Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#301

2016-07-18 16:34

Likwidacja gimnazjów nie zmieni oblicza polskiej szkoły na lepsze.
Gimnazjaliści w Polsce to mądra, zdolna młodzież ucząca się samodzielności i mająca już dobrą pozycje we współczesnej Europie.

Gość

#302

2016-07-18 16:56

My, nauczyciele gimnazjum włożyliśmy dużo ciężkiej pracy w funkcjonowanie gimnazjum, doskonale radzimy sobie z problemami towarzyszącymi rozwojowi młodziezy w wieku dojrzewania, zdiagnozowaliśmy jej oczekiwania i trudności, nasza praca przynosi efekty. Absolwenci gimnazjów dobrze oceniają i miło wspominają ten etap edukacji.

Gość

#303

2016-07-18 17:06

System buduje się latami. Pani załatwia coś jedną mową.

Gość

#304

2016-07-18 17:24

Zgadzam się całkowicie z petycja, którą ZNP przekazało do MEN. Jestem od 17 lat nauczycielem i dyrektorem gimnazjum i wiem, że właśnie teraz nie można zlikwidować tego, czego gimnazja się dorobiły. Gimnazja mają wielkie osiągnięcia, zarówno dydaktyczne jak i wychowawcze. Mamy doświadczenie i wiedzę. Chcemy dalej pracować.

Gość

#305

2016-07-18 18:11

Polska szkoła potrzebuje spokoju i rozważnych decyzji, które nie będą szkodzić ani burzyć. Dziwna , śmieszna i nieuzasadniona wydaje się potrzeba powrotu do ustroju szkolnego sprzed lat.
To nie czas na rewolucyjne zmiany , lecz potrzeba doskonalenia obecnego systemu.

Gość

#306

2016-07-18 18:13

Za dużo zmian w polskiej szkole! Mam tego dość! Pracuję 31 lat w oświacie i jest mi źle,że ciągle manipuluje się nami nauczycielami uczniami! Ciągłe króliki doświadczalne!

Gość

#307

2016-07-18 18:57

Jestem za reformą oświaty ale nie robioną bez głowy. Uważam, że proponowane zmiany przyniosą więcej złego niż dobrego
zatroskany rodzic
Gość

#308

2016-07-18 19:06