NIE dla 500 nowych aut na ul. Literackiej!

Komentarze

#401

Bronię dobra swojej rodziny oraz mieszkańców ulicy Literackiej, obecnych jak i przyszłych

Justyna Tomczak-Cholewa (Warszawa, 2023-04-16)

#403

Obawiam się braku możliwości dojazdu straży pożarnej pogotowia i innych służb ratunkowych do mojego bloku mieszkalnego. Obawiam się korków, zatorów przekraczających wszelkie normy.

Ola Klimuszko (Warszawa, 2023-04-16)

#404

Zgadam sie w pełni z petycją. Droga jest juz w oplakanym stanie, skrzyżowania pękaja w szfach. Jeżeli nie bedzie kolejnego wjazdu. Wyjazd z osiedla rano bedzie graniczył z cudem.

Marcin Kucharski (Warszawa, 2023-04-16)

#405

Nie potrafię sobie wyobrazić w jaki sposób ulice, Literacka i Kochanowskiego będą przejezdne. Obawiam się, że na skrzyżowaniach wzrośnie prawdopodobieństwo wypadków.

Magdalena Pietrzak (Warszawa, 2023-04-16)

#409

Potwierdzam powyższe.
Usunięcie bezpiecznego wyjazdu na drogę dojazdowa S8, stworzyło dla mieszkańców ul. Literackiej tzw. „sakwę” z której wydostanie się jest niezwykle trudne, a w przypadku ewakuacji wręcz niemożliwe. Dodatkowo, samochody które codziennie stoją w korkach istotnie wpływają na poziom hałasu i zanieczyszczeń.
Aktualna modernizacja skrzyżowania Rudnickiego i Kochanowskiego, nie zmieni obecnego problemu, a dołożenie do opisywanego systemu dróg kolejnych 500 aut, uczyni go całkowicie niewydolnym.

Hubert Stablewski (Warszawa, 2023-04-16)

#410

Również mieszkam przy ul. Literackiej i w pełni podzielam argumentację zawartą w treści petycji. I bez dodatkowych budynków, parkingów i samochodów wyjazd/wjazd z wielotysięcznego osiedla Piaski jest wystarczająco uciążliwy, będąc przykładem niefrasobliwości i bezmyślności odpowiedzialnych za to podmiotów.

Andrzej Abramowicz (Warszawa, 2023-04-16)

#412

Jestem mieszkanka Piasków i konieczność utworzenia połączenia literackiej z Maczka

Ewelina Biczyńska (Warszawa , 2023-04-16)

#413

Chcę bezpiecznych ulic na Bielanach dla mojego dziecka.

Rafał Mączyński (Warszawa, 2023-04-16)

#417

Mieszkam na ul. Literackiej i w pełni podzielam argumenty zawarte w petycji.

Anna Starzyńska-Abramowicz (Warszawa, 2023-04-16)

#418

Nie zgadzam się na zwiększony ruch na ulicy Literackiej

Aleksander Milewski (Warszawa, 2023-04-16)

#420

Podpisuje ponieważ mieszkam przy ul Literackij w pobliżu planowanej inwestycji.Już w tej chwili ruch ma ul Literackiej jest b duży,skrzyżowanie Rudnickiego i Kochanowskiego,obecnie remontowane,jest całkowicie niewydolne.Nie sadze aby stworzenie ronda usprawniło ten ruch w należytym stopniu.Likwidacja wyjazdu z osiedla na dojazdowej do S8 była ogromnym błędem.Bez stworzenia kolejnej możliwości wydostania się z osiedla trudno sobie wyobrazić dalsze użytkowanie ulicy Literackiej nie mówiąc o dodatkowych autach.Na te osiedla nawet służby publiczne maja kłopot z dojazdem!!

Małgorzata Dąbrowska-Marchel (Warszawa, 2023-04-16)

#421

Nie ma już teraz i nie będzie w przyszłości możliwości swobodnego wyjazdu z osiedla, jeśli nie zostanie wybudowane dodatkowe połączenie tej części osiedla Piaski z ul. Maczka i lub Armii Krajowej. Wyjazd na skrzyżowaniu Kochanowskiego-Rudnickiego stanie się wąskim gardłem.

Tomasz Kowalik (Warszawa, 2023-04-16)

#422

Nie ma tu miejsca na nowe wielkie osiedle!

Aleksandra O. (Warszawa, 2023-04-16)

#435

Lepszy wyjazd z literackiej mniej spalin

Renata Wojewódzka (warszawa, 2023-04-17)

#439

Obawiam się że kolejne samochody spowoduja totalny korek i nieprzejezdnosc przez odiedle a biorąc pod uwagę lokale pod wynajem ... brak miejsca dla ludzi

Krystyna Gut (Warszawa, 2023-04-17)

#440

Mieszkam w tej okolicy

Małgorzata Małolepsza (Warszawa, 2023-04-17)

#441

J.w.

Dariusz Michalak (Warszawa, 2023-04-17)

#445

Tu mieszkam i wiem jak to jest na codzień.

Agnieszka Krzyżanowska-Mędyk (Warszawa, 2023-04-17)

#446

Popieram petycję.

Anna Mihułka (Warszawa, 2023-04-17)

#447

Zgadzam się z pismem.

Sebastian Radziwonka (Warszawa , 2023-04-17)

#450

Obawiam się braku pomocy że strony służb ratowniczych na skutek zakorkowania bardzo wąskiej uliczki Literacka.

Małgorzata Klimuszko (Warszawa , 2023-04-17)

#451

Od kiedy zabrano nam wjazd na osiedle od trasy S8 ruch stał sie uciazliwy dla aktualnych mieszkancow. Prosze stworzyc dodatkowy wyjazd od Maczka dla nowego osiedla!

Paweł Zapaśnik (Warszawa, 2023-04-17)

#452

Jestem mieszkanką Bielan i zdarzyło mi się jeździć przez skrzyżowanie Kochanowskiego/Rudnickiego, tam już jest koszmar a co dopiero po budowie nowych blokow

Monika Strempel (Warszawa , 2023-04-17)

#461

Mieszkam w okolicy skrzyżowania ul. Literackiej i Kochanowskiego

Małgorzata Duszczyk (Warszawa , 2023-04-17)

#462

Planowana budowa nowego osiedla , dodatkowe samochody, zablokują i tak wąski przejazd ul Literacka do Kochanowskiego, Rudnickiego i Broniewskiego. Takie korki wpłyną negatywnie na komfort życia mieszkańców osiedla np Piaskie E, czyli mój i sąsiadów. Brak rozwiązań drogowych łączących kolejne inwestycje mieszkaniowe paraliżuje osiedlowe uliczki.

Agnieszka Wocial (Warszawa , 2023-04-17)

#463

Nie chcę wzmożonego ruchu samochodowego.

Lidia Woźniak (Warszawa , 2023-04-17)

#466

Jeden wyjazd z tak dużego osiedla, a w zasadzie to z kilku osiedli, to stanowczo za mało. Powinny być trzy wyjazdy tzn. na ul. Maczka, na trasę S-8 (w innych miejscach jadąc po trasie są takie wyjazdy/wjazdy), na ul. Rudnickiego.

Piotr Idzikowski (Warszawa , 2023-04-17)

#468

Jestem mieszkańcem sąsiedniego osiedla w ciągu ul. Kochanowskiego. Zatkanie ronda ( jeszcze będącego w budowie) Kochanowskiego/Rudnickiego sparaliżuje wyjazd z tej części Bielan w kierunku Centrum i trasy S-8.

ZBIGNIEW HURYNOWICZ (Warszawa , 2023-04-17)

#469

Nie zgadzam się na zwiększony ruch na ul. Literackiej. Już teraz aktualny ruch staje się uciążliwy. Wypadki, parkujące na chodnikach lub wyjazdach z osiedli samochody ograniczające widoczność. Tak samo załatwiliście Kochanowskiego, zamykając wyjazd na trasę.
Dość tych głupich decyzji i robienia "autostrad" z ulic, które dotychczas były ulicami osiedlowymi, spokojnymi i bezpiecznymi.!

Katarzyna Kolasa (Warszawa , 2023-04-17)

#481

Jestem mieszkańcem

Jakub Jałbrzykowski (Warszawa, 2023-04-18)

#482

Nie tyłu samochodów osobowych na ulicy literackiej i brak dodatkowych wjazdów i wyjazdów

Robert Lukasiewicz (Warszawa, 2023-04-18)

#486

Jestem mieszkanką ul.Literackiej. Jestem osobą z dużą niepełnosprawnością układu ruchu. Poruszam się przy pomocy samochodu i bardzo mi zależy na tym żeby ulica Literacka była przejezdna.

Ewa Skowrońska-Mikulska (Warszawa, 2023-04-18)

#487

Jestem mieszkańcem osiedla na ul. Literackiej i doświadczam codziennych niedogodności wjazdu i wyjazdu z osiedla z powodu jedynego dostępnego skrzyżowania na Kochanowskiego i Rudnickiego.

Zbigniew Bartolik (Warszawa, 2023-04-18)

#488

Jestem mieszkańcem osiedla Piaski E od 1996 roku. Widzę jak z roku na rok przybywa pojazdów a obsługa komunikacyjna osiedla Piaski uległa pogorszeniu po zamknięciu wjazdu/wyjazdu z osiedla na trasę S8. Po realizacji nowego osiedla przybędzie około 500 samochodów które całkowicie zatkają istniejący, jedyny wyjazd z osiedla Ulicą Kochanowskiego.

Krzysztof Rupiewicz (Warszawa , 2023-04-18)

#489

Jestem mieszkanką osiedla WSM przy ul. Literackiej. Tak znaczna rozbudowa bloków mieszkalnych w bezpośrednim sąsiedztwie i nie zapewnienie odpowiedniej przepustowości ulic dojazdowych do mojego osiedla i do tego nowo powstającego obniży znacząco nie tylko mój komfort, ale i cenę mojego mieszkania przy ul. Literackiej. Nie zgadzam się ponosić takich kosztów własnych cudzej inwestycji.

Aleksandra Włodarczyk (Warszawa , 2023-04-18)

#493

Podpisuję ponieważ jestem mieszkańcem tego rejonu i już widzę co dzieje się rano, gdy dowożone są dzieci do szkół i przedszkoli znajdujących się na tym terenie. Skrzyżowanie Literacka - Kochanowskiego oraz Kochanowskiego - Rudnickiego są zakorkowane od momentu zlikwidowania wyjazdu z Literackiej na S8 . A to co będzie się działo po zbudowaniu kolejnych bloków jest do przewidzenia przez każdego myślącego człowieka. Mam nadzieję, że osoby , które będą podejmowały decyzję też wykażą się wyobrażnią.

Maciej Żbikowski (Warszawa, 2023-04-19)

#494

Uważam, że przez nowe osiedle będzie duży problem w wyjazdem z ul. Kochanowskiego

Magdalena Pilarska-Mazurek (Warszawa , 2023-04-19)

#495

Jest ciężko wyjechać z ul. literackiej w godzinach szczytowych w tym momencie. Będzie jeszcze gorzej gdy dojdzie 1000 nowych mieszkańców po wybudowaniu nowego osiedla.

Aleksandra Franckowska (Warszawa (Bielany), 2023-04-19)

#500

Uważam,że rozbiorka budynku Europolgazu powinna być wykonana bezpiecznie dla mieszkańców WSM a usunięcie gruzu z rozbiórki musi sie odbyć drogą tymczasową do ul. Maczka

Andrzej Zdrojewski (01-864 Warszawa, 2023-04-19)

#504

Zależy mi na lepszej komunikacji na osiedlu

Anna Fontana- Nowakowska (Warszawa, 2023-04-20)

#509

Jestem mieszkanką osiedla Piaski (mieszkam na Literackiej 17). Jestem matką nieletnich dzieci, które uczęszczają do szkoły nieopodal). Martwi mnie los naszej okolicy i chcę dołożyć starań aby nasze mniejsze zamieszkania było bezpieczne, spokojne i spełniało zawsze wysokie standardy tego spokoju i bezpieczeństwa. Władze powinny nam to zapewnić podejmując właściwe decyzje zgodne z naszymi potrzebami. Budowa wielomieszkaniowych budynków przy ulicy Literackiej bez odciążenia jej komunikacyjnie takie bezpieczeństwo i spokój zaburzy. Dotyczy to tez przyszłych mieszkańców, oni tez zasługują na komfort, bezpieczeństwo i możliwość komunikacji bez ciągnących się korków.

