Nam nie jest wszystko jedno

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Nam nie jest wszystko jedno

Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)

2016-01-15 17:02


Dominika

#27 Re: Środowisko psychologów czuje się zagrożone

2016-01-15 17:07

#14: marta - Środowisko psychologów czuje się zagrożone 

 

#14: marta - Środowisko psychologów czuje się zagrożone

Jestem psychologiem i coachem. Nie każdy psycholog jest terapeutą i nie każdy psychoterapeuta jest psychologiem. Jesli podpisuje sie Pani pod petycją, pod która zreszta ja tez sie podpisuje w sprawie rzetelności i niedeprecjonowania coachow proponowałabym to samo stosować wobec innych środowisk. Zwłaszcza ze Państwo zaproszeni do programy psychoterapetami tez nie są. Wielu psychologów jest coachami. Proponowałabym nie stawiać miedzy innymi mnie w opozycji do coachow bo jest to nierzetelne i w klimacie programu przeciwko jakiemu protestujemy . Pozdrawiam


Gość

#28

2016-01-15 21:23

Nieprofesjoinalni coachowie robiący sobie profesjonalny marketing przesłuchiwani przez media które robią sensację i z tego żyją nie powinni rozmawiać o sprawach dla nich za trudnych.

Łukasz Kuźma
Autor petycji

#29 Re:

2016-01-15 22:04

#28: -  Nieprofesjoinalni coachowie robiący sobie profesjonalny marketing przesłuchiwani przez media które robią sensację i z tego żyją nie powinni rozmawiać o sprawach dla nich za trudnych.

 Krótko, zwięźle i na temat...a myśmy pisali po 5 stron..:)


Gość

#30

2016-01-15 22:14

To co zostalo przedstawione, w programie deformuje temat. Chcialam okazac wsparcie w slusznej sprawie
Łukasz Kuźma
Autor petycji

#31 Re:

2016-01-15 22:20

#30: -  To co zostalo przedstawione, w programie deformuje temat. Chcialam okazac wsparcie w slusznej sprawie

 Dziękujemy!!!


Gość

#32

2016-01-16 12:38

Jestem coachem i chcę reagować na każdą nierzetelnosc poglebiajaca stereotypów postrzeganie naszego zawodu wśród Polaków.
Łukasz Kuźma
Autor petycji

#33 Re:

2016-01-16 13:20

#32: -  Jestem coachem i chcę reagować na każdą nierzetelnosc poglebiajaca stereotypów postrzeganie naszego zawodu wśród Polaków.

 Brawo!!!


Gość

#34

2016-01-16 16:40

Bo mnie wkurwiaja oszolomy i co co robia coaching....ale nie wiedza co to jest

Gość

#35

2016-01-16 22:49

Obok tego tematu nie mogę przejść obojętnie. Jako osoba, która ma pojęcie o coachingu, nie umiem akceptować takiego spłycenia roli coacha. Zwłaszcza, że materiał został wyemitowany w telewizji publicznej, która powinna stać na straży prawdy i prezentować jedynie rzetelne informacje, czego w tym materiale odnaleźć (mimo szczerych chęci) nie potrafię. Nie dostrzegłem bowiem ani jednego sformułowania, które odnosiłoby się do faktycznej pracy z klientem, oddawałoby istotę coachingu, wykorzystywanych przez niego narzędzi, pojęcia etyki pracy coacha czy choćby zwrócenia uwagi na rolę klienta w całym procesie, która ma tutaj kluczowe znaczenie. Uważam zatem, że podniesione w petycji kwestie są w pełni uzasadnione i stosowne sprostowanie powinno ujrzeć światło dzienne.

