Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.


Gość

#51

2015-07-09 08:55

Uważam, że to bardzo dobry pomysł. Mieszkam na tym osiedlu i widzę jak codziennie się to miejsce korkuje. Komunikacje w rejonie osiedla Derby jest Fatalna. tylko jeden autobus 527 wozi ludzi i jest w godzinach szczytu całkowicie wypełniony. Uliczki dojazdowe są wąskie. Brak wysepek dla autobusów powoduje gigantyczne korki na przystankach. Stacja Metra Grodzisk gdzie można zbudować potężny parking ratuje to osiedle, które się ciągle, bez opamiętania i stworzenia węzła komunikacyjnego rozbudowuje.

Gość

#52 Re:

2015-07-09 08:57

#13: -  

 Tak, a gdzie są zameldowane te dzieciaki i rodzice? Czy czasem nie w rodzinnych stronach tych drugich?

Bo OC na blachosmroda jest tańsze. Nie ma dowodu na gęstość populacji jeśli ludzie nie są zameldowani na Białołęce :(


Gość

#53 Re:

2015-07-09 09:00

#11: -  

W zarządzie dzielnicy Bródno (Targówek) są znajomi Pani Prezydent :) i w ogóle ważniejsi "politycy".

A "asem serwisowym" jest, że mieszkańcy Targówka są zameldowani na Targówku, a nie poza Warszawą jak wielu mieszkańców Białołęki.


Gość

#54

2015-07-09 10:00

Jestem mieszkańcem Białołęki

Gość

#55

2015-07-09 10:17

BO jest to najszybciej rozwijająca się dzielnica miasta, której dobra komunikacja jest niezbędna!!!
marcin

#56 przeciwny

2015-07-09 12:49

Witam, 

Każdy chce najlepiej dla swojej okolicy w której mieszka, nie dziwie się że każdy walczy o swoje. Niestety ja mieszkam w okolicy kondratowicza i jestem przeciwny. Jest to skupisko wielu bloków, mieszka tutaj też sporo ludzi starszych metro musi być!!!! Okolice szpitala są równie istone w kwestii komunikacji. Puszczenie metra w pole jakim jest zielona białołek nie jest trafną decyzją. Problem korków łatwo rozwiązać, wystarczy przesiąść się do komunikacji miejskiej jak to robią mieszkańcy okolic kondratowicza. Nieraz poruszam się po okolicach białołeki, młodzi są wygodni, po jednej osobie w samochodzie dlatego wasza sytuacja jest jaka jest. 

 

ZTM jest w stanie puścić więcej autobusów tylko zacznijcie sie nimi poruszać, jak będzie metro na Kondratowicza z całą pewnością uruchomią dla was połączenia do metra dużo czasu nie stracicie. 

 

Jestem przeciwny i liczę na to że wiele osób poprze moje zdanie. !!!

Kamil Hajduk
Autor petycji

#57 Re: przeciwny

2015-07-09 12:56

#56: marcin - przeciwny 

 Panie Marcinie ja Pana doskonale rozumiem, ale niech Pan spojrzy z tej strony, że do tego metra mieszkańcy Zielonej Białołęki nie dojadą bo utkną w korku przez mieszkańców okolic, którzy będą blokować i tamować uliczki przy Kondratowicza. Powstanie całkowity paraliż komunikacyjny. Według mnie najlepiej zrobić odgałęzienie na ZB i poprowadzić dalej metro tak jak miało iść. Wiem, że Panu zależy na dobrym dojeździe, również nam. Szczerze to samochodami jeździ mała liczba osób jak patrzę na te tłumy w autobusach i znikomy ruch poranny. 


Gość

#58

2015-07-09 13:08

Ostania stacja II linii metra Rembielińska, pośrodku gęstej zabudowy, bez parkingu P+R, w oddaleniu kilometra od trasy szybkiego ruchu i stacji SKM-ki, jest niezrozumiały.
Nie pozwoli to na utworzenie dużego węzła komunikacyjnego z parkingiem parkuj i jedz.
Potencjalny przyrost liczby mieszkańców wschodniej Białołęki może wynieść ponad 168 tys.Do tego można doliczyć osoby które będą zostawiały samochód np z Marek, Legionowa, Ząbek, Radzymina.

Gość

#59

2015-07-09 14:17

Mieszkam na Białołece

Gość

#60

2015-07-09 14:26

Bardzo dobra inicjatywa, chociaz obawiam sie ze nie przejdzie

Gość

#61

2015-07-09 14:49

Super potrzebna inicjatywa !

Gość

#62

2015-07-09 15:16

Poniewaz skierowanie metra w strone Zielonej Bialoleki to najzwyczajniej obowiazek warszawskich wladz samorzadowych.Natomiast ich wypowiedz sprzed kilku miesiecy,ze na dzien dzisiejszy nie widza takiej potrzeby,to wyraz wyjatkowej arogancji wobec mieszkancow tej czesci miasta i okolic.Szybko zapomniano jak wygladaly okolice Kabat kiedy podejmowano decyzje o skierowaniu tam metra.

