Do: Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców ; Komendanta Głównego Straży Granicznej . Apelujemy o pobyt humanitarny dla rodziny z Ukrainy mieszkającej w Legnicy od 2015 roku.

Komentarze

#2408

uważam, że rodzinie tak licznej i uczciwie w Polsce pracującej należy się szacunek i wsparcie. To nie humanitarne odsyłać ich po 4 latach pobytu, kiedy się już zasymilowali w lokalnym środowisku.

(Gdansk, 2019-02-18)

#2411

Apeluje o poparcie wniosku złożonego przez rodzinę o pobyt humanitarny i anulowanie decyzji o deportację rodziny Kopyschczyk z Ukrainy z małymi dziećmi. 28.01.2019r. otrzymali decyzję o deportacji na Ukrainę.

(warszawa, 2019-02-18)

#2412

tak powinienem!!!!!!!!!

(Dąbrowa Górnicza, 2019-02-18)

#2413

Nie można być bezdusznym jak urzędnik.

(Poznań, 2019-02-18)

#2415

Mieszkając niespełna 4 lata na emigracji rozumiem sytuację tych ludzi.

(Olsztyn, 2019-02-18)

#2418

Wydalenie tych ludzi z Polski byłoby niehumanitarnym znęcaniem się nad uchodźcami.

(Gdańsk , 2019-02-18)

#2424

Podpisuję ponieważ uważam, że ludzie uczciwie zarabiający na życie mają prawo wybrać miejsce, gdzie chcą żyć i wychowywać dzieci. Ponadto zmuszanie ludzi dorosłych i dzieci do opuszczenia miejsca, w którym stworzyli dający im poczucie bezpieczeństwa dom jest niehumanitarne i może negatywnie zaważyć na życiu dzieci.

(Kraków, 2019-02-18)

#2429

Podpisuję, bo tak trzeba.

(Kielce, 2019-02-18)

#2430

Każdy człowiek zasługuje na godne życie. Nasi rodacy za granicą uzyskują wsparcie. Dlatego my powinnyśmy pomagać innym.

(Łomża, 2019-02-18)

#2433

Ktoś robi bezczelnie ich upodlenie, a zasługują na wielki szacunek. Świadczy o tym przede wszystkim ich doświadczenie z pobytu w Polsce, postępowanie i udział w życiu codziennym.
PS. Również nie piję kawy u sąsiadów.

(Białogard, 2019-02-18)

#2440

Marek Sobczak

(giżycko, 2019-02-18)

#2445

Gdyby nie zachód granice polski byłyby dalej na wschód niż teraz .Pochodza z naszych terenów, są nasi nie jak roszczeniowi muslimy .

(Gniezno, 2019-02-18)

#2449

Jeśli sobie dają radę - jaka jest przyczyna rzeczywista podjęcia decyzji o deportacji?

(Barwałd Górny, 2019-02-18)

#2450

Podpisuję, ponieważ uważam, że każdy bez względu na narodowość, a zwłaszcza dzieci, mają prawo do godnego, spokojnego życia i nauki. Chciałabym, żeby w moim kraju zawsze znajdowało się miejsce dla potrzebujących - bez uprzedzeń i ograniczeń.

(Gdynia, 2019-02-18)

#2451

Wyjazd będzie dla tej rodziny nieszczęściem

(Tychy, 2019-02-18)

#2452

Ja tez nie pije kawy z sąsiadami !!!

(Świetlino, 2019-02-18)

#2457

Nie może być tak, że jak rodzina już się zaaklimatyzuje w Polsce i radzi sobie coraz lepiej to nierozsądne osoby podejmują nierozsądne decyzje bo niby im tak wolno.

(Toruń, 2019-02-18)

#2459

Podpisuję ponieważ wg mnie Ci ludzie/ Ta rodzina jest bardziej zasymilowana z Polską niż nie jeden Polak nie mówiąc już o naszych politykach.

(Gdańsk, 2019-02-18)

#2460

Każdy ma prawo do życia w Polsce. Nie dla bzdurnych decyzji urzędników!!!!

(Warszawa , 2019-02-18)

#2461

Katarzyna Szyszkowska

(Dobre Miasto, 2019-02-18)

#2463

Rodzina czynnie bierze udział na różnych płaszczyznach społecznych, integrując się ze społeczeństwem Polskim. Z uwagi na trawjącą wojnę powinni móc pozostać w Polsce na stałę lub tak długo jak uznają.

