Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

antyGALAS

#151 Re:

2015-07-21 15:32

#144: waldek -  

 waldek kiepski ;p


Gość

#152

2015-07-21 16:12

Poniewą chce pomóc sąsiadom zza modlińskiej :)

Gość

#153

2015-07-21 16:52

Mieszkam tu ponad 30 lat.. czas na lepszą organizację komunikacji miejskiej na Białołęce. Dzielnica rośnie w siłę i prężnie się rozwija, to dobry moment na metro.

Gość

#154

2015-07-21 20:30

Dzielnica Białołęka w tym Grodzisk ma utrudniona komunikację, poprzez zakorkowaną trasę Toruńską, brak tramwaju. mało autobusów, brak bezpośredniego połączenia do most północnego w porównaniu z Tarchominem czy też z Bródnem gdzie komunikacja jest bardziej rozwinięta. Przeprawa przez most Grota to min godzina dziennie w jedna strone.

Gość

#155

2015-07-21 21:03

lepiej było by przy m1


Gość

#156

2015-07-22 07:14

Stacja Grodzisk umożliwiła by rozwój miasta w tym rejonie. Dodatkowo okoliczne miejscowości takie jak Marki, Ząbki mogło by skorzystać z tej stacji.

Gość

#157

2015-07-22 13:10

Wydaje się oczywiste, że skoro urząd miasta dawał pozwolenia deweloperom na zabudowę mieszkalną na Zielonej Białołęce, to liczył się również z koniecznością zbudowania odpowiedniej infrastruktury. Większość mieszkańców tego regionu płaci podatki w Warszawie (% nie odbiega od innych dzielnic stolicy) i nie ważne czy to Warszawiak z krwi i kości czy przyjezdny. A cała ta akcja, że "słoiki" mogą poczekać na metro, bo na Bródnie niby "rdzenni Warszawiacy" dłużej już czekają, jest śmieszne. Metro bardziej się przyda osobom czynnym zawodowo, które muszą dojechać do pracy, a nie starszym emerytom jako transport do najbliższego supermarketu. Dzięki komu rośnie PKB stolicy i rozwija się miasto ? Bródno i tak jest dobrze skomunikowane z centrum Warszawy (kilka linii tramwajowych i autobusowych), a dla rodzin z dziećmi i pracujących w po drugiej stronie Wisły podstawia się dwa autobusy? Trasa S8 wszystkiego nie załatwi (o ile w tym roku będzie oddana), bo i tak większość wybiera komunikację miejską, co powinno być na rękę Urzędnikom, przynajmniej nie komplikuje się i tak trudnej sytuacji z korkami w centrum miasta. A to że ktoś wybrał Zieloną Białołękę na swoje miejsce zamieszkania nie świadczy tylko o tym, że jest słojem. Może kogoś nie było stać na zawyżone ceny mieszkań w pobliżu starej linii metra. Czymś naturalnym byłoby zamknięcie 2 linii metra stacją przy ulicy Głębockiej, gdzie jest dużo miejsca na odpowiednią infrastrukturę, w tym parking typu "parkuj i jedź". A nie schować ostatnią stację między blokowiskami bez możliwości rozwoju odpowiedniej infrastruktury. Jakoś Młociny mogą być pięknie wykorzystane zarówno jako stacja przesiadkowa dla autobusów z okolicznych miejscowości, jak i dla samochodów korzystających z parkingu "parkuj i jedź" oraz mieszkańców okolicznych osiedli. Na Zielonej Białołęce trzeba też wziąć pod uwagę mieszkańców Marek, Zielonki, Wołomina, Radzymina i wielu innych, którzy też chętnie korzystaliby z ostatniej stacji metra jako przesiadki z autobusów międzymiastowych, samochodów itp. do metra w celu dotarcia do pracy w centrum. Nie można brać pod uwagę tylko zameldowanych mieszkańców Zielonej Białołęki. Na Bródnie z pewnością jest mniej ludzi, którzy skorzystaliby na ostatniej stacji przy Rembielińskiej, gdzie jest sporo linii tramwajowych, a bliskość i tak powstającej stacji metra przy Kondratowicza, nie powoduje żadnych kłopotów z transportem. Miasto trzyma z Targówkiem, przez który nie można pociągnąć torów tramwajowych Kondratowicza i Św. Wincentego (bo dla swoich interesów blokują inwestycję) oraz Bródnem. Zapewne koło interesów zatacza coraz więcej kręgów i liczny głos mieszkańców Zielonej Białołęki i okolic jest przez to mniej słyszalny. Jak zwykle $ wygrywają z realną potrzebą większości.

