NIE dla wykluczenia Konfederacji z debaty wyborczej na Uniwersytecie Warszawskim!

Komentarze

#9

Uważam, że karygodne jest wykluczanie legalnie działających komitetów wyborczych ze względu na ich poglądy.

Piotr Król (Warszawa, 2019-05-14)

#12

Nie, wolność słowa nie ma granic, a zwłaszcza na uniwersytecie. Wypowiedzieć się powinien mógł członek każdego ugrupowania, a jakieś zasłanianie się nacjonalizmem przez osoby związane ze środowiskami paradoksalne bardziej kojarzonymi z przemocą, np. antifą (w niektórych krajach uznana za organizację terrorystyczną) jest żałosne i śmieszne. Tym bardziej, że konfederacja zrzesza nie tylko nacjonalistów.

Adrian Łazarski (Warszawa, 2019-05-14)

#25

Ważny jest dla mnie pluralizm w przestrzeni studenckiej szczególnie, nie można nikogo wykluczać.

Oskar Marciniak (Trzcianka, 2019-05-14)

#29

Każdy ma prawo wyrazić opinie, i przedstawić swój pogląd, a państwo to uniemożliwiacie.

Łukasz Fąfara (Skarżysko-Kamienna, 2019-05-14)

#31

To jest jakaś kpina i pokaz tego, że wykształcenie wyższe w dzisiejszych czasach jest brakiem jakiegokolwiek zapewnienia o kompetencjach osoby się nim identyfikującej.

Filip Stężała (Warszawa, 2019-05-14)

#35

Nie mogę pozwolić, aby ktoś decydował za mnie, kogo mogę wysłuchiwać, a kogo nie. Chcę żyć w wolnym kraju i sam podejmować decyzję. To jest niedopuszczalne, aby UW wykluczał jedną z partii. Każdy powinien być traktowany jednakowo. Nie rozumiem tylko, co takiego zrobiła Konfederacja, że nie daję jej się dojść do głosu? Czy oby na pewno żyjemy w wolnym kraju? Rozumiem, że nie każdy może się zgadzać z ich programem, ale dlaczego większość społeczeństwa nie ma prawa wysłuchać wszystkich na równych zasadach? Zdejmijcie w końcu tą tak zwaną "kontrolę rodzicielską" i zacznijcie traktować nas jak osoby dorosłe, które same mogą za siebie decydować. Staram się sobie wytłumaczyć to, co się teraz dzieje i się zastanawiam. Może cześć społeczeństwa jest wręcz przekonana, że żyje w wolnym kraju i to, co pokazują w telewizji publicznej, jest w stu procentach prawdą, bo przecież to telewizja publiczna. Jak ktoś by śmiał mówić tam o rzeczach nieprawdziwych? Jak ktoś by śmiał manipulować wypowiedziami i materiałami, aby wpłynąć na kształtowanie się mojej opinii? Każdy z nas chcę w jakimś stopniu czuć się ważnym. Nikt z nas nie chcę się mylić. Niezwykle trudne jest przyznanie się do błędu. Utożsamiając się z partią rządzącą, wzrasta poczucie naszej własnej wartości, bo przecież "to my rządzimy", to my oddaliśmy głos, ale czy oby na pewno? Może uświadomienie sobie, na co pozwoliliśmy i na co zezwalamy do tej pory, jest zbyt trudne, więc lepiej żyć w kłamstwie, karmiąc się tymi pięknymi hasłami i tłumacząc sobie, że przecież wszystko jest ok? Nie równe zasady w debacie, która odbędzie się na UW, nie są ok!

Marcin Dinter (Police, 2019-05-14)

#37

Samo wydarzenie organizowane na wydziale, którego sam jestem członkiem jest ciekawe. Jednakże przykre i niesprawiedliwe jest pomijanie jednego z większych i legalnych komitetów, co ma staje w sprzeczności z bezstronnością wydarzenia

Michał Szcześniak (Warszawa, 2019-05-14)

#40

Nie może być tak, że jedna z opcji jest nie dopuszczona.

Tomasz Matuszak (Gdańsk, 2019-05-14)

#43

Podpisuję, ponieważ zależy mi na rzetelnej debacie w polskiej przestrzeni publicznej.

Tadek Albiński (Warszawa, 2019-05-14)

#44

Zależy mi na uczciwości i sprawiedliwości w dostępie do mediów i debaty publicznej dla wszystkich, a nie tylko wybranych.

Michał Woźnica (Kraków, 2019-05-14)

#54

Obrona wolności słowa i pluralizmu w ramach szeroko rozumianego dyskursu akademickiego powinna być dla Uniwersytetu jednym z imperatywów — „niezależnie od bieżących mód, trendów czy układów politycznych”.

Filip Świerczyński (Halinów, 2019-05-14)

#56

Uważam, iż Uniwersytet powinien respektować zasadę pluralizmu w przypadku organizowania debaty o charakterze politycznym między reprezentantami polskiego życia demokratycznego.

Filip Łapiński (Hornówek, 2019-05-14)

#59

Niezgadzam się na kolejne niesprawiedliwe działanie UW i bezkarnie faworyzowanie przez was lewicy i skrajnej lewicy (aż po faszystow z antify) i cenzurowanie narodowców!

Marta Błyszuk (Warszawa , 2019-05-14)

#61

Wykluczamy narodowosc i katolicyzm a szerzymy lewactwo

Piotr Chmiel (Łętownia, 2019-05-14)

#63

Jako absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego nie zgadzam się na ograniczanie wolności dyskusji.

Arkadiusz Mroziński (Warszawa, 2019-05-14)

#68

uważam za niedopuszczalne ograniczanie głosu kandydatom, niezależnie od ich poglądów czy preferencji.

