Ogólnopolska petycja o odwołanie Rządu Donalda Tuska

Quoted post


Gość

#279

2013-10-26 10:26

Pozbądźmy sie jak najszybciej okupującego Polskę wrogiego rządu i syjoparlamentu! Musimy uwolnić się spod zaboru żydowskiego.

Nie jestem prawnikiem ale jestem Polką i zapoznalam sie z KONSTYTUCJA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ , która w Polsce jest totalnie ignorowana a każdy jej Artykuł łamany!!
Tekst uchwalony w dniu 2 kwietnia 1997 r. przez Zgromadzenie Narodowe.
http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
Jako akt prawny najwyzszego rzedu mówi:
Art. 99.
Wybrany do Sejmu moze byc obywatel polski majacy prawo wybierania, który najpózniej w dniu wyborów konczy 21 lat.
Wybrany do Senatu moze byc obywatel polski majacy prawo wybierania, który najpózniej w dniu wyborów konczy 30 lat.
Wybrana do Sejmu lub do Senatu nie moze byc osoba skazana prawomocnym wyrokiem na kare pozbawienia wolnosci za przestepstwo umyslne scigane z oskarzenia publicznego.
Art. 104.
Poslowie sa przedstawicielami Narodu. Nie wiaza ich instrukcje wyborców.
Przed rozpoczeciem sprawowania mandatu poslowie skladaja przed Sejmem nastepujace slubowanie:
"Uroczyscie slubuje rzetelnie i sumiennie wykonywac obowiazki wobec Narodu, strzec suwerennosci i interesów Panstwa, czynic wszystko dla pomyslnosci Ojczyzny i dobra obywateli, przestrzegac Konstytucji i innych praw Rzeczypospolitej Polskiej."
Slubowanie moze byc zlozone z dodaniem zdania "Tak mi dopomóz Bóg".
Odmowa zlozenia slubowania oznacza zrzeczenie sie mandatu.
Art. 151.
Prezes Rady Ministrów, wiceprezesi Rady Ministrów i ministrowie skladaja wobec Prezydenta Rzeczypospolitej nastepujaca przysiege:

"Obejmujac urzad Prezesa Rady Ministrów (wiceprezesa Rady Ministrów, ministra), uroczyscie przysiegam, ze dochowam wierności postanowieniom Konstytucji i innym prawom Rzeczypospolitej Polskiej, a dobro Ojczyzny oraz pomyslnosc obywateli beda dla mnie zawsze najwyzszym nakazem."