Gość

#36

2016-01-19 09:38

Zanim zainteresowałam się coachingiem zawodowo - sama skorzystałem z wielu jego metod, jako pomoc w depresji podczas odejścia mojego męża do kochanki i molestowania mnie psychicznego przez niego. Gdyby nie szereg wspaniałych szkoleń z zakresu coachingu oraz studia podyplomowe jakie zrobiłam - nie wiem gdzie dzisiaj byłabym - pewnie tkwiłabym dalej w depresji, jak tysiące kobiet po takich traumach.
Dziś pomagam innym osobom popatrzeć na to wszystko z odmiennej perspektywy, potraktować to jako naukę i wyciągnąć wnioski. Dzięki temu pozbyć się można niemiłych emocji i poczuć wdzięczność za to, że czegoś w życiu nauczyłyśmy się my kobiety i już dobrze wiemy, jakich mężczyzn omijać z daleka, a jakich pragniemy spotkać na swojej drodze.
Będę również miała na ten temat warsztaty 17 kwietnia 2016 na Dzień Psychologa organizowany poprzez jedną z uczelni, która zgłosiła się do mnie z prośba o to i omówienie jednego z ważnych zagadnień dotyczących relacji. Poruszę zatem Tematykę Trójkąt Dramatyczny a w nim oprawca i ofiara oraz wkręcony w konflikt ratownik. Zastanowimy się również nad tym, czy problem między oprawcą ( katem) a ofiarą jest również problemem ratownika czy nie? Czy zdecyduje się pomóc, to komu i jak powinno to wyglądać? W tym miejscu pragnę dodać trochę informacji z zakresu mediacji, które obecnie studiuję. Jak nauczyć się być neutralnym obserwatorem sytuacji - uczestnikiem a nie ratownikiem? Czego można nauczyć się z zakresu mediacji w tej sprawie?
To właśnie jest coaching kochani. W tym miejscu bardzo dziwi mnie postawa występujących w programie psychologów i ich pogardliwe wypowiedzieć o coachach, coachingu i naszych klientach.
To co mówimy, opowiada o nas samych - sami sobie wystawiamy świadectwo, kim jesteśmy. Jak jest zatem taka osoba, która wypowiada się w ten sposób i obraża ludzi?
Proszę zapoznajcie się bliżej z zagadnieniem coachingu i co może dla Was dobrego zrobić akredytowany Coach ICI. Na rynku jest ogrom pseudocoachów, którzy nazywając się trenerami biznesu, dopisali sobie do ofery, że sa coachami, nie mając większego o tym pojęcia, to co oznacza. Myslę, ze tacy właśnie ludzi, niestety dają złe światło, bo to co robią, to nie jest przecież coaching.
Zapraszam na moja stronę na ten temat www.coaching.com.pl i na bloga www.renatazarzycka.pl
Pozdrawiam serdecznie
Nick-mick

#37 Bardzo jednostronne spojrzenie, głęboko nieprofesjonalne...

2016-01-20 11:45

prof. Nęcki mówi o manipulacji słowem, robiąc dokładnie to samo... i szkoda, że nie mówi o podejściu psychologów do 'pacjentów' i ich wdrukach klientom, bo o tym tez można napisać książkę.

realistka, coach

#38 Kogo zapraszają media?

2016-01-21 21:46

Dziękuję za tę petycję i proaktywność. Nie widziałam tego programu więc dodam tylko od siebie jedną obserwację wynikającą z moich doświadczeń z mediami. Kogo dziennikarze zapraszają do swoich programów?

  • przedstawicieli firm / instytucji, które im zapłaciły za udział w programie w ramach usługi (sama byłam gościem audycji opłaconych w ramach budowania wizerunku mojej firmy)
  • osoby naprędce wyszukane w internecie po słowach kluczowych i dobrze kreujące swój wizerunek licznymi artykułami sponsorowanymi lub wcześniejszymi wystąpieniami w mediach
  • osoby budzące kontrowersje (gwarantujące wysoką oglądalność).

Nigdy nie spotkałam się z sytuacją aby dziennikarz w jakikolwiek sposób weryfikował moje kompetencje czy uprawnienia. Możemy kreować w mediach przy odpowiednim budżecie i przemyślanej strategii PR taki nasz wizerunek jak tylko chcemy☺ Czyj wizerunek najbardziej zyskał dzięki temu programowi? Myślę że łatwo zgadnąć w czyjej strategii PR na rok 2016 znalazł sie ten odcinek☺