Gość

#158

2015-07-22 13:31

Jestem mieszkanką Marek i wiem jak dojeżdża się z naszej miejscowości do centrum Warszawy. Stacja Grodzisk, a może w przyszłości jeszcze jedna w kierunku Marek, to rozwiązanie idealne dla tej strony Warszawy. Budowa parkingów dookoła (a jest tu na to miejsce) nie spowoduje "paraliżu" parkigowego, który zawsze ma miejsce przy każdej stacji metra. Z pwenością wiele osób będzie korzystać z tej formy komunikacji. Ponadto będą to mieszkańcy nie tylko wymienionych miast, ale również dalszych regionów: Słupno, Radzymin i Wyszków, którzy codziennie dojeżdżają do pracy czy szkoły.

Gość

#159

2015-07-22 13:46

Podpisuję petycje ponieważ druga linia metra skierowana na Głębocką ,a daje możliwości rozwoju i przedłużenia. Ponadto Bródno ma poprawna komunikację (autobusy + tramwaje) i jest już dzielnicą "zamkniętą" nie będzie się rozrastać, w przeciwieństwie do Białołęki, która to cały czas się powiększa.
targowek032

#160

2015-07-22 14:43

Jesli mieszkancy Bialoleki zaczna sie tam meldowac i placic podatki w Warszawie to wtedy moga zaczac pisac podobne petycje. Na razie mieszkaja tam wylacznie osoby wynajmujace pokoiki a na weekend wracajace do domu, poza Warszawe. Metro jest budowane za pieniadze mieszkancow miasta!


Gość

#161

2015-07-22 18:18

Ta jedna zmiana zlikwiduje codzienny horror komunikacyjny w tej dynamicznie rozwijającej się dzielnicy miasta
Ber

#162 Re:

2015-07-22 18:31

#160: targowek032 -  

 Mieszkancy Białołeki sa zameldowani w Warszawie podobnie jak mieszkancy Targówka


Gość

#163

2015-07-22 18:35

Najwyższa pora, aby spojrzeć perspektywicznie na rozwój miasta i faktyczne potrzeby mieszkańców.

Gość

#164

2015-07-22 18:37

Bo zmiana trasy pomogłaby w dojazdach do pracy synowi i synowej, a wnuczce do szkoły.

Gość

#165

2015-07-23 04:45

Świetnie mam nadzieje ze się powiedzie bo to jedyna dobra decyzja pod różnymi względami dla zakonczenia II linii metra.

Gość

#166

2015-07-23 05:22

Ponieważ uważam, że lokalizacja mII na ZB jest dużo lepsza

Gość

#167 Re:

2015-07-23 07:14

#157: -  

 Bardzo konkretna wypowiedź! popieram!

Kamil Hajduk
Autor petycji

#168 Re:

2015-07-23 07:39

#157: -  

 Doskonały głos w dyskusji! Niestety widać, że to metro od początku do końca zostało źle zaprojektowane i ktoś na tym zyskał duże miliony kosztem mieszkańców Bródna, Targówka i Białołęki. Tak właśnie to Ci mieszkańcy na tym metrze najwięcej stracą...


Gość

#169

2015-07-23 08:17

uwazam ze jest słuszna

Gość

#170

2015-07-23 08:29

Mieszkam na wschodnią Białołękę od roku na stałe i zapuszczam tu korzenie ,metro by rozwiązało wszystko...

Gość

#171

2015-07-23 08:53

Jestem mieszkańcem zielonej Białołęki i uważam że zmiana stacji jest niezbędna.

Gość

#172

2015-07-23 15:19

Potrzebne jest metro dla białołeki jak i mieszkańców innych gmin

Gość

#173

2015-07-23 16:29

bo mnie dotyczy

Gość

#174

2015-07-23 18:02

Metro jest na Białołęce niezbędne... Bródno ma tramwaj i ogólnie bardzo dobre połączenie komunikacyjne z centrum Warszawy.

Gość

#175

2015-07-23 20:28

W najbliższym czasie przeprowadzę się na osiedle w okolicach ul. Berensona.