Technicy elektroradiologii ponownie do Trybunału Konstytucyjnego


Gość

#26

2015-12-01 12:39

Jestem technikiem elektroradiologiem i uważam że należą nam się pewne przywileje za naszą szkodliwą pracę.


Gość

#27

2015-12-01 16:10

To co zrobiono z technikami elektroradiologii było wielce niesprawiedliwe! Gdybyśmy byli górnikami lub policjantami na pewno tak by się nie skończyło! W ilości siła! Nas nie ma aż tak wiele! Też mi sukces pani Kopacz, która górników się przestraszyła! Małą grupkę zawodową zgnoiła!!!

Gość

#28

2015-12-01 18:00

prawo nie dziala wstecz. 35lat pracyupowaznia dozachowania uprawnien


Gość

#29

2015-12-02 10:01

ponieważ jest słuszna
cd

#30

2015-12-02 12:49

juz pani Kopacz dawno temu powiedziala ze jesteśmy tak nieliczną grupą zawodową że nie ma czasu zająć się naszym problemem,w związku z czym skazała nas techników elektroradiologii na niebyt,to skandal tak jednym zdaniem stwierdzić że grupa ludzi nie zasługuje na uwagę,pracuję w zawodzie ponad 20lat,odebrano mi prawa nabyte,nigdy dużo nie zarabialiśmy,nie ma ustawy o naszym zawodzie,niech lekarze diagnozują pacjentów bez zdjęć rtg,tomografów i rezonansów......pracuję w szpitalu i wiem że to niemożliwe!od 8 lat nie było podwyżki,teraz są zwalniane osoby z pracy,ponoć jest nas za dużo!?wiele koleżanek i kolegów po przejściu na emerytury zmarło na raka,teraz już promieniowanie nie szkodzi,dziwi mnie to bo zachodzące zjawiska fizyczne są stałe i za przeproszeniem mają gdzieś czyjeś opinie na ten temat,co z ochroną radiologiczną pracownika?bo pacjenta trzeba chronić jak zawsze.kochani technicy elektroradiologii!NIE DAJMY SIĘ IGNOROWAĆ ,a to robi z nami ustawodawca a i często ludzie współpracujący obok nas

 

 

Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)

2015-12-02 15:11



Gość

#32

2015-12-03 08:57