Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#101

2016-07-14 21:37

Podpisałem, bo dzieci w tym zamieszaniu są najbardziej poszkodowane. Pani Zalewska niestety nie dała rady udźwignąć stanowiska.

Gość

#102 Re: oszukana

2016-07-14 21:49

#91: Yoda - oszukana 

 Jestem za


Gość

#103

2016-07-14 21:54

jestem nauczycielem i mam dosyć eksperymentowania na dzieciach.Zamiast reformować nieudolny system służby zdrowia wszyscy pchają się by zmieniać oświatę, bo przecież nauczyciele nie zostawią dzieci i nie będą strajkować.

Gość

#104

2016-07-14 21:56

Podpisałem petycję, ponieważ chcę, aby nie było chaosu w polskiej edukacji. Ustawa zaproponowana przez obóz rządzący taki chaos wszczyni i jest to nie do zaakceptowania.

Gość

#105

2016-07-14 21:59

Podpisałam petycję ponieważ nie podoba mi się planowana reforma oświaty, uważam, że lepiej byłoby udoskonalić obecny sposób kształcenia dzieci niż burzyć go i wracać do tego, co już było. Zgadzam się z petycją w obronie polskiej szkoły.
Ola

#106 Re:

2016-07-14 22:14

#18: Bea -  

 Nie chodzi o to, żeby być w podstawówce i przeżyć, chodzi o to, żeby system kształcenia funkcjonował możliwie jak najlepiej, aby dzieci uzyskały jak najlepsze wykształcenie i mogły konkurować ze swoimi rówieśnikami z Europy i świata. Nie da się tego osiągnąć poprzez kolejną improwizowaną rewolucję, zamiast wszystko wywalać należałoby raczej poprawić to, co jest. Uważam też, że wbrew nauczycielom, a także wbrew rodzicom w szkole nie da się przeprowadzić żadnej sensownej zmiany. A to, że podstawówka powinna być dłuższa bo dzieciaki chcą być dłużej ze swoimi kolegami... no coż, jeśli to ma być argument za likwidacją gimnazjów i powrotem do przeszłości to gratuluję...


Gość

#107

2016-07-14 22:29