PETYCJA DO POSŁÓW RP Z ŻĄDANIEM NATYCHMIASTOWEGO GŁOSOWANIA ZA POWOŁANIEM SEJMOWEJ KOMISJI ŚLEDCZEJ DS. OSZUSTWA „FRANKOWEGO”

Komentarze

#1

Podpisuję, ponieważ żądam prawa i sprawiedliwości w Polsce!

(Wrocław, 2018-02-26)

#3

W pełni zgadzam się z treścią niniejszego dokumentu. Dodam jeszcze, że nie zrezygnujemy z dochodzenia praworządności od władz RP. Dodam jeszcze, że kosztami na jakie jesteśmy narażani i odszkodowaniami jak też zadośćuczynieniem za celowe narażania nas na utratę zdrowia itd obciążymy Was i skażemy na niechlubną pamięć historyczną jako ludzi skorumpowanych i niezdolnych do pełnienia zaszczytnych funkcji państwowych.

(SOPOT, 2018-02-26)

#4

Popieram

(Rzeszów, 2018-02-26)

#9

Popieram ponieważ nie godzę się na bankowe bezprawie funkcjonujące w Polsce, gdzie Parlament oraz instytucje KNF, UOKiK, RF są podnóżkiem zachodniej finansjery.

(Warszawa, 2018-02-26)

#13

Podpisuję ponieważ po 11 latach splacania tego pseudo-kredytu pseudo-frankowego mam do spłacenia więcej niż w dniu podpisania umowy, która jest niezgodna z prawem

(Warszawa , 2018-02-26)

#19

W sprawie kredytów w CHF powinna powstać komisja śledcza,gdyż to jeden z większych "przekrętów" w Polsce.

(Ząbki, 2018-02-26)

#21

To skandal co banki robią w tym kraju.

(Zielona Góra, 2018-02-26)

#24

Kredyty franków to wielki przekręt

(Gdańsk , 2018-02-26)

#28

Dość okradania Polski i Polaków przez banksterskie bezprawie! Co roku przez nielegalne umowy Polska traci ok. 22 mld zł! BEZPOWROTNIE

(Kraków, 2018-02-26)

#30

Podpisuję ponieważ płace kredyt we frankach już 12 lat i jeszcze nie zaczęłam spłacać kwoty głównej ,to jest oszustwo ze strony banków

(gdansk, 2018-02-26)

#31

Wszystkie umowy polegały na oszustwie. Banki zatajały rzeczywiste koszty kredytu, stosowaly klauzule niedozwolone. Ubezpieczenia które płacimy w tysiącach złotych ubezpieczają tylko bank. Na podstawie nieistniejacego BTE banki wypowiadają umowy i wyrzucają ludzi na bruk. Dwa miliony Polaków czeka na zbadanie tego oszustwa.

(Chełmno , 2018-02-26)

#33

Jeżeli zależy Wam na ochronie konsumenta, proszę o zbadanie sprawy bankowego oszustwa jakim jest kredyt zwany frankowym.

(Chełmno , 2018-02-26)

#35

Podpisuje poniewaz jako Suweren i Matka dwojga dzieci oczekuje by Panstwo Polskie zaczelo chronic moja rodzine przed przestepcza dzialalnoscia bankow, aby moje dzieci mogly zyc w tym kraju, placic podatki i budowac gospodarke, nie zmuszajcie ich by musialy szukac nowej Ojczyzny!

(Krakow, 2018-02-26)

#38

Jestem jedną z pokrzywdzonych.

(Łódź , 2018-02-26)

#40

Podpisuję, ponieważ mam dość borykania się z niekończącym się kredytem syna i synowej. Jesteśmy umoczeni w nim razem z nimi i chyba nie dożyjemy całkowitej spłaty.

(Tychy, 2018-02-26)

#51

to skandal, żeby PIS, który zadeklarował, że zrobi porządek z bezprawnymi umowami, nawet nie podpisał się pod wnioskiem o komisję śledczą w tej sprawie... skandal a zarazem mocno podejrzane

(Gdańsk, 2018-02-26)

#55

W pełni popieram petycję.

(Kwidzyn, 2018-02-26)

#56

Zacznijcie coś robić! Sznurek tylko pozostanie.

(Bytom, 2018-02-26)

#62

Czas rozwiązać wreszcie naszą sprawę i uwolnić ludzi z niewoli banksterów a winnych ukarać.Dość oszukiwania i okradania obywateli.

