Petycja ws. świeckości Rzeczypospolitej Polskiej

Quoted post


Gość

#170 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-04 19:26

#167: Maryla - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nie rozumiem, cóż Panią tak irytuje. Moja wiara? jestem sobie dorosły, dwójkę z przodu mam. Studiuję i pracuję z dnia na dzień uniezależniając się od rodziców. Lubię rocka, dobrego thrillera do poczytania itd. Jestem też katolikiem i lubię głośno wyrażać swoje zdanie. W tym kraju to chyba nie zbrodnia?

Odpowiedzi

Maryla

#171 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-04 20:03:30

#170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: