Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#1451

2016-11-13 20:40

Rząd nie ma pomysłu na edukację dlatego wraca do czasu komuny sprzedając nam ją jako nowość a tak naprawdę niszczy to co zostało wypracowane prze 17 lat pracy przez wielu ludzi
Dba tylko o liceum nie zważa na inne szkoły nie przygląda się temu co niszczy i niszczy to nie słuchając nikogo i niczego
Nie przeprowadzili żadnych społecznych konsultacji


Gość

#1452 Re: Re: Re:

2016-11-13 20:42

#1445: - Re: Re:  

 Również nie zgazam się !


Gość

#1453

2016-11-14 16:43

Jestem nauczycielem gimnazjum, mogę stracić pracę, która jest podstawą utrzymania mojej rodziny. Uważam, że reforma jest niekorzystna dla uczniów,
Dorota
Gość

#1454

2016-11-14 17:44

Planowana antyreforma uderzy najmocniej w dzieci i młodzież.

Chaos, brak konkretów programowych, przygotowania odpowiedniej bazy, głównie w istniejących gimnazjach lub zespołach gimnazjum -liceum dla dzieci najmłodszych odbije się czkawką na dzieciach.

Spiętrzenie za trzy lata tegorocznych pierwszaków -gimnazjalistów i absolwentów nowych klas ósmych to koszmar przy naborze do szkół ponagimnazjalnych i.... przeładowanie tych szkół.

 

Dorota

#1455 To dziwne bo moje dzieciakiRe: Re:

2016-11-14 17:51

#1426: - Re:  

To dziwne bo moje dzieciaki i ich koledzy wyszli z tej wylegarni bez uszczerbku na umysle. Studia pokonczone lub zaraz to nastąpi. Jest nawet robota. Moi uczniowie i wychowankowie też wyszli na ludzi. Czyli jak się chce .......

 


Gość

#1456

2016-11-14 21:34

Brońmy polskiej szkoły przed nieodpowiedzialnymi decyzjami rządu PIS, przed eksperymentem przeprowadzanym na dzieciach, nauczycielach i rodzicach.

Gość

#1457

2016-11-15 15:45

Mam dość rządu, który zaczyna pracę od zmian w edukacji.
Chcę spokojnie pracować w dobrych warunkach, bez chaosu i bez protestów.

Gość

#1458

2016-11-15 21:20