(Komorniki, 2019-02-18)

#2466

nie potrafię zrozumieć tej decyzji, to jakaś kpina

(Koronowo, 2019-02-18)

#2469

Podpisuję się , ponieważ uważam ,że takim osobom należy się pomoc ze strony Polaków. Straż Graniczna z pewnością nie uzyskała wszelkich informacji o rodzinie, które mogłyby wpłynąć korzystnie na ocenę ich asymilacji w Polsce. Pobieżna ocena tego stanu rzeczy może tylko przynieść cierpienie i smutek tym osobom osobom pokrzywdzonym już przez los.

(Bydgoszcz, 2019-02-18)

#2470

Podpisuje bo tak chce i tak trzeba

(Szczecin, 2019-02-18)

#2473

Jestem oburzona postępowaniem Państwa Polskiego

(Opoczno, 2019-02-18)

#2475

Rodzina zasługuje na życie w normalnym kraju.

(Szczecin, 2019-02-18)

#2480

Podpisuję, ponieważ trudno jest mi się pogodzić z taką niesprawiedliwością

(KAtowice, 2019-02-18)

#2481

Nie wolno skreślić ludzi po tylu latach, na podstawie bzdurnych pytań. Sam też nie chodzę na kawę do sąsiadów.

(Rybnik , 2019-02-18)

#2483

Bardzo proszę o umożliwienie pozostania w Polsce tej rodzinie .
Ta rodzina tu czuje się jak u siebie, dzieci się tu czują bardzo dobrze świetnie się uczą , udzielają się w życiu szkolnym . To bardzo wartościowa rodzina .

(Wrocław, 2019-02-18)

#2487

Nie zgadzam się na deportacji tej rodziny z tak błahych powodów. Uważam ten fakt za karygodny.

(Gniezno, 2019-02-18)

#2492

Podpisuję, ponieważ z moralnego, ekonomicznego, zdroworozsądkowego, humanitarnego, ludzkiego punktu widzenia całej sprawy nie można inaczej. Ktoś, kto robił wywiad środowiskowy i potem wnioskował na jego podstawie o deportacji... powinien być ... deportowany na Księżyc w poszukiwaniu rozumu.

(Gdańsk, 2019-02-18)

#2495

Biurokracja w tym przypadku to nagorsza ohyda! Jak tak mozna? Ten system brzmi gorzej jak za czasow hitlera! 100% wsparcia nalezy sie tej rodzinie! Kazdemu kto chce sie tu w polsce uczyc czy legalnie pracowac! Niewierze ze mozna byc takim zwyrodnialcem i nekac ta rodzine te biedne dzieci... brzydze sie tym! 15 lat mieszkalem za granica wiem co znaczy niechec do obcokrajowcow ale to sa wyjatki plebsu... a tu? Urzednicy rodem z prl albo nazistowskich niemiec.hanba

(Elblag, 2019-02-18)

#2505

rodzina zasługuje na godne życie które może im dać nasz kraj , ciężko pracują dla swoich dzieci , płacą podatki w Polsce i zasługują na to aby tu pozostać.

(rzeszów, 2019-02-18)

#2513

Podpisuję, poniewaz to co robi ta rodzina jest najlepszym dowodem na asymilację. Podpisuje bo historycznie to sa odbywatele Polscy Rzeczpospolitej w jej najwiekszych chwilach chwały i wielkości.

(chocianów, 2019-02-18)

#2516

Jestem oburzona procedurą deportacji tej rodziny

(Rzeszów, 2019-02-18)

#2524

Ja tez nie chodzę do sąsiadów na kawę i jest to faszystowskie podejście. Z tego kraju robi się powoli obóz koncentracyjny. Mnie tez należny deportować , tylko nie wiem gdzie.

(Łódź, 2019-02-18)

#2525

Popieram zostawienie takiej rodziny w Polsce,tez nie chodze na kawe do sasiada..

(Rogaszyce, 2019-02-18)

#2526

Takich ludzi należy ratować!

(Bydgoszcz, 2019-02-18)

#2528

Podpisuję ponieważ uważam, że niedopuszczalnym jest nakazanie rodzinie, której członkowie pracują, dzieci się uczą reprezentują społeczność legnicką na koncertach oraz na konkursach szkolnych.

(Szczytno, 2019-02-18)

#2530

Podpisuję, ponieważ uważam, że to bardzo wartościowa rodzina i jej pozostanie oraz integrowanie się z lokalną społecznością leży w interesie Polski.

