Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
Gość |
#12015-07-08 09:47jestem mieszkanka osiedla Derby, do którego dojazd jest bardzo utrudniony, po pierwsze z powodu korków, ktore tworzą sie na wąskich uliczkach, jak i jedynego połaczenia z osiedlem, czyli autobusu 527, którym jazda jest mało komfortowa, ze wzgledu na wielkie zatłoczenie, jak i sam kierunek trasy. Ponadto autobus objeżdża dookoła osiedle, tym samym wydłuzą sie jego trasa i czas. |
|
Kamil Hajduk Autor petycji |
#2 Re:2015-07-08 10:02Znam twój ból 527 i E-7 tracą jadąc na około 12 - 15 minut. Próbowałem wnioskować o rozbudowę pętli autobusowej i utworzyć nowe połączenia E-12 i 528, niestety na ten drugi nie ma szans, a E-12 może będzie jak skończą remont trasy AK. Ps. E-12 do marymontu by u nas startował i kończył na derbach a 528 do dw centralnego by dojeżdzał. |
|
Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)
2015-07-08 10:34- Date of removal: 2015-07-08
- Powód usunięcia:
Gość |
#42015-07-08 11:54Podpisuję się pod wszystkimi stwierdzeniami z tej petycji. Uważam, że przesunięcie stacji końcowej II linii metra z Bródna na Zieloną Białołękę będzie korzystne dla całej Warszawy oraz okolicznych gmin. Lepiej być mądrym przed szkodą. |
|
Pietruszka |
#52015-07-08 12:05Zgodzę się w 100%. Codziennie jeżdżę do pracy na Służewiec. Żeby być w pracy na 10:00, wyjeżdżam z Os. Derby o godzinie 8:05. Metro w większej mierze ułatwiło by to połączenie mnie, ale rówież innym mieszkańcom. |
|
#6 |
#62015-07-08 12:54Ja dojeżdżam z Zielonej Doliny na al. Krakowską, 1,5 godz. Z domu wychodzę 5.35 aby zdążyć na 7.30 do pracy. Koszmar. ędę dziękować do końca życia jeśli uda się przeforsować ten nowy plan stacji metra. |
|
Gość |
#72015-07-08 13:18Ponieważ mieszkam w Jabłonnie i doskonale wiem, że komunikacja miejska na tej linii jest naprawdę kiepska, a korki są tak uciążliwe jak nigdzie indziej. |
|
Gość |
#82015-07-08 13:30Jestem mieszkańcem Białołęki i problem z komunikacją mnie dotyczy |
|
Gość |
#92015-07-08 13:46Mieszkam na bialolece |
|
Gość |
#102015-07-08 14:15Kondratowicza ma dzis dobra komunikacje i nie ma potrzeby jej rozszerzac poprzez rownolegla linie metra. Zmiana obecnie zaplanowanej trasy pomoze rozwiazac problemy komunikacyjne tej czesci Bialoleki. I wydaje sie jedynym mozliwym rozwiazaniem, biorac pod uwage, ze developerzy nie zostawili zbyt wiele miejsca na inne trasy komunikacyjne |
|
Gość |
#112015-07-08 14:21Bo na Bródno jeździ tramwaj, autobus, a na Białołęke jest gorszy dojazd. |
|
Gość |
#122015-07-08 14:32Ponieważ mieszkam przy ul. Głębokiej i zależy mi na wybudowaniu tam stacji końcowej metra. |
|
Gość |
#132015-07-08 14:34Tu w chwili obecnej dorastają dziesiątki tysięcy dzieciaków. Za kilka lat będą potrzebowali sprawnie dojechać do szkół średnich i na uczelnie wyższe, zadbajmy o sprawną komunikację już teraz. Nie idźmy drogą jaką poszli deweloperzy, którzy uznali że wszyscy chyba będziemy się teleportować z białołęckich osiedli do miejsc nauki, pracy, teatrów.... |
|
Ivona86 |
#142015-07-08 15:17Jestem jak najbardziej za tym aby metro odjeżdżało ze stacji Grodzisk, jest to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Natomiast zastanawiam się nad 2 kwestiami: - czy wogóle jest jeszcze możliwość zmiany planów? - jeśli tak, to co jeszcze możemy zrobić, prócz poinformowania znajomych o tej petycji aby jak najwięcej osób ją podpisało i abyśmy mieli jak największą siłę przebicia? Pozdrawiam, |