Iwona Małota (Warszawa, 2023-04-20)

#510

Jestem mieszkańcem osiedla Piaski i nie jestem zgodny z istniejącymi stanem ruchu i parkingu.

Yury Bitsan (Warszawa , 2023-04-20)

#515

Regularnie korzystam z tych ulic i faktycznie jest tam duży problem.

Magdalena Cupryś (Warszawa, 2023-04-20)

#516

.

Małgorzata Białczyk (Warszawa, 2023-04-20)

#519

W chwili obecnej w niektórych godzinach nie można wyjechać z ul. Literackiej ze względu na b. duży ruch. W przeszłości była możliwość wyjazdu na łącznik w kierunku trasy AK w okolicach przystanku autobusowego obok wiaduktu ale reorganizując ruch w tej okolicy przy budowie ekranów akustycznych absolutnie bezzasadnie zamknięto taką możliwość. To w sporej części rozładowywało ruch. Teraz jest skanalizowany tylko przez skrzyżowanie Kochanowskiego/Rudnickiego i to jest porażka. Jak dojdzie ok. 500 samochodów do już zatkanego skrzyżowania to nie da się żyć w takim odciętym od dróg komunikacyjnych zaułku. Jedyna możliwość to otworzyć wyjazd na ul. Maczka i najlepiej dodatkowo w kierunku trasy AK.

Krzysztof JOP (Warszawa, 2023-04-21)

#522

Jest za mało wyjazdów i zakorkuje się całe osiedle.

Stanisław Wieteska (Warszawa, 2023-04-21)

#526

Mówię nie patadeweloperom. Za duże zagęszczenie przy zbyt małej przepustowości.

Dorota Cudny (Warszawa, 2023-04-21)

#528

Nie zgadzam się na zwiększony ruch na ul. Literackiej

Kamil Piotrowicz (Warszawa, 2023-04-21)

#529

Nie chcę korków ,bardzo dużej ilości samochodów i zanieczyszczenia powietrza

Gabriela Kielak (Warszawa , 2023-04-21)

#530

Nie zgadzam się na utrudnienia ruchu w tym obszarze które z pewnością zostaną stworzone poprzez zwiększenie liczby samochodów w tym miejscu

Kasprzak Stanisław (Warszawa , 2023-04-21)

#531

Jestem mieszkańcem osiedla od początku jego istnienia i - o połowę krócej, ale również długo - użytkownikiem samochodu. Wyjazd do ulicy Maczka był planowany już dla siedziby Europolgazu, a dla dlugotrwałych prac rozbiórkowych i nowego kompleksu mieszkalnego jest on nieodzowny (jego brak grozi paraliżem komunikacyjnym). Jakiekolwiek prace należy rozpocząć od budowy wyjazdu do ulicy Maczka.

Andrzej Wilk (Warszawa, 2023-04-21)

#533

Podpisuje, ponieważ jestem mieszkańcem i obawiam się o zwiększenie ruchu na ul. literackiej a co za tym idzie bardzo długich wyjazdów z dróg osiedlowych w szczególności w godzinach szczytu

Edyta Tarsalewska (Warszawa, 2023-04-21)

#538

Uważam że jeden wyjazd to stanowczo za mało na tak dużą ilość samochodów

Piotr Kurowski (Warszawa , 2023-04-21)

#539

Zgadzam się z autorem petycji, nowe osiedle sprawi że wyjazd z osiedla w tym dostęp dla służb już obecnie trudny, będzie wręcz niemożliwy.

