Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.


Gość

#201

2015-07-27 20:15

To proste, chcę mieć szybszy dostęp do centrum Warszawy!

Gość

#202

2015-07-27 20:34

Bo jak zwykle buduje się milion osiedli a infrastruktury zero, skoro miasto tak podkreśla inwestycje w transport szynowy, akurat będzie mogło się wykazać tam gdzie nie ma prawie żadnego transportu.

Gość

#203

2015-07-28 06:31

JESTEM MIESZKANKA BIAŁOŁĘKI

Gość

#204 Re:

2015-07-28 07:42

#1: -  

 Rowniez mieszkam na osiedlu Derby i jedyny autobus, ktory w dniu pracy jeździ co 15 minut jest dosc uciążliwa sprawa. Zdecydowanie przydałby sie jeszcze jeden autobus, ktory jechałby do dworca centralnego przez Rondo Starzynskiego i C.H Arkadia, bo tam mamy dosc blisko, a dojazd słaby.


Gość

#205

2015-07-29 04:32

Metro udogodni dojazd do centrum.
OverLord

#206 Widzialy galy co wybieraly

2015-07-29 10:01

Jak kupowaliscie mieszkania na odludziu i widzieliscie ze infrastruktury nie ma, ale jest taniej to braliscie. Infrastruktura kuleje w samym miescie, ale niby ma byc rozwijana przedewszystkim w Sloikowie? Marzyciele. Nawet jakby cala wasza dzielnica sie podpisala, to i tak nie wygracie. Cala Warszawa jest przeciwna waszym postulatom. Jakikolwiek polityk ktory przystanie na wasze racje zyska kilka tysiecy zwolennikow a zrazi do siebie cala reszte Warszawy - i tym samym popelni polityczne samobojstwo.

Widzialy galy co kupowaly....

Paweł Niemczak

#207 Re: Widzialy galy co wybieraly

2015-07-29 10:35

#206: OverLord - Widzialy galy co wybieraly 

 Trzymając się twej "logiki", w tym mieście już nic nie powinno powstać. Nigdzie. Bo widziały gały.... Ty w ogóle myślisz, czy hejt ci szare komórki wyeliminował?

A ile kasy ekstra wpłacili do budżetu  miasta właściciele mieszkań przy ul. Świętokrzyskiej po wybudowaniu im II linii metra? DLaczego z moich podatków miasta metro jeżdzi na Kabaty czy Młociny? Warszawa jest jednym organizmem miejskim i powinna się rozwijać równomiernie, także w dzielnicach na obrzeżach miasta.

My tych mieszkań nie kupowaliśmy od miasta z rabatem: "sprzedamy Wam taniej, ale nigdy nie powstanie tam infrastruktura". Wtedy miałbyś rację. Te mieszkania stoją w granicach m.st. Warszawy. powstały legalnie, z pozwoleniami na budowę i użytkowanie i płacimy od tych mieszkań podatki do kasy miasta. Dlatego mamy pełne prawo do żądania budowy szkół, ulic, przedszkoli, parków, bibliotek, przychodni czy rozwoju komunikacji publicznej. Oczywiście nie wszystko na raz i nie od razu, ale planowo i systematycznie. Bo Warszawa tutaj się właśnie rozbudowuje i będzie tu mieszkało coraz więcej ludzi.

I nie wypowiadaj się za całą Warszawę. Naprawdę mieszkają tu ludzie zdecydowanie inteligentniejsci od ciebie, nie zaniżaj średniej.

OverLord

#208 Re: Re: Widzialy galy co wybieraly

2015-07-29 11:04

#207: Paweł Niemczak - Re: Widzialy galy co wybieraly 

 W tym miescie powstaja inwestycje ale powoli. Sa priorytety. I do nich metro na Bialoleke nie nalezy. Sa dzielnice bardziej potrzebujace.

Nie twierdze ze ktos wam doplacal, dawal znizke, ale ze zawsze jak jest cos tanie to jest haczyk. Tu jest nim brak infrastruktury i brak kasy na jej dynamiczny rozwoj. Dodatkowo osiedle w okolicach Skarbka z Gor wymieniane kilkakrotnie w komentarzach jest przykladem na to ze jest tak nawpychane blokowisk, ze infrastruktura praktycznie jest niemozliwa do rozwiniecia. Ulica bedzie tam waska a blokowisk przybedzie. Wina deweloperow zapatrzonych we wlasny zysk i ludzi ktorzy godzili sie kupowac tam mieszkania bez zastanowienia.

Twierdzisz ze z waszych podatkow? Przejdz sie po osiedlu. Widzisz rejestracje samochodow? Jakie sa? na W czy na L? Moze i spora czesc Bialoleki wkoncu zaczela odprowadzac tu podatki (po zachetach jak Karta Warszawiaka czy dodatkowych punktach do przedszkoli), ale nadal oszukujecie chocby na ubezpieczeniu samochodu. Tym samym kasa nie zostaje w Warszawie (tak czy siak idzie do centrali ale jesli juz przy ubezpieczeniach jestesmy to wracala by do pracownikow w Warszawie w postaci premi za duza ilosc ubezpieczen i wydawana w tym miescie trafiajac do miejscowych malych przedsiebiorstw).