(Jarosław, 2019-02-18)

#2534

To jakiś skandal i draństwo a tych funków z SG na wariograf. Sam także nie chodzę na kawę do sąsiadów i co mi zrobicie? Sąsiadów znam tylko z widzenia i co mi zrobicie? Pewnie to reakcja na jakiś "szczery" anonim sąsiada od kawy...

(Poznań, 2019-02-18)

#2542

bo tak trzeba.

(góra kalwaria, 2019-02-18)

#2546

Tak trzeba.... Przepis niezbyt mądry nie musi być przestrzegany.
A ta rodzina jest już u siebie... Szanujmy się...

(Wrocław, 2019-02-18)

#2551

Ponieważ w Polsce też nie pijam kawy z sąsiadami - żenada - to przykre że tak jest

(Londyn, 2019-02-18)

#2552

Podpisuje, ponieważ nie zgadzam się z opinią, urzędników ,że Panstwo Kopyschczyk mają trudności z asymilacja. Aktywna postawa dzieci w przeróżnych akcjach charytatywnych i kulturalnych jasno przedstawia wielkie zaangażowanie i udział całej rodziny w życiu społecznym Legnicy.

(Leszno, 2019-02-18)

#2556

Apeluje o pobyt humanitarny dla rodziny z Ukrainy o pozostanie w Legnicy.

(Londyn, 2019-02-18)

#2567

Tym ludziom trzeba po prostu pomóc. A uzasadnienie Straży Granicznej jest śmieszne. Też nie piję kawy z sąsiadami.

(Poznań, 2019-02-18)

#2570

Uważam ,ze to nieludzka decyzja,nie ma żadnego realnego powodu do deportacji tej rodziny,oprócz widzimisię jakiegoś tępego urzędasa.Ciekawe czy decydent chciałby być tak potraktowany....Brak słów dla takiej bezduszności!!!
Coraz mniej człowieka w człowieku

(Nałęczów, 2019-02-18)

#2572

Nieludzkie jest wydalanie z Polski ludzi którzy tu spędzili, bez problemów, wiele lat swojego i rodziny życia. Niech ta władza się opamięta !!!!

(Warszawa, 2019-02-18)

#2573

Jestem człowiekiem. Tylko tyle i aż tyle.

(Grójec, 2019-02-18)

#2584

Podpisuję ponieważ nie zgadzam się z decyzją urzędników odnośnie deportacji na Ukrainę tak zasymilowanej z Polską rodziny a zwłaszcza bulwersuje mnie powód tej deportacji. Ja też nie chodzę na kawę do sąsiadów ani też ich nie zapraszam do siebie. Taką wartościową rodzinę to należy koniecznie zatrzymać w Polsce. Mam nadzieję, że urzędnicy pójdą do rozum do głowy i zmienią decyzję.

(Wrocław, 2019-02-18)

#2586

Podpisuje, ponieważ nie zgadzam się z opinią, urzędników ,że Panstwo Kopyschczyk mają trudności z asymilacja. Aktywna postawa dzieci w przeróżnych akcjach charytatywnych i kulturalnych jasno przedstawia wielkie zaangażowanie i udział całej rodziny w życiu społecznym Legnicy.

(Leszno, 2019-02-18)

#2587

Ja też nie chodzę do sąsiadów na kawę

(ORNETA, 2019-02-18)

#2589

Chce aby ta rodzina została w Polsce i dzieci mialy mozliwosc edukacji a rodzice pracy w naszym kraju.

(Brzeg, 2019-02-18)

#2590

Podpisuje ponieważ jestem przeciwny takiemu traktowaniu ludzi

(Zielona gora, 2019-02-18)

#2591

nie można tak traktować ludzi którzy
są dobrzy i dają przykład dobrej wielodzietnej rodziny i uczciwie pracują aby zapewnić swoim dzieciom godny byt - naszym polskim rodzinom bardzo często brakuje takiego zachowania i takiej uczciwości jaką wykazuje ta rodzina

(ZAKOPANE, 2019-02-18)

#2595

Uważam ze każdy ma prawo żyć tam gdzie chce a nie gdzie musi

(DĄBROWA GÓRNICZA, 2019-02-18)

#2597

Takie rodziny są Polsce wsparciem nie ciężarem.

(Bialystok, 2019-02-18)

#2600

Podpisuję ,ponieważ też nie chodzę na kawę do sąsiadów.Chciałbym wiedzieć kto wymyślił tak debilne kryterium asymilacji.

(Dzierżoniów, 2019-02-18)