Iwona Oczkowska (Warszawa, 2023-04-21)

#541

Jestem mieszkańcem osiedla Piaski i jestem żywotnie zainteresowany tym aby zaprojektowany i wykonany został zmieniony układ komunikacyjny. Główna zaleta mieszkania w mieście -szybkość i łatwość komunikacji bez, tych zmian ulegnie wyraźnemu pogorszeniu, już w chwili rozpoczęcia prac rozbiórkowych

JGasiński

Jarosław Gasiński (Warszawa, 2023-04-21)

#543

Podpisuję, ponieważ jestem mieszkańcem ul. Literackiej i najbliższym sąsiadem planowanego osiedla. Już w tej chwili sytuacja jest trudna a wizja przyszłości jest przerażająca.

Anna Kobylińska (Warszawa, 2023-04-21)

#553

Nie chcę, żeby ul. Literacką jeździły ciężarówki z ciężkim sprzętem i gruzem, niszcząc przy okazji nawierzchnię, która jest do tak dużych obciążeń nieprzystosowana.

Łukasz Śliwiński (Warszawa, 2023-04-22)

#554

nie zgadzam się na tak dużą ilość nowych aut poruszających się ulicą Literacką oraz wywożenia gruzu z wyburzanej budowli "Szkieletora" ulicą Literacką samochodami wielogabarytowymi

Jadwiga Szymańska (Warszawa, 2023-04-22)

#555

nie zgadzam się na tak dużą ilość nowych aut poruszających się ulicą Literacką oraz wywożenia gruzu z wyburzanej budowli "Szkieletora" ulicą Literacką samochodami wielogabarytowymi

Ireneusz Szymański (Warszawa, 2023-04-22)

#557

Podpisuję ponieważ uważam że ktoś kto wydał pozwolenie na wyburzenie tego kolosa i wybudowanie na tym miejscu osiedla powinien ponosić odpowiedzialność za skutki tej decyzji. Nie zgadzamy się aby gruz był wywożony przez Literacką i do puki nie będzie uruchomiony wjazd od ul Maczka należy wstrzymać rozbiórkę. My mieszkańcy ul Literackiej doświadczyliśmy już hałasu i kurzu przy budowie tego kolosa i nie chcemy tego powtórnie Anna Nowak

Anna Nowak (Warszawa, 2023-04-22)

#558

Wynajmuję mieszkanie przy ul. Literackiej i nie wyobrażam sobie budowy a później użytkowania tak nieprzejezdnej już ulicy i skrzyżowania Rudnickiego/Kochanowskiego, budowa ronda nic nie zmieni, bez chociaż jednego dodatkowego dojazdu do nowej inwestycji.

Krzysztof Siemianowski (Warszawa, 2023-04-22)

#564

Miekam na Literackiej i juz teraz jest problem z wyjazdemz osiedla

Wojciech Daniszenko (Warszawa, 2023-04-22)

#566

Nie zgadzam się na budowę nowych domów mieszkalnych do których nie będzie nowego dojazdu i nowych miejsc parkingowych.

Jakub Kopczyński (Warszawa, 2023-04-22)

#570

Mam dość stania w korkach i nieudolnej organizacji ruchu wokół osiedla Literacka.

Piotr Pogodzinski (Warrszawa, 2023-04-23)

#571

Jestem mieszkańcem ul. Literackiej i kierowcą.

Anna Tomanek (Warszawa, 2023-04-23)

#572

Potrzebny jest kolejny wyjazd i prawdopodobnie też kilka dodatkowych usprawnień dla osiedla.

Łukasz Malanowski (Warszawa, 2023-04-23)

#574

Bo tutaj mieszkam

Tomasz Zawadzki (Warszawa , 2023-04-23)

#582

Mieszkam na przeciwko wyburzanego budynku, nie wyobrazam sobie ruchu przy 1000 nowych mieszkancow.

Antoni Kozłowski (Warszawa, 2023-04-24)

#595

Uważam, że że względów bezpieczeństwa konieczne są co najmniej 2 węzły łączące tak duże osiedle z resztą miasta.

Paweł Przesmycki (Warszawa , 2023-04-25)

#596

Chcę mieć normalny dojazd do domu

Zuzanna Lewandowska (Warszawa, 2023-04-25)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...