Protest przeciw zwężeniu ul. Górczewskiej w obrębie dzielnic Wola oraz Bemowo

Komentarze

#806

NIE DLA "ZWĘŻENIA" WARSZAWY

(Warszawa, 2019-02-21)

#812

Pomysł zwężenia jest niedorzeczny.

(Warszawa, 2019-02-22)

#819

Kto wpadł na taki głupi pomysł aby zwężać ulicę Gorczewską, chyba żeby na niej korki sięgały od Lazurowej do Okopowej. Parę lat temu została ledwie poszerzona, władze nie mają na co pieniędzy wyrzucać?

(Stare Babice, 2019-02-24)

#820

ul. Górczewska jest jedną z najważniejszych arterii Bemowa i Woli prowadzącą do centrum miasta. Zwężenie jej ogromnie utrudni komunikację i życie mieszkańcom zachodniej części miasta.

(Warszawa, 2019-02-24)

#823

Zwężenie spowoduje jeszcze większe korki niż były przed budową metra. Może słoje które głosowały na Czopka nie wiedzą po prostu jak było kilka lat temu.

(Warszawa, 2019-02-25)

#824

Niedopuszczalne jest jakiekolwiek zwężenie ulic i likwidacja miejsc parkingowych.

(Warszawa, 2019-02-26)

#829

Nie zgadzam się na zwężenie ulicy Górczewskiej.

(Warszawa, 2019-02-27)

#830

Mieszkam tuż w tych okolicach od kilkudziesięciu lat. Już teraz od ponad 2 lat mogę korzystać z centrum handlowego Wola Park z powodu zakazu ruchu . Musze jeździć po kilkanaście km samochodem zamiast ok 2 km aby kupić zwykłą śrubkę w Castoramie i dymić z rury wydechowej o pół godziny dłużej, podnosząc poziom rakotwórczego smogu chociaż tego nie chcę. Ulicą Obozową tymczasem przejeżdża ruch tranzytowy a lokalni mieszkańcy muszą czekać po kilka minut aby przejść przez jezdnie narażając się potrącenie przez samochód....
Proponuje sobie zajrzeć na mapy googla i zobaczyć jak wygląda natężenie ruchu w okolicach już zwężonej Górczewskiej a szczególnie w soboty przed niehandlową niedzielą i każdy już będzie znał odpowiedź na pytanie czy zwężać Górczewską

(Warszawa, 2019-03-01)

#833

Górczewska zawsze była arterią ważną dla Warszawy i robienie z niej podrzędnej wąskiej drogi spowoduje zakorkowanie jej a co za tym idzie smog dla okolicznych mieszkańców oraz utratę wyborców dla tych którzy podejmą tak nieprzemyślaną decyzję.

(Warszawa, 2019-03-01)

#834

Zwężenie Górczewskiej to marnotrawstwo pieniędzy publicznych.

(Warszawa, 2019-03-04)

#837

Jestem uzytkowniczka tej ulicy, bo tu mieszkam. Katastrofa jest juz codzienny dojazd do domu dzis, kiedy jest zamknieta i pozostale rownolegle sa za waskie i wszyscy stoja przez godzine, zamiast jechac. Nie zgadzam sie na kolejna waska, glowna ulice Bemowa. Stojaca zamiast przejezdna...

(Warszawa, 2019-03-05)

#839

Zawężenie jednej z głównych arterii miasta spowoduje jeszcze większe korki, spaliny a co za tym idzie komfort życia Bemowian.

(Warszawa, 2019-03-05)

#842

Zwezanie glownych arterii które juz teraz sa zakorkowane doprowadzi do paralizu i niemozliwosci mieszkania i normalnego zycia w Warszawie

(Warszawa , 2019-03-05)

#843

Jestem przeciwny zwężeniu Gorczewskiej

(WarsAwa, 2019-03-05)

#845

Pogrzalo kogos apropo zwerzeniu gorczewskiej. Teraz jest ciasno a co bedzie gdy jeden zostanie zabrany...

(Warszawa, 2019-03-05)

#849

Nie zgadzam się na zwężenie ulicy Górczewskiej.

(Warszawa , 2019-03-05)

#856

Nie zgadzam sie na zwezenie drogi, utrudni to juz trudna komunikacje.

(Warszawa, 2019-03-05)

#857

Podpisuje ponieważ bardzo często jeżdzilem Górczewską zanim zostala zamknięta i chce dalej tamtędy jrździć bez korków.

(Piastów, 2019-03-05)

#859

Mieszkam w pobliżu i zwężenie zwiększy korki w okolicy.

(Warszawa, 2019-03-05)

#862

Gorczewska nie jest lesna sciezka, tylko ulica po ktorej jezdza samochody!!! Na spacer zapraszam w lasy bemowskie.

(Warszawa , 2019-03-05)

#864

Nie wyobrażam sobie zwężenia górczewskiej w szczególności że jest to główna ulica bemowa i woli, a osiedla się rozrastają, ludzi przybywa i jak mają się dostać do pracy, domów.

