BARTYCKA - taka potrzebna!

Komentarze

#402

Z doświadczenia w innych miejscach na Mokotowie i Ursynowie widzę, że poszerzanie dróg nie udrażnia miasta, a powiększa i korki i czasy przejazdu.

(Warszawa, 2019-11-21)

#404

inwestycja pozbawiona jakiegokolwiek sensu !

(Warszawa, 2019-11-21)

#408

Uważam, że powinniśmy inwestować w transport publiczny a nie w zwiekszanie ruchu samochodowego.

(Warszawa, 2019-11-21)

#411

Dlaczego chcemy wyciąć kolejne drzewA w okolicy gdzie zima i tak ledwo da sie oddychać przez palących niewiadomo czym mieszkańców domków jednorodzinnych. Po co poszerzać te ulice skoro zaraz obok mamy Czerniakowska Bis/ tam prosze skierować ruch bo w tym momencie ta ulica jest totalnie niewykorzystana.

(Warszawa, 2019-11-21)

#413

Popieram petycję.

(Warszawa, 2019-11-21)

#418

Podpisuje, ponieważ jestem mieszkanką osiedla przy ulicy Bartyckiej i chce żyć w bezpiecznym i zielonym miejscu

(Warszawa, 2019-11-21)

#419

Jestem przeciwny obniżaniu standardu mieszkań i niszczenia nielicznych terenów zielonych ze względu na interesy deweloperów!

(Warszawa, 2019-11-21)

#421

Nie chce kolejnej autostrady przecinającej miasto

(Warszawa, 2019-11-21)

#423

Podpisuje ponieważ uważam, ze tereny sąsiadujące z obszarem Natura 2000 powinny być jak najmniej zanieczyszczanie przez spaliny, pyły i hałas ciężarówek. Wobec tego moim zdaniem miasto powinno dążyć do koncentrowania ruchu na nowowybudowane czerniakowskiej bis zamiast poszerzać istniejące ulice.

(Warszawa, 2019-11-22)

#432

Stop niszczenia Warszawy przez p Soszyńskiego

(Warszawa, 2019-11-22)

#442

Bartycka nie musi być tak szeroka jak pan Soszyński sobie wymyślił. To nie jest żadna trasa przelotowa tylko mieszkalna, więc ważniejsze jest, żeby była na niej zieleń niż dodatkowe dwa pasy asfaltu

(Warszawa, 2019-11-22)

#449

Ta ulica potrzebuje remontu (odwodnienie!) a nie przekształcenia w przelotówkę

(Warszawa, 2019-11-22)

#454

Mieszkam przy Bartyckiej i nie wyobrażam sobie żeby ta ulica tak wyglądała

(Warszawa, 2019-11-22)

#468

Miasto to nie tylko ulice

(Warszawa, 2019-11-22)

#473

Pragnę, aby moje wnuki miały jeszcze gdzie żyć. Zachowajmy "ludzki" wymiar miasta. To nie jest tylko miejsce zakłócające swobodny ruch coraz liczniejszych samochodów.

(WARSZAWA, 2019-11-22)

#474

Podpisuję, ponieważ mam dosyć myślenia z zeszłej epoki i ograniczonej wyobraźni. Każdemu, kto marzy o kolejnych pasach, które teoretycznie "ułatwiają" dojazd, proponuję lekturę badań przeprowadzonych w stanach dot. poszerzania dróg i bezsensowności takich rozwiązań.

(Warszawa, 2019-11-22)

#476

Stanowczo nie zgadzam się z betonowaniem miasta i wycinką nielicznych drzew. Niech ludzie odpowiedzialni i decyzyjne za zmiany wreszcie zaczną myśleć o jakości życia mieszkańców a nie tylko o tym komu ile kasy wpadnie do kieszeni. Po to jest wielka akcja sadzenia drzew, żeby wycinać kolejne które mają po dziesiąt lat? A co ze smogiem itd?

(Warszawa, 2019-11-22)

#484

Obecna koncepcja jest nieekologiczna i niszczy unikalny charakter Siekierek, ważnego elementu dziedzictwa mikroregionu etnograficznego Urzecza.

(Warszawa, 2019-11-22)

#502

TRZEBA WRESZCIE SKOŃCZYĆ Z OBECNYM BAŁAGANEM I KORKAMI

(WARSZAWA, 2019-11-23)

#507

Dalsze wydawanie pięniędzy na infrastrukturę służącą tylko kierowcom i nieefektywną ekonomicznie to skandal. Mieszkańcy też mają prawo do ciszy pod oknami i czystego powietrza bez smogu samochodowego.

(Warszawa, 2019-11-23)

#512

Zgadzam się że wszystkimi argumentami przekazanymi w petycji!!!

(Tychy, 2019-11-23)

#514

Mieszkam na bartyckiej w nie podobają mi się plany stworzenia 2 pasmowki. aleja drzew od AK północ jest symbolem siekierek nadającym klimat temu miejscu. 2 pasmowki tak ale od AK północ z rondem, super pomysł.

(Warszawa, 2019-11-23)

#516

Na bardziej potrzebne inwestycje bedzie można przekazać pieniądze, tak duża inwestycja drogowa nie jest potrzebna dla tego osiedla, gdy równolegle jest nowo wybudowana aleja tzn. Nowoczerniakowska.

(Warszawa, 2019-11-23)

#523

Chciałbym, aby miasto było przyjazne mieszkańcom.

(Warszawa, 2019-11-24)

#528

Mieszkaniec osiedla

(Warszawa, 2019-11-24)

#529

W pełni zgadzam się z postulatami, są one niezbędne, aby normalnie można było tu mieszkać, a remont ul. Bartyckiej jest konieczny, jednak w zaproponowanej formie będzie lepiej funkcjonować.

(Warszawa, 2019-11-24)

#554

Zmiany nie uwzględniają potrzeb lokalnych mieszkańców, którzy będą w takich warunkach musieli sobie radzić. Miasto powinno być przyjazne dla mieszkańców i dostosować się do ich potrzeb a nie na odwrót.

(Warszawa, 2019-11-25)

#583

Ulica Bartycka jest lokalna dojazdową ulicą dla mieszkańców. Nie ma potrzeby jej rozbudowywać do 2 pasów w każdą stronę.

(Warszawa, 2019-11-26)

#589

budujcie tam gdzie jest to potrzebne, dokończenie obwodnicy miejskiej jest ważniejsze

(Warszawa, 2019-11-26)

#590

Jestem mieszkanka ul.Bartyckiej. zależy mi na zachowaniu zieleni i bezpieczeństwie miejsca, w którym mieszkam. Odleglosc Bartyckiej od Czerniakowskiej jest niewielka, stąd nawet stanie w porannym korku, który i tak szybko zostaje rozładowany jest nieznaczne.

(Warszawa, 2019-11-26)

#595

Nie zgadzam się na wycinkę drzew z ul Bartyckiej ani na zrobienie 4 pasów na tak zabudowanym obszarze! Ilość miejsc jest ograniczona mamy problem z parkowaniem. Na tych osiedlach mieszkają małe dzieci

(Warszawa, 2019-11-27)

#600

Podpisuj, ponieważ zlikwidowanie wjazdu na ul. Siekierkowską jest niedopuszczalne. W Dorożkarni odbywają się notorycznie imprezy, wydarzenia kulturalne, spotkania i ilość samochodów wjeżdżających jest bardzo dużo. Zamknięcie spowoduje, że na ul. Siekierkowskiej ( jest w tragicznym stanie ) będzie bardzo duży ruch i problem z parkowaniem. Już teraz jest bardzo ciężko, a wyjazd i wjazd jest możliwy.

(Warszawa, 2019-11-27)