Dragon Ball w telewizji

Quoted post

Retired-Otaku

#71 Dragonball/DBZ i GT

2012-08-03 15:02

Jakby na to nie patrzeć,seria Dragonball i dołączane sukcesywnie anime takie jak Slayers, Kenyu Densetsu Yaiba, Magic Knight Rayearth, Dr.Slump, Soul Hunter.. ..pozwoliły RTL7 utrzymać się przez 3 lata, gdyż pasmo "odjazdowe kreskówki" było key pointem w programie ww. stacji. Potem nastał czas Tefałenu i przejęć. Następnie aby zwiększyć oglądalność podówczas nowego szoł na głównej antenie tej stacji pt. "Uwaga", zrobiono krucjatę zwaną: "wywalić anime z Polski", gdzie "rzetelny" pan redaktor zrobił najazd na mangę i na anime we wszelakiej formie oraz na osobę pana Shina Yasudy z JPFantastica. Zaś fanów mangi i anime uczyniono w tymże kapitalnym inaczej programie - zbrodniczymi zwyrodnialcami i pedofilami! Pomimo wielu głosów poparcia miłośników serii Dragonball, by komplet odcinków re-emitować, tefałenowski czarny PR zrobił swoje, a anime zostało wyeliminowane do kanałów niszowych by zniknąć z głównych anten telewizji ogólnopolskich. Próbę odkłamania rzeczywistości podjął kanał TVP kultura serwując widzom Cowboya Bebopa czy weekendy z klasyką studia Ghibli, którego produkcje pod względem poruszanych problemów, pod względem merytorycznym i jakościowym biją potworki disneya na głowę! Podpisałem się pod tą petycją i jeśli się uda wyemitować "Smocze kule" w którejkolwiek ogólnodostępnej stacji (poza TVNem i TV Trwam)będędumny, że jednak z głosem społeczeństwa ktoś się liczy w tym pięknym kraju, wspaniałych krajobrazów, bezrobocia i taniej sensacji. Pozdro dla wszystkich fanów, w każdym wieku!

Odpowiedzi

Retired-Otaku

#72 Re: Dragonball/DBZ i GT

2012-08-03 15:18:49

#71: Retired-Otaku - Dragonball/DBZ i GT Bardzo ważnym argumentem przemawiającym za wymierną korzyścią dla stacji emitujących to anime, jest niezaprzeczalny fakt iż posiada ono również świetną markę merchandisową. Dzięki emisji tej kreskówki, podmioty takie jak m.in.Chio Chips, czy Unilever wypuszczały na rynek edycje z gadżetami DB, a wiadomo - sprzedaż/reklamy -  tym żyje współczesna telewizja. Panowie dyrektorzy programowi - chcecie przyciągnąć sponsorów/inwestorów sprawcie by KA-ME-HA-ME-HA! Znów było rozpoznawalne.
DragonBall był w Polsce ewenementem, który wywołał zwiększony popyt na wszystko co z produkcją się wiąże. Wspomniane gadżety, internetowe serwisy fanów, fora wielbicieli, konwenty, zjazdy...
To jest mój osobisty apel do nadawców - weźcie go proszę pod uwagę. Chcecie produktu, który odciągnie ludzi od Internetu i zwiększy wasz obrót reklamami - oto i macie swoje perpetuum mobile.