List otwarty nauczycieli przeciwko manipulowaniu najnowszą historią Polski


Gość

#201

2016-08-11 14:18

Chcę wesprzeć nauczycieli w ich sprzeciwie dot. manipulowanią historią.

Gość

#202

2016-08-11 14:27

Dzień dobry !
Dobrze wiadomo, że w Jedwabnym / i wielu innych miejscowościach wschodniej Polski/ Żydzi sami się zamknęli w stodole, oblali benzyną i spalili, aby potem oskarżać Polaków o antysemityzm. Te fakty historyczne są za mało znane światu i w ogóle nie nauczane w polskiej szkole ze szkodą dla świadomości narodowej.

Gość

#203

2016-08-11 15:08

jestem nauczycielką polskiego"od zawsze" i obawiam się , że podobne tendencje pojawią się w nauczaniu mojego przedmiotu, a więc Gombrowicz won, Kraszewski i owszem, a szczególnie Konopnicka z tekstem"nie będzie Niemiec pluł nam w twarz".Chciałabym zaprotestować, gdyż literatura musi przystawać do czasów i ich wyzwań, tak jak spojrzenie na historię.

Gość

#204

2016-08-11 15:12

Aktualna sytuacja, w której minister H. Zalewska i prezes IPN kwestionują ustalenia naukowców, napawa mnie głębokim niepokojem i budzi mój zdecydowany sprzeciw. Podzielam opinię Adama Zagajewskiego nt. polityki historycznej, którą określil, jako make up na ospowatym obliczu społeczeństwa.
Jeśli nie zdobędziemy się na odsłonięcie haniebnych kart naszej historii, nie będziemy zdolni do rozwoju i postępu.
Lenny

#205 Re: i vice versa, głupotą jest twierdzenie, że wszyscy Polacy mordowali i grabili innych Polaków wyz

2016-08-11 17:03

#16: -  głupotą jest twierdzenie że wszyscy walczyli, chronili Żydów, byli wspaniali. 

  ....głupotą również jest twierdzenie, że wszyscy Polacy mordowali i grabili innych Polaków wyznania Możeszowego,bo antysemityzm wyssali z mlekiem matki.

Lemoor

#206 szanowne "grono pedagogiczne"

2016-08-11 17:46