Sprzeciw przeciwko planowanej zabudowie wielorodzinnej nad Jeziorem Wysockim w Chwaszczynie

Komentarze

#202

Taka zabudowa zniszczyła bymalowniczy krajobraz i ekosystem.

(Chwaszczyno , 2019-03-10)

#205

Jestem przeciwna zabudownie wielorodzinnej w miejscowości Chwaszczyno. Sama jestem włascicielką takiego mieszkania na osiedlu w Chwaszczynie i jest to jeden wielki niewypał.

(Chwaszczyno, 2019-03-10)

#206

Jestem przeciwny zabudowie wielorodzinnej przy ulicy Sambora

(Chwaszczyno , 2019-03-11)

#208

Podpisuję petycję ponieważ mieszkam przy ul.Chełmińskiej i na dzień dzisiejszy jest bardzo duży problem w godzinach porannych żeby z niej wyjechać.Sasiedztwo przy ulChelminskiej z Sambora stanowi zabudowa jednorodzinna i taka powinna pozostać co wpływa na estetyzację tej dzielnicy.

(Gdańsk, 2019-03-11)

#215

Mieszkam w okolicy i zgadzam się z autorami petycji

(Nowy Świat, 2019-03-11)

#217

Popieram sprzeciw

(Chwaszczyno, 2019-03-11)

#219

Podpisuję, bo to już jest łotrostwo w kwestii planowania przestrzennego!

(Nowy Świat, 2019-03-11)

#220

Cały teren zabudowany jest domami jednorodzinnymi oraz rekreacyjnymi wplecionymi w pola, łąki i las i taki charakter zabudowy powinien być jedynym dopuszczalnym na tym obszarze.

(NOWY ŚWIAT, 2019-03-11)

#222

Podpisuję petycję, ponieważ jestem mieszkańcem Chwaszczyna mieszkającym blisko owego jeziora i wiem jak wyglądają tam drogi. Są wąskie, nie równe. Po prostu nie są przystosowane do większej ilości aut. Już w chwili obecnej ciężko się minąć a gdzie dopiero przy większym ruchu. Sprzęt oraz pojazdy budowlane tylko pogorszą stan nawierzchni która i tak wymaga remontu. Mieszkam tam od dzieciństwa i krajobraz jest piękny w każdą porę roku i nie wyobrażam sobie aby powstały tam budynki mieszkalne które mają powstać tylko po to aby deweloper zarobił grube miliony. W dodatku źródła energii i wody nie są przystosowane do tak szybkiego podniesienia zużycia co będzie skutkowało brakiem prądu oraz wody w lecie z czym już jest problem.

(Chwaszczyno, 2019-03-11)

#223

Nigdzie w tej okolicy jeziora Wysockiego, nawet po stronie Gdańska nie występuje zabudowa wielorodzinna. Takiej mieszaniny w naszym krajobrazie należy jak najbardziej unikać, a nie wspierać sprzyjającymy opracowaniami w planie zagospodarowania. Ponadto jak planiści wyobrażają sobie dojazd do proponowanych osiedli?
Wąskimi drogami, na których nie można się minąć osobowym samochodem?
Poprzez przejazd kolejowy na Nowym Świecie, który z roku na rok będzie coraz częsciej zamknięty w związku z intensyfikacją ruchu lokalnego (PKM) oraz dalekobierznego (alternatywny dojazd do Portu Gdynia) po planowanej elektryfikacji i dobudowie dodatkowego toru?

(Chwaszczyno, 2019-03-11)

#225

Nie lubie samowolki budowlannej i lobby deweloperki

(Gdansk, 2019-03-11)

#226

Zgłaszam sprzeciw do projektu "Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla części wsi Chwaszczyno w rejonie Jeziora Wysockiego".
W szczególności nie zgadzam się przeznaczeniem terenów 13 i 14 [wg rysunku i tekstu planu] na budownictwo mieszkaniowe o wysokiej intensywności zabudowy "MW".