Marcin Basista (KRAKÓW, 2019-05-14)

#75

Pragnę by konfederacja nie była wykluczana z debaty.

Bartłomiej Biały (Żarki Letnisko, 2019-05-14)

#76

Podpisuje, ponieważ chcę aby przedstawiciele Konfederacji mogli wziąć udział w rozmowie o unii Europejskiej

Paweł Seliga (Jabłonna , 2019-05-14)

#77

pluralizm to pluralizm

Marek Kowalczyk (Kraków, 2019-05-14)

#80

Ponieważ nie godzę się na wykluczanie z debaty publicznej środowisk patriotycznych, nacjonalistycznych, antyglobalistycznych; nie godzę się na terror poprawności politycznej.

Hipokryzja zwolenników demokracji liberalnej jest ewidentna. Popierają wolność słowa... ale tylko dla tych, którzy się z nimi zgadzają.

Katarzyna Skierska (Warszawa, 2019-05-14)

#84

Jestem zwolennikiem pluralizmu na scenie politycznej

Antoni Łukasik (Warszawa, 2019-05-14)

#90

Podpisuję ponieważ stanowczo sprzeciwiam się tej jawnej dyskryminacji koalicji Konfederacji.

Patryk Piątek (Dąbrowa Górnicza, 2019-05-14)

#93

nie zgadzam się na wykluczanie komitetów z debaty

Jan Markiewka (Warszawa, 2019-05-14)

#97

Bronię pluralizmu i nie chcę segregacji na lepszych i gorszych.

Bartosz Sochalski (Warszawa, 2019-05-14)

#104

Każdy powinien mieć równe prawa, nie wyluczajmy kogoś tylko dlatego że jest uczciwy i nie zamierza kraść

Kamil Sarnowski (Poznań , 2019-05-15)

#105

Stanowcze NIE dla łamania wolności słowa! Konfederacja jest legalną partią polityczną, która nie głosi żadnych sprzecznych z prawem czy etyką poglądów wbrew temu co się może komukolwiek wydawać. Albo równość albo szybko dojdziemy do sytuacji, w której buntujących się masowo ludzi trzeba będzie usuwać siłą. Nie ma na to zgody.

Aleksander Wilewski (Warszawa, 2019-05-15)

#119

Wolność do wygłaszania swoich poglądów zagwarantowane ma każdy obywatel i nikogo nie można dyskryminaować

Szymon Gowin (Pietrzykowice, 2019-05-15)

#120

Domagam sie wolnosci slowa I wypowiedzi zwlaszcza na uniwersytecir ktory nie moze byc stronniczy w sprawach politycznych !! To jest SKANDAL !!

Rafał Hetmaniok (Skrzyszòw, 2019-05-15)

#124

Debata, która wyklucza głosy krytyczne, nie jest debatą, a jedynie kołem wzajemnej adoracji.

Dominik Lang (Łódź, 2019-05-15)

#131

Podpisuje petycję bo uważam, że brakiem wartości życiowych jest sortowanie ludzi na gorszych i lepszych na tych, którzy mogą wziąć udział i nie mogą jak w tym przypadku i dla mnie to jest objaw faszyzmu z, którym trzeba walczyć

Artur Kopczyński (Katowice , 2019-05-15)

#133

Podpisuje ponieważ uważam że wykluczenie przedstawiciela konfederacji jest polityczną dyskryminacją i każdy ma prawo do wyrażenia swoich poglądów

Sebastian Pełnikowski (Warszawa, 2019-05-15)

#141

Ponieważ jestem przeciwny cenzurze medialnej formacji Konfederacji i utrzymywaniu sztucznego konfliktu PO-PiS, które realizują wspólne cele, tylko w dwóćh różnych narracjach i tempach.

Marcin Krużel (Tarnów, 2019-05-15)

#144

Sprzeciwiam się dyskryminowaniu poglądów prawicowych w środowisku akademickim

Paweł Majewski (Warszawa, 2019-05-15)

#147

Komunistyczny czerwony Uniwersytet Warszawski finansowany z publicznych czyli m.in. MOICH podatkow nie ma prawa do jakiejkolwiek cenzury.

Jarosław Herman (Oświęcim , 2019-05-15)

#149

Zgadzam sie z autorami petycji.

Maksymilian Prusik (Gdansk, 2019-05-15)

#156

Podpisuje, ponieważ obecne rządy nie prowadzą do niczego dobrego.

Klaudia Szatkowska (Poznań, 2019-05-15)

#160

Nie ma tolerancji dla braku tolerancji!

Adrian Tendera (Gdańsk, 2019-05-15)

#164

Wolność słowa!

Paweł Lipko (Warszawa, 2019-05-15)

#165

Nie jest dopuszczalne takie zachowanie.

Dominik Ogonowski (Końskie, 2019-05-15)

#174

Nie zaproszenie Konfederacji na debatę to dyskryminacja.

Bartłomiej Radzikowski (Gniadki, 2019-05-15)

#175

Chcę, aby debata i wybory przeprowadzone zostały rzetelnie i aby każdy mógł mieć odpowiedni ogląd sytuacji.

Filip Talka (Bydgoszcz, 2019-05-15)

#185

Sprzeciwiam się stosowaniu podwójnych standardów przez władze Uniwersytetu

Paweł Nędza (Tarnów, 2019-05-15)

#188

Wykluczanie jakiegokolwiek komitetu z debaty stoi w sprzeczności z zasadami demokracji i jest wbrew Konstytucji RP

Witold Buczek (Brooklyn, 2019-05-16)