Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#201

2016-07-15 21:28

szkoła wymaga pomocy w rozwijającej ją pracy, a nie kolejnych straconych lat na wdrażanie i poprawianie nieprzemyślanej i kompletnie niedopracowanej reformy

Gość

#202

2016-07-15 23:28

Jestem nauczycielką i zależy mi na jakości ksztalcenia. Uważam, że zmiany w zaproponowanej postaci nie spowodują poprawy lecz kompletny zamęt w polskich szkołach. Pracuję w gimnazjum i tym bardziej zależy mi na ich utrzymaniu. Nauczylismy się pracy z młodzieżą w tym wieku i teraz nie wiadomo dlaczego rząd chce bezpodstawnie namieszać w procesie dydaktycznym.

Gość

#203

2016-07-15 23:41

Dlaczego psuć coś, co dobrze działa? Dlaczego zmiany są tak gwałtowne i szybkie? Dlaczego obowiązek szkolny jest skrócony o rok? Dlaczego nie było szerokich konsultacji?

Gość

#204

2016-07-15 23:43

Polska szkoła potrzebuje spokoju, kilkanaście lat trwało wdrożenie poprzedniej reformy. Państwo poniosło ogromne koszty, wyposażono gimnazja stosownie do potrzeb, wprowadzono e-dzienniki i teraz znowu mamy robić coś "od nowa"...Bez pieniędzy na dodatek. Komuś chyba zabrakło wyobraźni.

Gość

#205

2016-07-16 06:58

Uważam, że obecny system należy rozwijać, dokonywać zmian kosmetycznych. Wywracanie wszystkiego do góry nogami to wariactwo w szkołach na kolejne lata. Kiedy w końcu w tym kraju będzie można spokojnie pracować z młodzieżą? Co roku zmiany, zmiany, zmiany... Żadnej stabilizacji. kto, kiedy i z kim konsultował te zmiany? Poza tym, czy stać nas na taką rewolucję?

Gość

#206

2016-07-16 07:58

Nowe pomysły MEN są bezsensowne i naprawdę trudno doszukać się jakiejkolwiek dobrej strony tej reformy.
Niezgodna

#207 Re: Re:

2016-07-16 08:14

#197: gość - Re: