zakorkowane stały się boczne ulice również, np Inżynierska.

Anna Góralewicz (Wroclaw, 2019-11-20)

#18

Kostępska-Duda Elżbieta

Elżbieta Kostępska-Duda (Domaszczyn, 2019-11-21)

#21

Mówi się bardzo dużo o ochronie środowiska we Wrocławiu a przejazd ulicami na których są buspasy trwa 2 a nawet 3 krotnie dłużej niż przed ich wprowadzeniem / np. ulice Trzebnicka, Traugutta, Legnicka/. Samochód stojąc w korku zużywa też paliwo i emituje do atmosfery spaliny. Planowane wprowadzenie buspasa na ul. Krzywoustego /od Psiego-Pola w kierunku Korony to niepoważne traktowanie kierowców.

Jerzy Szachnowski (Wro cław, 2019-11-21)

#22

Bus pasy powoduja wieksze zanieczyszczenie -smog

Mieczyslaw Kantorski (Wroclaw, 2019-11-22)

#25

Buspas na Grabiszyńskiej wywołuje gigantyczny korek, blokuje ruch w całej południowo-zachodniej części Wrocławia.
Nie mogę dowieźć dziecka do Szkoły na Żelaznej.

Zbigniew Polit (Wroclaw, 2019-11-27)

#26

Codziennie jeżdżę Grabiszyńska i bardzo utrudnia to życie moje i mojej rodziny.
Jadąc do centrum na godzinę 8 o 7 muszę wyjść z domu.

Jowita Olechowska (WROCŁAW, 2019-11-28)

#28

Podpisuję, ponieważ faktem jest, iż większość pojazdów przejeżdżających przez Grabiszyńską stanowią samochody osobowe. Nie można ułatwiać życia mniejszości kosztem większości. To się tyczy nie tylko komunikacji w mieście.

Kamil Ługowski (Wrocław, 2019-11-28)

#32

Budowanie buspasów kosztem ograniczania ruchu innych pojazdów paraliżuje miasto, zwiększa korki i tym samym powoduje dodatkowe zanieczyszczenie powietrza.

Agnieszka Brząkała (Wrocław, 2019-11-28)

#34

To co wyprawia ekipa w magistracie jest niedopuszczalne. Robi się wszystko, by zaspokoić potrzeby nie mieszkańców miasta, ale wybranych podmiotów. Wrocław oprócz najslabszej bodajże przepustowości, ma najmniej miejsc parkingowych w Polsce. Między innymi ten fakt skutkuje najwyższymi opłatami za obowiązkowe ubezpieczenie OC. A co na to władze? Udostępniają 200 miejsc Wozilli. Jestem w stanie zrozumieć względy ekologiczne, ale uważam, że wszyscy użytkownicy dróg powinni funkcjonować na tych samych zasadach. Od samochodów elektrycznych, spalinowe różnią się tylko rodzajem napędu. To nie jest powód do specjalnych przywilejów. Jeżeli magistrat chce naprawdę zadbać o środowisko, powinien podjąć PRAWDZIWE, REALNE działania w tym kierunku. To co się dzieje dzisiaj to POZORY mające na celu zaspokojenie wyłącznie czyichś interesów.

Piotr Bunzler (Wrocław , 2019-11-28)

#35

Utrudnia to życie kierowcom.

Krzysztof Świerzko (Wrocław, 2019-11-28)

#36

Poprosiła i zachęciłamnie kolezanka, podajac motywy i utrudnienia jakie przynosi.

Jadwiga Mróz (Ligota Piękna , 2019-11-28)

#37

Podpisuję, ponieważ jestem zdecydowanym przeciwnikiem polityki nękania kierowców, którą uskutecznia nieszczęśliwie wybrany, przypadkowy człowiek, piastujący aktualnie urząd Prezydenta Wrocławia.

Tomasz Brząkała (Wrocław, 2019-11-28)

#43

Podpisuję, ponieważ codziennie odwożę Grabiszyńską dziecko do przedszkola i żeby zdążyć do pracy nie jestem w stanie polegać na MPK więc codziennie stoję w korku.

Wojciech Szopiński (Wrocław, 2019-11-28)

#45

Jestem za !

Anna Bućko (Morawki, 2019-11-28)

#48

Trzeba budować BUS-pasy i ścieżki rowerowe, a nie zajmować istniejące, i tak dużo za wąskie, ulice. Powinien być zakaz takiego działania.