(Warszawa, 2019-03-05)

#866

Nie zgadzam się z pomysłem zwężenia ul. Górczewskiej. Do niedawna ul. Górczewska na odcinku od ul. Lazurowej do Prymasa Tysiąclecia posiadała 3 pasy ruchu dla wszystkich samochodów w tym także autobusów. W tym czasie ruch samochodowy odbywał się w sposób płynny. Kilka lat temu nastąpiło jednak jej zwężenie - wydzielono jeden pas ruchu dla autobusów (Bus Pas) i od tego czasu na ul. Górczewskiej zaczęły tworzyć się korki.
W tym momencie planuje się dalsze zwężenie ul. Górczewskiej do dwóch pasów dla wszystkich samochodów w tym także autobusów oraz wydzielenie pasa zieleni i dwóch ścieżek rowerowych po obu stronach ulicy. Działania takie dokonuje się licząc, że samochody cudownie znikną z ulic i nie będą tworzyły się korki, co jest totalną nieprawdą.
Nie dla każdego dojazd metrem do Centrum Warszawy jest punktem docelowym i nie każdy może zdecydować się na przesiadkę do metra - chociażby ze względu na problem z dostępnością żłobków dla dzieci. Oczywiście to tylko wybrane przykłady, niemniej jednak plany zwężenia ulicy istnieją, a metro w dużej mierze pomocne, nie rozwiąże problemu ilości ruchu na ww. ulicy przy zaledwie dwóch pasach, zwłaszcza, że jest to jedna z ulic którymi następuje wjazd do Warszawy sporej ilości ludzi z okolicznych gmin powiatu warszawsko-zachodniego.
Podsumowując - obecnie zauważa się dążenie do zadowolenia wybranej grupy ludzi (zieloni) nie biorąc pod uwagę drugiej jakże licznej grupy ludzi zmotoryzowanych. Przejawy dyskryminacji społecznej widoczne są w planach rozwoju Miasta. Brak jest natomiast dążenia władz miasta do symbiozy pomiędzy tymi grupami ludzi.

(Warszawa , 2019-03-05)

#873

Mieszkam na Bemowie

(Warszawa, 2019-03-05)

#876

Uważam że zwężenie ulicy Górczewskiej wcale nie pomoże okolicznym mieszkańcom. Już teraz poruszanie się jest bardzo utrudnione a co dopiero będzie jak wprowadzą się nowi mieszkańcy do bloków które powstają jak grzyby po deszczu. Wysoki poziom zaludnienia wymaga dobrej komunikacji nie tylko miejskiej.

(Warszawa, 2019-03-06)

#883

Mieszkam w sąsiedztwie ul. Girczewskiej i codziennie zmagam się z korkami przez zwężenie / zamknięcie na czas budowy metra.

(Warszawa, 2019-03-06)

#900

Podpisuje ponieważ jestem mieszkańcem Bemowa.

(Warszawa, 2019-03-08)

#902

Mieszkam na Bemowie od 8 lat i nie wyobrażam sobie zwężenia Górczewskiej.

(Warszawa , 2019-03-08)

#903

Jest zbyt dużo mieszkańców na Woli i Bemowie aby zwężać ul. Górczewska

(Warszawa (mazowieckie), 2019-03-08)

#904

Metro nie rozwiąże problemy mieszkańców którzy mają auta i jadą do centrum. Będą spore utrudnienia jak ulica zostanie zwezona co przyczyni się do zwiększenia smogu.

(Warszawa, 2019-03-08)

#905

Zwężona Górczewska to korki i więcej spalin.

(Warszawa, 2019-03-08)

#908

Zwezanie tej ulicy to calkowity absurd, mieszkancow na bemowie przybywa, asamo metro nie rozwiaze sprawy transportu bemowa

(Warszawa, 2019-03-08)

#914

Zwężenie jednej z głównych ulic dojazdowych spowoduje ograniczenie rozwoju miasta w kierunku zachodnim.

(Warszawa , 2019-03-08)

#935

Biorąc pod uwagę nasilenie ruchu w tym rejonie uważam że zwężenie tej drogi doprowadzi do całkowitego paraliżu okolicy. Jestem stanowczo przeciw zwężeniu ul.Górczewskiej ...

(Warszawa , 2019-03-09)

#936

Nie zgadzam się na zwężenie ul. Górczewskiej.

(Warszawa , 2019-03-09)

#937

Jest to jedna z głównych ulic prowadzących od i do centrum, i jej zwężenie spowoduje ogromne korki w tej okolicy.

(Warszawa, 2019-03-10)

#939

Nie zgadzam sie na oslabienie komunikacji z Bemowem!

(Warszawa , 2019-03-11)

#940

Jestem mieszkanką Woli ale o żadnych konsultacjach nie słyszałam. Bezsensowne było poszerzenie ul Górczewskiej kilka lat temu, aby teraz ponownie ją zwężać. Teraz budowa metra, czy ten "armagedon" na Woli nigdy się nie skończy ???

(Warszawa, 2019-03-11)

#942

Uważam, że w czasach gdzie na ulicach jest aż tak dużo samochodów, pomysł zwężenia głównej ulicy dzielnicy jest po prostu niezasadny.

(Warszawa, 2019-03-11)

#948

Nie zgadzam się z polityką utrudniania życia mieszkańców forsowaną przez środowiska aktywistyczne.

(Warszawa, 2019-03-12)

#950

NIE DLA ZWĘŻENIA GÓRCZEWSKIEJ!

(Warszawa, 2019-03-12)

#957

Zwężenie w niczym nie pomoże a ma za cel jedynie uprzykrzenie życia mieszkańcom Warszawy.

(Warszawa , 2019-03-12)

#959

Zwężenie Górczewskiej zakorkuje Wolę i Bemowo

(Warszawa, 2019-03-13)

#978

Dość zwężania Górczwewskiej i dążenia do paraliżu na Bemowie i jelonkach znajdzcie sposób inny na rozbudowę metra a nie kosztem ludzi jak auto nie przejedzie to i autobus też nie po za tym po warszawie i tak sie jeżdzi ciężko dość tego .

(Warszawa, 2019-04-17)

#985

Mieszkam przy zbiegu ulic Górczewskiej i Powstańców Śląskich od 1980roku mimo trzech pasów tworzą się na Górczewskiej korki. To jest najgłośniejsze miejsce na Bemowie. Zwężenie spowoduje jeszcze więcej chałasu z syren pogotowia i klaksonów samochodów.

(Warszawa , 2020-03-25)