(Kraków, 2018-02-26)

#63

Jestem oszukany przez państwo i przez prezydenta na którego głosowałem

(Pruszków, 2018-02-26)

#65

aby banki nie czuły się bezkarne

(Gdańsk, 2018-02-26)

#69

Podpisuję, ponieważ żal mi wszystkich, którzy podpisali umowy o kredyty denominowane, pomimo przepisu iż zobowiązania powinny być jedynie w PLN. Nie do końca zgadzam się z treścią. Myślę, że jest zbyt stanowcza i surowa. Myślę, że brakuje rozwiązań w naszym kraju, które można by porównać do np. Hiszpanii. Bardzo to smutne. Państwo powinno chronić swoich obywateli.

(Gdańsk, 2018-02-26)

#74

Podpisuję, ponieważ mam dość bezprawia bankowego w Polsce. Jestem okradana przez bank metodą na wirtualnego franka.

(Gdańsk, 2018-02-26)

#80

afera Amber Gold wartość oszustwa 70 mln pln 2000 osób poszkodowanych.
afera kredytów pseudofrankowych wartość oszustwa nie mniej niż 324 mld pln na szkodę 850 000 obywateli,cóż dodać, Państwo nie działa,propozycja ustawy druk 729 jest w sejmie od 15 lutego 2016

(Warszawa, 2018-02-26)

#90

Wierzę, że Posłowie RP są w Sejmie m.in. dlatego, żeby słuchać głosu ponad 3 mln obywateli

(Siekierki Wielkie, 2018-02-26)

#91

sama jestem oszukiwana

(Woclawy, 2018-02-26)

#92

Zostalem oszukany przez bank. Wrobiono mnie w kredyt niby frankowy.

(Olsztyn, 2018-02-26)

#107

Nie ma na świecie takich kredytów to wszystko przekręt jak wszystkie afery rządu PO

(Kołobrzeg, 2018-02-26)

#110

Uważam ,że te pseudo frankowe kredyty to wielkie oszustwo. Spłacam regularnie od 2006r a kapitał nie maleje.

(Zaskale, 2018-02-26)

#111

Czuję się oszukany przez bank, gdyby bank przedstawił ofertę kredytu uczciwie, nie zaciągnąłbym go.

(Poznań , 2018-02-26)

#116

Niznik Beata

(Jaroslaw , 2018-02-26)

#118

Liczę na rozwiązanie problemu. Czuję się oszukany zarówno przez stronę bankowa jak przez posłów, którzy obiecali pomoc!!!

(Wołomin , 2018-02-26)

#121

W pełni się zgadzam. Oszukanych jest 700 tyś kredytobiorców wraz z rodzinami to jest 2 mln ludzi i konieczne jest powołanie komisji śledczej. To jest przekręt większy sto razy od ambergold.

(Legionowo, 2018-02-26)

#122

Uważam że kredyty denominowane i indeksowane do CHF to oszustwo. I powinnością władzy jest dołożyć wszelkich starań aby obywatel nie był oszukiwany przez instytucje zaufania publicznego w świetle prawa.

(Piaseczno, 2018-02-26)

#123

Jestem jedną z poszkodowanych, oszukanych i okradanych przez bank metodą "na franka".

(Bielsko-Biała, 2018-02-26)

#126

To ważne, abyśmy odkryli mechanizm wprowadzenia na rynek tak groźnego produktu finansowego. Ktoś zaangażował wszystkie siły by naginać prawo, omijać je, aby to się udało. Dla potomnych, by nie można było ich tak okradać jak nas.

(Warszawa, 2018-02-26)

#132

Jestem poszkodowanym przez Bank Millenium

(Drużyna k. Mosiny, 2018-02-26)

#134

Podpisuję ponieważ skala bankowego bezprawia bulwersuje mnie.

(Bydgoszcz, 2018-02-26)

#136

Dzisiaj wszystko wychodzi na jaw. Banki kłamią, kradną i ukrywają zbrodniarzy Polski, doprowadzają ludzi do samobójstw. Znałam 2 takie osoby, jedną zabił mbank, drugą wbk. Trwa wojna Polsko - banksterska. Od tego po czyjej stronie staniemy zależy przyszłość kraju, i mojej rodziny, również przyszłość rodzin tych, kto nie ma żadnego kredytu. I tak będą słono płacić bankom przy cholernie drogich zakupach lub głodową emeryturą, którą u nich banki i politycy ukradną. TRWA WOJNA. PO CZYJEJ JESTEŚCIE STRONIE?