Klaudiusz Krajciewicz (Wrocław, 2019-11-29)

#49

Podpisuję, ponieważ we Wrocławiu od lat nie ma spójnej polityki organizacji ruchu samochodowego. Tu przydałby się architekt miejski, który spojrzałby na układ komunikacyjny z perspektywy rozwoju miasta, a nie utrudniania życia mieszkańcom poprzez korki i dodatkowo nadmiernego trucia wrocławian przez spaliny aut stojących w korkach. Ruch musi być płynny, szerokimi nowymi ulicami.

Dariusz Kondracki (Wrocław, 2019-11-29)

#52

Buspas niejest rozwiązaniem. Poprawić należy komunikację i częstotliwość jej kursów ( co 5 min(. Wtedy będzie to konkurencja dla aut.

Rafal Strączek (Wrocław, 2019-11-29)

#58

Tracę codziennie od 20 do 30 minut stojąc w korkach na grabiszynskiej. Poza tym caly ruch rozlewa sie na sasiadujace osiedlowe uliczki.

Piotr Florek (Wrocław, 2019-11-29)

#67

Trudności w transporcie

Rafał Cetnarowski (Wrocław , 2019-11-29)

#71

Popieram inicjatywę i oczekuję kolejnej - likwidacji idiotenpass na ul. Podwale do Śwdnickiej, Jedności narodowej

Paweł Kurzynski (Wrocław, 2019-11-29)

#78

Bo moim zdaniem kierowcy powinni mieć też prawo normalnie poruszać się po ulicach.

Ania Walasek (Wrocław, 2019-11-29)

#79

Uważam, że Buspas zniszczył płynną komunikację na tym odcinku drogi, nie przynosząc żadnej korzyści, nawet autobusom.

Rafał Widalski (Wrocław, 2019-11-29)

#81

MPK jest tylko jedną z firm przewozowych, nie zasługuje na żadne specjalne traktowanie przez miasto. W obecnej formie jest lobbowana przez władze miejskie, a w szczególności prezydenta Wrocławia Jacka Sutryka. Każda inna firma przewozowa powinna móc rywalizować na rynku na równych zasadach.

Paweł Łabuda (Wrocław, 2019-11-29)

#88

Buspasy tak, ale po wybudowaniu pełnej Obwodnicy Śródmiejskiej oraz Śródmiejskiej Trasy Południowej. Jest jeszcze wiele brakujących dróg do zbudowania we Wrocławiu.

Szymon Hotała (Wrocław, 2019-11-29)

#97

Ludzie autami pracują poruszając się po całym mieście przez te bus pasy całe miasto stoi w jednym wielkim korku gdzie autobus czy trawaj porusza się po nim raz na jakiś czas.

Jakub Stankiewicz (Wrocław, 2019-11-29)

#98

Często jeżdżę w okolice Muchoboru przez FAT, nie ma w tej chwili żadnej normalnej drogi w tamte rejony miasta. Robotnicza jest rozkopana przez remont-ok, ale Grabiszyńska powinna być przejezdną alternatywą.

Ewa Pawlik (Wrocław, 2019-11-29)

#107

Unolt Andrzej

Andrzej Unolt (Wrocław, 2019-11-29)

#109

Irytuje mnie polityka władz Wrocławia

Andrzej Krystyniak (Wrocław, 2019-11-29)

#117

Stanowczo nie zgadzam sie z polityka miasta wroclawia zwiazna z tworzeniem bus pasow na drogach ktore i tak sa waskie i w tragicznym stanie.

Bartosz Drozdowicz (Wroclaw, 2019-11-29)

#119

Bus pas na grabiszynskiej nie ma racji bytu. Nie przyspiesza niczego, ani busów, które i tak muszą zjeżdżać na prawy pas żeby dojechać do przystanków. Ani tramwajów, wysadzajacych pasażerów prosto w korek, ani oczywiście samochodów.

Adam Kwaśniewski (Wrocław, 2019-11-29)

#121

Buspas na Grabiszyńskiej generuje większe utrudnienia,niż były przed jego powstaniem.Uważam również, że buspasy które z dwóch dostępnych pasów ruchu,zabierają jeden,nie mają sensu.Takie rozwiązania są dobre, ale w miastach gdzie jezdnie w jednym kierunku mają minimum trzy pasy ruchu, wtedy zabranie jednego pasa nie szkodzi aż tak bardzo.Wrocław po powstaniu buspasów ,jest totalnie nieprzyjazny kierowcom,co widać np.po ul.Romualda Traugutta, gdzie odkąd został wyodrębniony jeden pas,korki tworzą się od samego rana ,do późnego wieczora.

Jacek Kęsy (Wrocław , 2019-11-29)

#125

Przed buspasem do pracy jechałem 1godzine teraz 1;45

Michal Gutt (Wroclaw , 2019-11-29)

#131

muszę korzystać z auta, a ten buspas wydłużył czas mojej drogi o 30 minut.

