NIE dla przeniesienia ZSZ9 w Gdańsku!

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji NIE dla przeniesienia ZSZ9 w Gdańsku!


Gość

#1

2015-01-23 15:53

Jestem uczennica szkoły ZSZ nr 9.
Nie chcemy stracić szkoły która sami wybraliśmy.!

Gość

#2 Re:

2015-01-23 16:01

#1: -  

 Również jestem uczennicą tej szkoły i nie chce stracic tej szkoły ! 

 


Gość

#3

2015-01-23 16:02

Niepozowlimy na to


Gość

#4

2015-01-23 16:13

Jestem uczniennica tej szkoły i nie poszłam tam po to by ją przenoszono i bym musiała jedzic po różnych miastach by ta zdawać egzaminy zawodowe. Zsz nie dość ze jest większe, ma też lepsze wyposażenie. Za dużo + jest by ją przenosić. Mieszkam w internacie, nie każdych stać na mieszkanie.

Gość

#5 #5

2015-01-23 16:42

Najlepsza szkoła fryzjerska w Polsce, jedyne na Pomorzu technikum odzieżowe, nowe pracownie, cudowni nauczyciele! Nie damy przenieść tak dobrej placówki


Gość

#6

2015-01-23 16:51

Pamiętajcie o potwierdzeniu podpisania petycji na podanym przez siebie @ !!!!


Gość

#7

2015-01-23 17:22

Miasto nie liczy się z uczniami! Dba tylko i wyłącznie o swoje interesy! Jeśli my nie będziemy walczyć o naszą szkołę, to kto?

Gość

#8

2015-01-23 17:23

Jestem uczennicą zsz9, ta szkola daje mnie i innym uczniom uczenie sie zawodu który wybralismy, szkola wyposazona jest w pracownie, które chca nam odebrać, ponadto w szkole odbywaja sie egzaminy po co jezdzic po innych miastach skoro wszystko tu mamy! nie odbierajcie nam przyszłości teraz ! to po czesci nasz drugi dom i nie oddamy go napewno!


Gość

#9

2015-01-23 18:09

To jest jakis skandal! Do tego GRUBYMI NICMI szyty! Pytanie kto na tym chce zarobic?!! Szkola musi pozostac tam, gdzie jest i kropka.
Gość

#10 PRZENIESIENIE BIS

2015-01-23 18:53