Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#1326

2016-10-13 07:37

Jestem rodzicem ucznia obecnej kl. 6 Szkoły Podstawowej, wobec czego planowana reforma już w przyszłym roku nas obejmie. Uważam, że wprowadzanie zmian (nie mając szczegółowych wytycznych) w tak ekspresowym tempie odbije się zdecydowanie negatywnie na przyszłej edukacji mojego syna. Do dzisiejszego dnia "nikt nie wie" czego będą uczyć się nasze dzieci w kl VII i VIII i jakim cudem nadrobią w dwa lata materiał z gimnazjum, który rozłożony jest na trzy lata. Nasze dzieci spotkają się z absolwentami ostatniego rocznika gimnazjum i razem rozpoczną edukację w szkołach średnich. Z pewnością to wszystko wiąże się z ogromnym chaosem zarówno wśród dzieci i nauczycieli. Wg mojej opinii reformować należy sposób nauczania dzieci w klasach najmłodszych I-III Szkół Podstawowych, tak aby kończąc je mieli wyćwiczone podstawowe umiejętności tj, czytanie, liczenie i pisanie - a tak nie jest.

Gość

#1327 Re:

2016-10-13 08:13

#1: -  

 


Gość

#1328

2016-10-13 12:40

W pełni zgadzam się z autorami petycji. Dość eksperymentów na dzieciach i młodzieży.

Gość

#1329

2016-10-13 12:59

Bo chcę, żeby moja córka i zięć mieli pracę!

Gość

#1330

2016-10-13 22:53

Boję się ponownych zmian.

Gość

#1331

2016-10-14 07:18