Grażyna Jańska (Wrocław, 2019-11-29)

#132

Wczoraj o 13 jechałem ta ulica pierwszy raz po "aktualizacji" trasy, i ostatni... droga nadaje się tylko do pochodów pieszych i manifestacji "piękna swiata" napęwno nie do jazdy autem!

Paweł Strzelczyk (Wrocław, 2019-11-29)

#134

Stankiewicz

Maria Stankiewicz (Wroclaw, 2019-11-29)

#141

Jadąc rowerem wzdłuż Grabiszyńskiej przed powstaniem buspasa wdychałem mniej spalin niż obecnie.

Łukasz Święch (Wrocław, 2019-11-29)

#143

Szydłowski

Sławek Szydłowski (Wrocław , 2019-11-29)

#149

Bus pasy powoduja korki a korki to wieksza emisja spalin ponad to W autobusie raz na 10 min jedzie 10 osob a 100 stoi w kotku zarowno na grabiszynskiej jak i wielu innych glownych ulicach Wro

Anna Rydzowska (Wroclaw, 2019-11-29)

#150

Ponieważ korki w mieście są coraz większe. A nie wszyscy mogą pozwolić sobie na jazdę do pracy komunikacja miejska

Miłosz Górski (Wrocław , 2019-11-29)

#151

Bo to absurdalne rozwiązanie!

Mateusz Sosniak (Wrocław, 2019-11-29)

#152

Buspas na Grabiszyńskiej nie ma sensu!

Wojciech Gawlik (Wrocław , 2019-11-29)

#153

Buspas w tym miejscu jest niedobrym pomysłem. Powoduje korki, a MPK nie korzysta na tym, ponieważ i tak nikt nie przesiada się do tramwajów lub autobusów.

Michał Lesiecki (Wrocław, 2019-11-29)

#154

zakorkowana jest nie tylko ulica Grabiszyńska lecz również równoległe do niej, np. Krucza, Hallera

Elżbieta Błachut (Wrocław, 2019-11-29)

#156

Ulicą Grabiszyńską jeżdżę codziennie do pracy, korzystając z MPK. Niestety kierowcy autobusów z buspasa korzystają sporadycznie, ponieważ przystanki usytuowane są po zewnętrznej stronie jezdni, przy chodnikach. Buspas jest bezcelowy.

Justyna Żak (Wrocław, 2019-11-29)

#157

Ponieważ są mega korki .

Anna Rozpędzik (Smolec , 2019-11-29)

#158

Jeżdżę tędy 2 razy dziennie, jakość podróży samochodem zmalała przy znikomej poprawie ruchu autobusowego.

Paweł Zborowski (Wrocław , 2019-11-29)

#159

podpisuję się pod tym

Tomasz Gaweńczuk (wrocław, 2019-11-29)

#162

Sposób „wybudowania” buspasu jest skandaliczny, lecenie po najniższych kosztach, dlaczego nie ma projektu aby ten konkretny odcinek poszerzyć o jeden pas w każda stronę, z wybudowaniem buspasu na podwyższeniu oraz całkowitej przebudowy mostu kolejowego przy Bzowej. Jest to po prostu skandal, ze odebrany został pas dla kierowców. Powinno dochodzić do kompromisów, a nie do tego, ze tak naprawdę na odcinek, gdzie linii autobusowych jest niewiele, są faworyzowane

Anthony Cuba Długosz (Wrocław, 2019-11-29)

#167

nie mogę zrezygnować z jazdy samochodem i buspas wydłuża mi drogę do pracy o godzinę dziennie (w sumie w samochodzie spędzam 3h dziennie), a wybierając autobus byłoby to 4,5h

Karina Maciewicz (Kiełczów, 2019-11-29)

#169

na tym mi zależy

PATRYK SMOLIŃSKI (WROCŁAW, 2019-11-29)

#171

Podpisuje się pod tym jest zbędny na tej ulicy i tylko stwarza duże korki

Ireneusz Kropiwnicki (Wrocław, 2019-11-29)

#175

Podpisuję, ponieważ buspas blokuje ruch, powoduje smog. Wyjazd z Wrocławia i wjazd do centrum jest bardzo problematyczny. Niestety nie pomyślano o tym, ze komunikacja miejska nie zapewnia dojazdu poza Wrocław. Buspas jest uciążliwy.

Mateusz Zeman (Wrocław , 2019-11-29)

#177

Ponieważ nie da się jeździć samochodem po Wrocławiu, akcja powinna być rozszerzona o inne buspasy w mieście!

Piotr Golik (Wroclaw, 2019-11-29)

#199

Taki mam kaprys

Michał Nowak (Wrocław, 2019-11-29)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...