(Warszawa, 2018-02-26)

#138

Uważam, że banki celowo naciągnęły tysiące Polaków na kredyty "frankowe ". Posiadały wiedzę i doświadczenie z innych krajów, aby wiedzieć, że narażają Polaków na nieograniczone ryzyko , a celem tejże działalności była maksymalizacja zysków banków- prywatnych przedsiębiorstw i ich udziałowców. Co więcej banki świadomie łamały obowiązujące prawo i nadużyły zaufanie zarówno społeczeństwa, jak i Państwa. Wierząc w słabość polskiego państwa oraz zakładając bezkarność tego procederu doprowadziły tysiące rodzin na skraj bankructwa oraz wyprowadziły z kraju miliardy nienależnie pobranych od kredytobiorców pieniędzy. Co więcej, takim działaniem spowodowały zagrożenie stabilności finansowej naszego kraju. Posiadając prawomocne wyroki SOKiK zamiast zakończyć ten proceder nadal nieprawnie, pod przymusem finansowym naciągają Polaków na wpłaty rat obliczanych na podstawie nielegalnych zapisów w umowach.

(Mała Nieszawka, 2018-02-26)

#147

Nie zgadzam się na sankcjonowanie bezprawia, bierność i brak nadzoru nad bankami przez instytucje do tego powolane KNF i NBP. Nie zgadzam się na lekceważenie przez banki wyroków SOKiK oraz UOKiK i łamanie prawa konsumentów.

(Kraków, 2018-02-26)

#148

Mam kredy waloryzowany do CHF z oprocentowaniem ustalanym decyzją zarządu banku. Po 11 latach spłacania mam do oddania 40.000 zł więcej niż pożyczyłam. Czy to jest zgodne z prawem RP???

(Warszawa, 2018-02-26)

#156

Dzięki komisji śledczej może nastanie porządek i skończy się bezprawie w naszym kraju.

(Olsztyn , 2018-02-27)

#157

Zostałem oszukany przez bank a państwo polskie na to pozwoliło

(Bydgoszcz, 2018-02-27)

#158

Podpisuję ponieważ to sprawa ważna dla gospodarki naszego kraju. Ponieważ zbyt długo tyle tysięcy obywateli uwikłanych jest w te toksyczne instrumenty finansowe. To wpływa na ich zdrowie, na zdrowie psychiczne i funkcjonowanie Rodziny.

(Warszawa, 2018-02-27)

#159

mam nadzieję, że powołanie komisji pozwoli ujawnić a w konsekwencji zlikwidować wiele patologii w urzędach (KNF czy UOKiK) tak jak w przypadku komisji ds. działalności AmberGold.

(Trzcianka, 2018-02-27)

#162

Banki nie mogą stać ponad prawem.

(Olsztyn, 2018-02-27)

#167

Jest to duży problem społeczny a niestety sady nie działają sprawnie. Sprawy tego typu są przewlekane w czasie. Nikt nie został ukarany ani UOKIK, KNF ani żaden bank. Nawet spredy do dziś nie zostały zwrócone klientom.

(Warszawa, 2018-02-27)

#171

jesteśmy również oszukani przez bank .Chcemy sprawiedliwości.Zainteresować ogół społeczeństwa jaka to jest skala przestępstwa

(szczecinek, 2018-02-27)

#178

Sektor bankowy, nadużywa danego im prawa, wprowadzając kredytobiorców w błąd, narażając ich na konsekwencje, o których nie poinformował..

(Warszawa, 2018-02-27)

#180

Wy, Państwo Posłowie na Sejm RP tworzycie prawo w Polsce i to Wy jesteście personalnie odpowiedzialni przed Suwerenem za jego kształt, a więc za sprawiedliwość, której prawo ma służyć.

(Kraków , 2018-02-27)

#186

Jak na Islandii banksterów do więzienia

(Warszawa, 2018-02-27)

#188

Podpisuję, ponieważ bank uczynił ze mnie niewolnika.

(Wasilków, 2018-02-27)

#192

Podpisuje ponieważ uważam ,ze namówienie mnie na ten produkt było jednym wielkim oszustwem ze strony banku..

(Benenard, 2018-02-27)

#193

Uważam ,że kredyt a właściwie produkt finansowy,był jednym wielkim oszustwem ze strony banku.

(Benenard, 2018-02-27)

#194

Banki łamią bezkarnie prawo polskie i europejskie (dyrektywa 93/13)udzielaąc kredytów indeksowanych i denominowanych o walut obcych.

(Banino, 2018-02-27)

#195

Podpisuje, poniewaz jest wiele nieprawidlowosci odnosnie kredytow hipotecznych, ktore trzeba rozwiazac, jedno z tych nieprawidlowosci to ubezpieczenia niskiego wkladu wlasnego, jesli sa niezgodne z ustawa powinny zostac zwrocone.

(Bezrzecze, 2018-02-27)

#196

Najwyższy czas skończyć z bezprawiem i niesprawiedliwością!

(Kwidzyn, 2018-02-27)