PETYCJA o wystąpienie Rzeczypospolitej Polskiej ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i cofnięcie pełnomocnictwa dla przedstawiciela RP przy WHO

Komentarze

#202

Obywateli swojego kraju mają chronić Ich rządy. Tylko tego kraju, którego obywatel jest. Niedopuszczalne jest rządzenie czymkolwiek ponad granicami każdego z krajów.

Izabela Chlebda (Poznań, 2022-03-28)

#212

Nie wyrażam zgody na działanie WHO e Polsce

Andrzej Panasewicz (Wroclaw, 2022-03-28)

#216

Popieram wszystko co jest zawarte w treści petycji

Czesława Zaborna (Białystok, 2022-03-28)

#220

Jako suweren nie zgadzam się by organizacje prywatne stawały ponad polską konstytucją.

Ewa Maciejewska (Czempiń, 2022-03-28)

#232

Podpisuję ponieważ nie wierzę instytucji WHO która jest dla mnie skorumpowana niewiarygodna skompromitowana której nie chodzi o zdrowie a zarobienie pieniędzy kosztem zdrowia i życia ludzi .

Andrzej Piotrowski (Łomża, 2022-03-28)

#233

najwyzszy czas na zdeystansowanie sie od tej klamliwej i korupcyjnej instytucji

Ewa Semler (Wien, 2022-03-28)

#240

Jestem przeciw WHO, zbędna i szkodliwa organizacja

Agnieszka Majewska (Warszawa , 2022-03-28)

#241

Nie zgadzam się na dyktature WHO i UE.
Polak w polsce gospodarzem, Polak w polsce właścicielem, polska dla Polaków.

Michał Gnat (Szastarka , 2022-03-28)

#242

Z przykrością stwierdzam, że WHO coraz częściej ma coraz mniej wspólnego z dbaniem o zdrowie ludzi, a coraz częściej z idzie z zgodnie z kierunkiem dobrym dla koncernów farmaceutycznych i całej reszty dla których pandemie i nowe choroby to kopalnie złota. Należy natychmiast opuścić taki twór i samostanowić o sobie w tak ważnej kwestii jak zdrowie i życie.

Wioletta Podmokła (Kraków, 2022-03-28)

#246

Lucyna Gardewiszki

Lucyna Gardewiszki (Gołdap, 2022-03-28)

#248

Nie chcę by jakaś organizacja podejmowała decyzje w sprawach naszego zdrowia i życia

Jolanta Sobura (Nalewajków , 2022-03-28)

#249

Nie ma mojej zgody na bezprawne naruszanie naszych praw wolności, nie ma mojej zgody na dalsze reprezentowanie NARODU POLSKIEGO przez uzurpatorów u władzy !!!

Paweł Zemsta (gmina Bieliny, 2022-03-28)

#275

Nie chce przywilejów dla uchodźców chce by polskie dzieci również chodziły do szkoły żeby Polak nie był druga kategoria

Justyna Pacyna (Paruszka , 2022-03-29)

#280

Chcę być wolnym człowiekiem. I decydować o swoim życiu samemu.

Elzbieta Stasiuk (Police , 2022-03-29)

#286

Nie wyrażam zgody na to aby WHO dyktowało mi warunki w moim kraju

Marzena Gerlach (Kwidzyn, 2022-03-29)

#289

Mam dosyc panoszącej sie fałszywej organizacji,ktora probuje mnie oraz moja Rodzine zmusic do szczypaw/szczepien oraz do innych nieludzkich zachowan

Paweł Golis (Chorzenice, 2022-03-29)

#291

Stop faszystowskim zapędom psychopatów

Marek Piech (Czestochowa, 2022-03-29)

#293

Zgadzam się z tym czego dotyczy petycja

Andrzej Kulaszka (Bielsko-Biała , 2022-03-29)

#299

Jestem Polakiem i tylko wolność się liczy

Krzysztof Bełzo (Rzeszów , 2022-03-29)

#307

WHO to organizacja prywatna!!!

Halina Hal (Zary, 2022-03-29)

#313

Bo nikt nie będzie decydował za mnie, co jest dla mnie dobre.

Karolina Janowska (Ustka, 2022-03-29)

#328

Nie pozwolę by ktos decydował za mnie w kwesti mojego zdrowia i życia.

Katarzyna Chmolowska (Starachowice, 2022-03-29)

#354

Podpisuje ponieważ zgodnie z art. 166 ust 1 Konstytucji RP Zadania publiczne służące zaspokajaniu potrzeb wspólnoty samorządowej są wykonywane przez jednostkę samorządu terytorialnego jako zadania własne. Ponadto zgodnie z art 47 Konstytucji, kwestia mojego zdrowia i życia to moje dobro osobiste i nikt nie ma prawa o nim decydować. To zaś znaczy, WHO, czy ministerstwo zdrowia nie mają prawa decydowania w tej kwestii za Obywateli.