Gość

#63

2015-07-09 15:50

Mieszkam na Zielonej Białołęce, a pracuję na Bemowie. Chętnie zrezygnuje z codziennych dojazdów samochodem na korzyść transportu metrem.

Gość

#64

2015-07-09 16:57

bo to jest nie zbędne dla rozbudowanej w nie dalekiej przyszlosc bialoleki

Gość

#65

2015-07-09 19:36

Mieszkańcy muszą korygować błędy urzędników.

Gość

#66

2015-07-09 20:14

Podpisalam bo wydostać się z osiedli na Zielonej Białołęce graniczy z cudem, szczególnie gdy autobus 132 kursuje co pół godziny, a kolejne 2 nie pojawiają się wcale.Chcąc z dziećmi pojechać na basen po 40 minutach na słońcu, wycienczeni wróciliśmy do domu....pokąpać się w wannie :(

Gość

#67

2015-07-09 20:16

Zamieszkuję na Zielonej Białołęce od 5 lat i tyleż samo czasu borykam się z problemami komunikacyjnymi w drodze do, jak i z pracy na warszawskim Mokotowie.
Niby blisko, a jednak, jakże daleko:(

Gość

#68

2015-07-09 20:28

Mieszkam przy Skarbka z Gor. Codzienny dojazd do pracy z z powrotem to udreka. Trwa to juz 10 lat. Czas aby komunikacja byka sprawniejsza.

Gość

#69

2015-07-09 21:59

Jestem w 100% za petycją! Białołęka szybko się rozbudowuje ale połączenia komunikacyjne OKROPNE! Duży MINUS za brak dogodnej i szybkiej komunikacji!

Gość

#70

2015-07-10 07:46

popieram petycję ponieważ jestem mieszkańcem Białołęki i codziennie borykam sie z dojazdem do pracy
Pozdrawiam

Gość

#71

2015-07-10 07:52

Uważam że , merto w tej części stolicy jest bardzo potrzebne ,gdyż na Zielonej Białołęce mieszka bardzo dużo młodych rodzin aktywnych zawodowo płacących nie małe podatki ,i a komunikacja nie należ do najlepszych.Poza tym zakręcanie metra w taki sposób to ogromne straty i niepotrzebne koszty finansowe.

Gość

#72

2015-07-10 08:12

1. parkuj i jedz - dogodne miejsce, co ułatwi mieszkańcom pobliskich miejscowości dojazd do miasta, bez tworzenia korków 2. korki, wąskie uliczki 3. tylko jeden autobus wiozący ludzi do centrum, czyli fatalna komunikacja 4. najprężniej rozwijająca sią dzielnica warszwy

Agnieszka

#73

2015-07-10 08:28

Tylko ktoś niemyślący mógł podjąć decyzję o lokalizacji ostatniej stacji przy Rembielińskiej uniemożliwiajac dalszy rozwój metra.

Ważny arguemnt to kwetia finansów - praktycznie taki sam koszt budowy stacji czy to Bródno czy to Grodzisk, a oszczędności na braku wowczas konieczności budowy np. tramwaju na ZB czy też illych środków komunikacji.

Ważny arguement - dostępność metra dla wieskzej liczby pasażerów (nie tylko z Warszawy) poprzez sprawny dojazd TT np. z Marek, a po wybudowaniu wschodniej obwodnicy Warszawy do stacji Grodfzisk dojeżdzaliby takze mieszkańcu Ząbek, Zielonki, Sulejówka i innych, jednoczesnie zmniejszając ruch samochodowy w centrum miasta a tym samym - zanieczyszczenie powietrza w centrum.

Ważny argument - stacja Grodzisk nie spowodowałaby zapchania Bródna samochodami oraz zapakowania ul. Św. Wincentego przy CH Targówek.

Decyzja moze być jeszcze zmieniona, gdyż ostatni fragment metra będzie budowany dopiero po 2020 roku, ale wątpię, aby była, gdyż nasza szanowna pani prezydent widocznie ma "ważny" interes w pchaniu metra na Bródo (przypominam, ze Kondatowicza to też Bródno, więc to osiedle metro tak czy inaczej będzie przecież miało). Pani prezydent zablokowało przecież też tramwaje na ZB oraz nie myślała pozwalajac deweloperom budowac kolejne osiedla na zapewnieniu ludziom doztępu do np. wody, nie wpsominając już o innej infrastrukturze typu komunikacja. Brak w tak wielkiej dzielnicy jak Białołeka Wschodnia metra czy szybkiej kolei miejskiej swiadczy tylko o kompetencjach prezydenta miasta, któremu/której gratuluje takiego rządzenia!

 

Kamil Hajduk
Autor petycji

#74

2015-07-10 11:05

O to jakby wyglądała cała linia metra, gdyby została ukończona :)


Gość

#75 Re:

2015-07-10 11:14

#71: -  

 A gdzie płacą te podatki? Bo raczej rzadko w US Dzielnicy Białołęka :(