|
Gość |
#152015-07-08 15:21Jestem mieszkańcem Białołęki ( nie tej Zielonej) i widzę jak dynamicznie rozwija się ta dzielnica. Rozbudowa osiedli mieszkaniowych spowoduje w niedługim czasie zwiększenie ruchu samochodów na mostach i utrudni wyjazd z Tarchomina i Nowodworów. |
|
Anja |
#16 Metro jest BARDZO potrzebne!2015-07-08 15:38Metro jest już w tym momencie BARDZo potrzebne a co będzie za chwilę jak powstaną kolejne nowe osiedla i liczba mieszkanców wzrośnie kilkakrotnie? Wtedy stanie sie wręcz niezbędne..juz dzisiaj mozna zauwazyc jak bardzo zatloczone sa autobusy z zielonej bialoleki...527 niemal zawsze peka w szwach...to samo dotyczy e7 i 120 w godzinach porannych czy popoludniowych kiedy ludzie wracaja i jada do pracy. Nowe osiedla wciaz powstaja, domow rowniez przybywa...za chwile puste pola wyplenia sie nowymi osiedlami itd i nie bedzie miejsc na metro i bedzie za pozno...obudzcie sie! |
|
Gość |
#17 Re:2015-07-08 15:53FB, fora i akc ja spoleczna ;) |
|
Gość |
#182015-07-08 16:04dojazdy to największa masakra do centrum rano około 8:00 jade ponad godzine Jestem za zmianami |
|
Kamil Hajduk Autor petycji |
#19 Re:2015-07-08 16:25Jeżeli uda nam się protest i coś zmieniony wesprzemy Tarchomin by również przedłużono I linie metra! Czas rozliczyć naszych włodarzy zobietnic bez pokrycia! |
|
Gość |
#202015-07-08 16:47Dlatego, że lokalizacja metra w prężnie rozwijajacej sie dzielnicy bylaby najrozsadniejszym rozwiązaniem |
|
Iza K. |
#212015-07-08 17:16Bródno w miejscu, gdzie ma być ostatnia stacja posiada już w tej chwili: 1. Tramwaje, jadące 17 min do metra Dw. Gdański, 18 min do Dw. Wileńskiego i 26 min. do metra Ratusz Arsenał. 2. Mnóstow autobusów, jadących na zachodnią stronę Wisły. 3. Kolej podmiejską. I żadnego miejsca, w którym możnaby stworzyć ogromny parking P+R. A takich miejsc na pn od ul. Toruńskiej jest póki co bardzo wiele. Ponadto dotrzeć do takiego parkingu będzie bardzo trudno, ponieważ w szczycie porannym drogi, prowadzące w stronę skrzyżowania Kondratowicza z Rembielińską są już w tej chwili zakorkowane. Końcowe stacje metra powinny znajdować się na obrzeżach miasta, a w/w skrzyżowanie jest bardzo daleko od tych obrzeży. Budowanie tam krańcowej stacji jest bez sensu. Ponadto - jeśli północny wschód Warszawy będzie się rozwijał w takim tempie, jak teraz, przyda się jeszcze bardziej wydłużyć linię metra, a stacja Rembielińska/Kondratowicza, czyli ostry zakręt w stronę Wisły raczej wyklucza dalszą rozbudowę. Płacę niemałe podatki, a do pracy mogę dojechać jedynie zatłoczonym autobusem, który z trudem pokonuje wąskie ulice po drodze do centrum. Skoro miasto pozwala deweloperom na coraz większe inwestycje na Zielonej Białołęce, powinno również zadbać o to, aby dało się z nich wyjechać. |
|
Gość |
#222015-07-08 17:29Bo metro jest potrzebne na zielonej bialolece |
|
Gość |
#232015-07-08 17:34Bardzo mi zależy na zmianie linii, ponieważ jestem mieszkanką tych okolic. |
|
Gość |
#242015-07-08 18:18Petycja wnosi prośbę, której pozytywne rozpatrzenie wniesie gwarancję podjęcia logicznej decyzji. |
|
Gość |
#252015-07-08 18:41Brudno jest i tak dobrze skomunikowane, zaś Zielona Białołęka to porażka. |
|
|
Petycja w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ostrowa Tumskiego w Poznaniu
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
POMÓŻ NAM URATOWAĆ BIAŁY BUDYNEK !
