Petycja w obronie polskiej szkoły

Quoted post


Gość

#74 Re: Re: Tak za reformą

2016-07-14 19:22

#67: aga - Re: Tak za reformą 

 Szanowna Pani "tylko nauczyciele" mają wielką wadę nie znają wogole realiów rynku pracy i jego zapotrzebowania oraz perspektyw. Oprócz tego, że jestem nauczycielem wpierw zdobyłem doświadczenie w branży elektroniczno-informatycznej, nie znam fachowca ( lub osobę co ma coś w głowie i tzw w ręku fach) który zarabia 1000 zł na umowę zlecenie, czy pracując w korporacjach czy w mniejszych firmach. Pracując w korpo często rekrutowałem nowych pracowników szkoląc ich. Pamiętam, że raz rekrutowałem na 15 stanowisk z 400 kandydatów. Niestety z tego grona nie byłem wstanie wybrać nawet 10, a wymagania były na poziomie podstawowym. Dlatego mam dość tworzenia w szkołach idiotów i młodzieży którzy kolokwialnie mają lewe ręcę do pracy. Dlatego trzeba zmian. Na dzień dzisiejszy czy szkoła średnia czy wyższa kompletnie odbiegają od wymagań rynku pracy. A Pani niech się nie martwi ma Pani dyplomowanego więc tak łato z pracy nie wyrzucą. Pozostanę jednak zwolennikiem starego systemu, którego jest szansa porządnie udoskonalić, tylko mam nadzieje (a to budzi największe moje obawy), że Ministerstwo sobie z tymi wielkimi planami poradzi

Odpowiedzi

xxx

#128 Re: Re: Re: Tak za reformą

2016-07-15 07:57:31

#74: - Re: Re: Tak za reformą 

 Dyplomowany nie daje gwarancji zatrudnienia...


Gość

#251 Re: Re: Re: Tak za reformą

2016-07-17 15:23:30

#74: - Re: Re: Tak za reformą