Mieszkancy ul. Swietokrzyskiej placili tu podatki kiedy Praga byla jeszcze pastwiskiem, a Bialoleka nie widniala nawet na mapach.

Bialoleka sie rozbudowuje? Raczej rozlewa. Cala Warszawa sie rozbudowuje.

"I nie wypowiadaj sie za cala Warszawe" - byl artykul o was na TVN Warszawa. Wystarczy policzyc ilosc komentarzy za i przeciw zeby wywnioskowac jakie jest stanowisko "calej Warszawy"


Gość

#209

2015-07-29 11:48

Mieszkam na Derbach i transport publiczny w godzinach szczytu jest koszmarem - autobusy sa przepelnione, E7 wcale nie jedzie szybciej niz 527 bo tak samo stoi w korkach. Na moim osiedlu jest mnostwo malych dzieci, co znaczy ze za kilka lat liczba osob potrzebujacych sprawnej komunikacji znacznie wzrosnie.

Gość

#210

2015-07-29 13:36

Zgadzam się z nią w całości

Gość

#211

2015-07-29 15:27

Podpisałem, bo widzę, że za kilka lat powstanie na Zielonej Białołęce zator komunikacyjny nie do rozwiązania. Już dzisiaj jest dość trudno wydostać się autobusem w stronę centrum. Metro jest obowiązkowe dla takiej "sypialni" jak Zielona Białołęka!

Gość

#212

2015-07-30 04:58

Uważam ze dla dobra miasta metro powinno mieć jak największą sieć. W Berlinie czy Barcelonie czy Moskwie czy Londynie jest ono bardzo ważnym środkiem transportu łączącym dzielnice i obrzeża miasta. Kończenia linii w tym miejscu jest marnotrawstwem

Gość

#213

2015-07-30 12:54

Mieszkam na Białołęce

Gość

#214

2015-07-31 09:22

Radabym pdpisać analogiczną petycję dot. pociągnięcia linii metra na Gocław.Dusimy się w korkach.
Kamil Hajduk
Autor petycji

#215 Re:

2015-07-31 09:29

#214: -  

 Myślę, że nie ma problemu mieszkańcy Białołęki będą też wspierać tą petycję, mieszkamy w jednym mieście! Zakończmy wojny polityczne prowadzone kosztem mieszkańców! Gocław powinien mieć dawno metro! 

Paweł Niemczak

#216 Re: Re:

2015-07-31 09:57

#215: Kamil Hajduk - Re:  

 Pełna zgoda, Gocław już teraz ma potencjał na metro. Tyle tylko, że wariant dzisiejszy wąsa na Gocław jest równie nieudany jak ciągnięcie metra do Rembielińskiej, bo niepotrzebnie zatacza półokrąg, wydłużając przez to czas dojazdu do centrum.

I linia odniosła taki sukces, bo prowadzi od wielkich osiedli do centrum prawie w linii prostej, a nie meandruje.

Kamil Hajduk
Autor petycji

#217 Re: Re: Re:

2015-07-31 10:07

#216: Paweł Niemczak - Re: Re:  

 Panie Pawle myślę, że powinniśmy porozmawiać na ten temat, doskonale z Panem się zgadzam, proszę o wiadomość prywatną na pewno odpiszę!


Gość

#218

2015-07-31 12:59

Kibicuję każdej inicjatywie, która ma na celu poprawę komunikacji w tej części Białołęki.Od początku powstawania tu osiedli, każdą nową linię autobusową trzeba "wyrywać" urzędnikom, tak jakby to nie było oczywiste, że przy tak dynamicznie rosnącej ilości mieszkańców rosną potrzeby przemieszczania się. Brawa za energię :-) Trzymam kciuki.

Gość

#219

2015-07-31 14:19

Słuszna inicjatywa.

Gość

#220

2015-07-31 15:06

Jestem mieszkanką Zielonrj Białołęki i zgadzam się z postulatami wspomnianymi w piśmie do Pani Prezydent

Gość

#221

2015-07-31 17:38

jestem mieszkanka Białołęki, okolic Grodziska, bedzie to dla mnie ułatwienie w przejeździe z dzieckiem do szkoły w centrum

Gość

#222

2015-07-31 17:40

ułatwienie w komunikacji do centrum dla osób mieszkających na nowych osiedlach które sie rozrastają w granicach grodziska

Gość

#223

2015-07-31 17:52

ułatwienie mieszkańcom nowych rzrastajacych sie osiedli w komunikacji do centrum warszawy

Gość

#224

2015-08-01 14:41

Białołęka to jedna z dzielnic o najgorszym stanie komunikacji miejskiej. Patrząc na to jak szybko rozwija się tam budownictwo wielorodzinne, w chwili zakończenia tam budowy metra jego obecność okaże się być w pełni uzasadniona.

Gość

#225

2015-08-01 18:12

Dlatego, że mieszkam na Zielonej Białołęce i w pełni zgadzam się z uzasadnieniem autora petycji