Mirosław Moskwa (Kielce, 2022-03-29)

#358

Popieram w całości tekst petycji

Maria Krajewska (Warszawa, 2022-03-29)

#359

Wiesio.G

Jano Prochowicz (Belsk, 2022-03-29)

#364

zupełny brak zaufania do WHO

Artur Stasz (Bytom, 2022-03-29)

#367

Nie wyrażam zgody na reprezentowanie i podejmowanie w moim imieniu jakichkolwiek działań dotyczących mojego zdrowia przez WHO a także cofam pełnomocnictwo dla reprezentanta RP przy WHO. Uważam je za nieskuteczne. Przez okres całej epidemii nie pozwoliłem się zaszczepić i nie chorowałem na covid19, inne przeziębienia czy grypę mimo tego że osoby zaszepione z najblizszego mi otoczenia zmagały się z takimi dysfunkcjami zdrowotnymi. Dlatego mam prawo twierdzić o wątpliwej skuteczności działań WHO w porównaniu z moją świadomością zdrowego odżywiania i stosowanymi metodami prewencyjnymi jaki i doraźnym w celu zachowania zdrowia w tym preparatów ziołowych (używanych i sprawdzonych przez wiele pokoleń na przestrzeni ziemskiej cywilizacj).

Zasada wolności od eksperymentów Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.:
Art. 39
"Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez dobrowolnie wyrażonej zgody"
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.790 t.j. Status aktu prawnego: obowiązujący
Data ogłoszenia: 2021-04-28 Data wydania:2021-03-19
Data stanu prawnego: 2021-03-17
Rozdział 4
Art. 21. [Eksperyment medyczny, leczniczy, badawczy]
pkt 2
Eksperymentem leczniczym jest wprowadzenie nowych albo tylko częściowo wypróbowanych metod diagnostycznych, leczniczych lub profilaktycznych w celu osiągnięcia bezpośredniej korzyści dla zdrowia osoby chorej. Może on być przeprowadzony, jeżeli dotychczas stosowane metody nie są skuteczne albo jeżeli ich skuteczność nie jest wystarczająca. Udział w eksperymencie leczniczym kobiet ciężarnych wymaga szczególnie wnikliwej oceny związanego z tym ryzyka dla matki i dziecka poczętego.
pkt 3
Eksperyment badawczy ma na celu przede wszystkim rozszerzenie wiedzy medycznej. Może być on przeprowadzany zarówno na osobie chorej, jak i zdrowej. Przeprowadzenie eksperymentu badawczego jest dopuszczalne, gdy uczestnictwo w nim nie jest związane z ryzykiem albo też ryzyko jest minimalne i nie pozostaje w dysproporcji do możliwych pozytywnych rezultatów takiego eksperymentu.
pkt 4
Eksperymentem medycznym jest również przeprowadzenie badań materiału biologicznego, w tym genetycznego, pobranego od osoby dla celów naukowych.

👉Na jakiej podstawie prawnej można sądzić, że jest to eksperyment lecznicy (medyczny)? -pkt.2:
Po pierwsze jest to częściowo i niewystarczająco wypróbowana metoda, polegająca na zaszczepieniu zarówno nowy rodzajem, jak i typem szczepionek (mRNA, RNA - odwrócona transkrypcja, czyli przepisanie informacji z RNA na ludzkie DNA, aby zobrazować jakie to może mieć konsekwencje dla systemu autoimmunologicznego pozwolę sobie zacytować z definicji "Proces odwrotnej transkrypcji wykorzystywany jest przez niektóre wirusy RNA, w tym HIV, do włączenia swojego materiału genetycznego do genomu komórek gospodarzowych i jego replikacji"). Mamy zatem znamiona eksperymentu medycznego a do tego o wątpliwej skuteczności - mimo wyszczepienia, osoby (zarówno z podwyższonego ryzyka zachorowania, jak i spoza) dalej zapadają na chorobę przed którą miały być skutecznie chronione z jej dalszymi konsekwencjami zachorowania (jak podawały swojego czasu oficjalne komunikaty ministerstwa zdrowia, a w szczególności na ich podstawie - media publiczne). Dlatego można śmiało uznać, że potencjalne szkody spowodowane zaszczepieniem, przewyższają pozytywne rezultaty, szczególnie u osób zdrowych, nie będących w grupie podwyższonego ryzyka ciężkiego przebiegu choroby.
👉Dlaczego nie można zmuszać do zaszczepienia osób, które do tej pory nie przyjęły szczepionki mimo trwającej tyle czasu epidemii?:
Jeżeli, ktoś nie przyjął szczepionki przez tak długi czas i dalej żyje oraz ma się dobrze to ewidentnie świadczy o skuteczności stosowanych metod profilaktycznych i metod zwalczających czynniki chorobowe podczas wzmożonego okresu zachorowania (epidemii). Zatem wyklucza się jaki kolwiek przymus wobec potencjalnych uczestników-osób, które nie zachorowały, bądź nie doświadczyły ciężkiego przebiegu choroby, według zapisu ustawy:
"Może on być przeprowadzony, jeżeli dotychczas stosowane metody nie są skuteczne albo jeżeli ich skuteczność nie jest wystarczająca" więc jeśli osoba nie zmagała się z covid19 bądź przebiegł był łagodny to użycie szczepionki jest zabronione gdyż narusza także zapis z kolejnego punkt ustawy (pkt-3) " nie pozostaje w dysproporcji do możliwych pozytywnych rezultatów". Nie można brać pod uwagę jakichkolwiek pozytywniejszych rezultatów u osób którym covid19 w żaden sposób nie doskwierał.

Bartosz Gugała (Świebodzice, 2022-03-29)

#383

Marciniak

Anna Marciniak (Ostrów Wielkopolski, 2022-03-30)

#387

Tak...chce.

Mariola Golda (blackburn, 2022-03-30)

#395

WHO to następną wielka obłuda i fałsz!!!

Roman Rebeczko (Sieradz, 2022-03-30)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...