Apel do Prokuratora Generalnego Adama Bodnara
Nauczyciel wychowania przedszkolnego to zawód – NIE dla zmian pod przykrywką ratowania systemu!
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
APTEKA DLA PACJENTA, A NIE TYLKO DLA APTEKARZA. APEL O POTRZEBNĄ DEREGULACJĘ PRAWA
101967 Utworzone: 2025-05-26
Petycja o refundację leku Sotatercept dla pacjentów z tętniczym nadciśnieniem płucnym w Polsce
7071 Utworzone: 2025-09-25
Petycja do Wojewody Opolskiego w sprawie utworzenia terenowego punktu paszportowego w Brzegu
382 Utworzone: 2025-10-13
Petycja w sprawie KONIECZNOŚCI PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA dróg powiatowych: al. 4 czerwca 1989r., ul. Traktorzystów, ul. Świerszcza
477 Utworzone: 2024-12-04
Petycja o utrzymanie rehabilitacji domowej w warunkach ambulatoryjnych w 2026 roku
261 Utworzone: 2025-10-14
Zróbmy Park + Parking zamiast bloku przy Orląt Lwowskich!
121 Utworzone: 2025-10-14
🚴♂️Rzeszowski Park Rowerowy – bezpieczne miejsce sportu, spotkań i rekreacji dla wszystkich mieszkańców!
184 Utworzone: 2025-10-14
Petycja o pilne rozpoczęcie budowy SĄDECZANKI - kluczowej inwestycji komunikacyjnej dla Sądecczyzny
1324 Utworzone: 2025-10-09
List do Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych w sprawie uzyskania prawa wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego przez pracowników laboratoriów, będących absolwentami kierunków niemedycznych
651 Utworzone: 2025-10-08
Stanowisko w zakresie braku sprawozdań za lata 2023-2024 oraz innych aktywności w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej
244 Utworzone: 2025-10-09
List otwarty do Prezydenta RP, Marszałka Sejmu RP, Marszałka Senatu RP, Prezesa Rady Ministrów oraz Wiceprezesów Rady Ministrów w sprawie finansowania nauki, w tym zwłaszcza Narodowego Centrum Nauki
6301 Utworzone: 2025-09-29
Wpisanie remontu Smoczego Skweru przy Nowohuckim Centrum Kultury do budżetu Miasta Krakowa na rok 2026
55 Utworzone: 2025-09-23
PETYCJA W SPRAWIE WPROWADZENIA BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W GMINIE POBIEDZISKA
243 Utworzone: 2025-10-12
Zieleń, sport i kultura zamiast betonowej pustyni w centrum Warszawy
1814 Utworzone: 2025-09-27
Budowa dirtparku w Bielsku-Białej (miejsca do skakania na rowerze)
1017 Utworzone: 2025-10-06
Petycja w sprawie wstrzymania inwestycji pn. „Centrum Historii Lotnictwa w Masłowie Pierwszym”
305 Utworzone: 2025-10-12
APEL DO PREZESA RADY MINISTRÓW O ODRZUCENIE PRZEZ POLSKĘ SZKODLIWYCH PROPOZYCJI WHO
171 Utworzone: 2025-10-06
Zakończyć kryzys w krakowskim Schronisku dla zwierząt! Petycja do Prezydenta Krakowa
27 Utworzone: 2025-10-15
Krzyżówki gm. Lipno Petycja o utworzenie przejścia dla pieszych z sygnalizacją, budowę chodnika, utworzenie terenu zabudowanego.
26 Utworzone: 2025-10-15
PETYCJA o ochronę drzew na Bulwarach Wiślanych, odstąpienie od przebudowy skrzyżowania ulic Szwedzkiej i Tynieckiej oraz zmniejszenie skali inwestycji w Parku Dębnickim
1511 Utworzone: 2025-10-07