Zgodnie ze "Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Żukowo" tereny 13 i 14 bezpośrednio sąsiadują z "Obszarem Przyrodniczo-Krajobrazowym", w związku z czym nie mogą zostać przeznaczone na intensywne budownictwo mieszkaniowe. Przeznaczenie tego terenu na budownictwo mieszkaniowe o wysokiej intensywności zabudowy "MW" przyczyni się do nadmiernej eksploatacji okolicy jeziora Wysockiego oraz zniszczy cenny krajobraz przyrodniczy.

Przeznaczenie terenów 13 i 14 stanowi błąd projektowy, gdyż intensywność zabudowy, jeśli w ogóle, powinna rosnąć w miarę oddalania się od jeziora, a według projektu jest dokładnie odwrotnie.
Przeznaczenie terenów 13 i 14 na budownictwo o wysokiej intensywności zabudowy "MW" prawdopodobnie zostało wymuszone na projektancie planu przez właściciela nieruchomości, lub potencjalnego kupca, celem wzrostu wartości nieruchomości gruntowej i potencjalnej inwestycji deweloperskiej na przedmiotowym terenie, bez poszanowania standardu zamieszkiwania lokalnej społeczności oraz kosztem zniszczenia walorów krajobrazowo-przyrodniczych wokół jeziora Wysockiego. Dobrym przykładem takiego działania jest budowa, również na terenie Chwaszczyna kilka lat temu nad jeziorem Osowskim osiedla "Nad Jeziorem" przez spółkę Euro Styl.

W związku z powyższym zgłaszam do przedmiotowego projektu planu swój sprzeciw.

(Gdańsk, 2019-03-11)

#229

... okolica jest zabudowana w domy jednorodzinne i uważam, że taka zabudowa powinna być utrzymana. Celowo wybudowaliśmy z mężem dom w tej okolicy uciekając z osiedla domow wielorodzinnych.

(Chwaszczyno, 2019-03-11)

#232

Podpisuję, ponieważ w okolicy jeziora nie powinno być domów o zabudowie wielorodzinnej

(Chwaszczyno, 2019-03-11)

#249

Obecnie jest już duży hałas od ul. Sambora I, a wielokrotnie uległby zwiększeniu.

(Chwaszczyno, 2019-03-12)

#254

Podpisuję, ponieważ nie zgadzam się na niszczenie walorów przyrodniczych i rekreacyjnych jeziora Wysockiego, a także zabudowywanie blokami dzielnicy Osowa.

(Gdańsk, 2019-03-12)

#256

podpisuje poniewaz realizacja plany wlynie destrukcyjnie na srodowisko przyrodnicze, umiemozliwi poruszanie sie pieszych po ul. Smbora I. ulica ta jest miejscem spacerów rodzin z dziecmi, miejscem uprawiania joggingu, droga do pracy osób nie posiadajacych samochodów, sciezka rowerowa. zabudowa wielorodzinna calkowicie wykluczy mozliwosc takiego korzystania z drogi. umiemozliwi tez swobodne przenieszcznie sie mieszkanców, poniewaz jej przepustowosc jest bardzo mocno ograniczona, nawet po przebudowie

(chwaszczyno, 2019-03-12)

#257

Nie zgadzam się na taki rodzaj zabudowy.

(Nowy Świat, 2019-03-13)

#264

Zależy mi na utrzymaniu obecnego charakteru wokół jeziora. Bardzo lubię korzystać z niego rekreacyjnie i nie zgadzam się na otoczenie go nowymi zabudowaniami wielorodzinnymi.

(Gdynia, 2019-03-15)

#266

Podpisuję ponieważ mieszkam w najbliższym sąsiedztwie i planowana inwestycja istotnie wpłynie na środowisko naturalne, znacznie zaburzy funkcjonowanie infrastruktury min drogowej (i tak wątłej).

(Gdańsk, 2019-03-16)

#281

Podpisuję ponieważ takie tereny powinny pozostać wolne od takiej zabudowy.

(Gdynia, 2019-12-30)