TAK dla Rowerzystów w Lanckoronie!

Komentarze

#207

Politycy to idioci. Jak sam niejeździ na rowerze to zakaże innemu

(kraków, 2019-03-09)

#208

Uważam, że rowerzyści nie szkodzą w żaden sposób swoją pasją. Nie są głośno, nie niszczą terenu, wg mnie nie przeszkadzają nikomu.

(Brody, 2019-03-09)

#217

Rower może uratować świat i ratuje.

(Kraków, 2019-03-09)

#225

Wspieram rowerowych kumpli

(Radziszów , 2019-03-09)

#233

Podpisuję, ponieważ jestem jednym z wielu rowerzystów, którym rzuca się kłody pod nogi :) w dobie wielkiego popytu na skoki narciarskie, czy piłke nożną można wytrzymać z "niedziałającego" PZKol, ale brak miejsc do zabawy i ćwiczeń, to już jest niedopuszczalne.

(Lipnica Murowana, 2019-03-09)

#239

Ponieważ, chciałbym w przyszłości mieć gdzie trenować

(Kraków, 2019-03-09)

#246

Jeździłem tam z tatą, jeżdżę teraz i chciałbym też jeździć ze swoim synkiem.

(Sułkowice, 2019-03-09)

#249

Chce pojezdzic na rowerze z dzieckiem po alejkach wokol lanckorony.

(Kalwaria Zeb., 2019-03-09)

#251

Korzystam. Taki zakaz godziny nie tylko w środowisko rowerowe ale i całą gminę, wszystkich jej mieszkańców.

(Sułkowice, 2019-03-09)

#259

To wielka szkoda blokową inicjatywy lokalne które tak na prawda promują rekreacje na świeżym powietrzu i wcale aż tak nie niszczą przyrody. Proszę spojrzeć, że rowerzyści zostali tutaj zrównani i quadami. To chyba jednak nie jest to samo. Najlepiej by było by w tej kultowej miejscówce która istnieje od kilkudziesięciu lat wyznaczyć tereny i wzorem takich miejscowości jak Zawoja, Bielsko-biała ,Wałbrzych itd pozwolić na legalna budowę ścieżek.
Dziękuję

(Golkowice, 2019-03-09)

#269

Podpisuje, poniewaz nie zgadzam sie z takim zakazem gdyz rowerzysci nikomu nie szkodza sam jezdze ekstremalnie i nie wiedze w tym problem, ludzie sami popieraja i gratuluja ze mlodzi ludzie maja ciekawe zainteresowania.

(Zawadka 106b, 2019-03-09)

#273

Uprawiam kolarstwo górskie i jestem za rozwojem tras rowerowych w tej okolicy.

(Sułkowice, 2019-03-09)

#280

Tomasz Raszyk

Ja wyżej podpisany składam podpis pod petycją TAK DLA ROWERZYSTÓW W LANCKORONIE!
Dlaczego ? Aby podejść do sprawy rozsądnie trzeba sobie uświadomić kilka rzeczy.
1. Czy rowerzyści w lesie w jakikolwiek sposób źle wpływają na otaczającą ich przyrodę? NIE!! Bo rowery nie wytwarzają spalin lub innych podobnych związków.
2. Zaśmiecanie lasu ? Wydaje mi się to absurdalne gdyż znam ludzi jeżdżących tam i wiem , że naprawdę dbali o to miejsce i dlaczego oni mają podnosić za to odpowiedzialność jakby tylko oni w tym lesie przebywali... otóż to są też inni w tych lasach więc nie można bezpośrednio rzucać winy na rowerzystów. Ludzie jeżdżący tam na rowerach zawsze sprzatali i dbali o środowisko obok " tras"
3. Kolejny argument dlaczego rowery powinny zostać w Lanckoronie? Sport to zdrowie , rozwój ludzi - WŁAŚNIE. Nie wiem czy Urząd Gminy w Lanckoronie jest świadomych o tym ilu dobrych zawodników na szczeblu Mistrzost Polski uczyło się właśnie w tym miejscu od dzieciaka. Gdyby nie to miejsce nie byli by tymi kim są dziś.

Podsumowując to miejsce Lanckorona jest dbana przez rowerzystów, niezaśmiecana oraz niektórzy z nich po prostu mają sentyment do tego miejsca.

Dziękuję i mam nadzieję, że wyżej wymienione argumenty jasno przedstawiają, że rowery powinny zostać w lesie Lanckorona!

Pozdrawiam. Tomasz R.

(Wisła , 2019-03-09)

#283

Podpisuję, ponieważ jest to kolejna świetna miejscówka, na której bardzo chciałbym pojeździć w najbliższym czasie

(Kraków, 2019-03-09)

#284

Jeżdżę na rowerze górskim po Naszych Beskidach od 1990 roku. Pierwszy raz spotkałem się z taką reakcją Władz. Dlaczego rowery? Na Lanckoronie, Chatałówce, Solcy, Dziole w Izdebniku jestem na rowerze bardzo często. Jeżeli chodzi o pojazdy silnikowe w lesie, jestem, za zakazem poruszania się. Ale rower? Macie taki piękny rejon.

(Wadowice, 2019-03-09)

#290

Sam osobiście uprawiam sport rowerowy i często bywam w tamtych rejonach

(Wadowice, 2019-03-09)

#300

Szanowny Wójcie,
na pewno da się znaleźć prostsze rozwiązanie niż jakiekolwiek zakazy, lasy należą do miejsc gdzie można odpoczywać także i aktywnie. Biorąc to pod uwagę, liczę że zostanie on cofnięty.

(Kraków, 2019-03-09)

#302

Podpisuje, ponieważ warto to rozwijać a rower to nie motor który hałasuje i niszczy ziemię.

(Kraków, 2019-03-09)

#307

Jest to miejsce,ktore wsrto rozwijac legalnie.Jest to miejsce gdzie kazdy skorzysta .Rowerzusci,rozwoj i przychod dla okolicznych kawiarni i nie tylko.Brakuje mieksc gdzie mozna delektowac sie jazda i rozwijac,a młodzież ma gdzie sie rozwijac sportowo.

(Kraków, 2019-03-09)

#308

Jeżdżę na rowerze poza drogami utwardzanymi i nie wyobrażam sobie by ta forma aktywności fizycznej była tak szkodliwa dla lanckorońskich lasów

(Kalwaria Zebrzydowska, 2019-03-09)

#312

Byłem w Lanckoronie właśnie z powodu roweru i bardzo mi się podobało.

(Kraków, 2019-03-09)

#316

Bajka

(Kraków , 2019-03-09)

#326

Zgadzam się z treścią petycji.

(Kraków, 2019-03-09)

#329

Rowerowa turystyka nie czyni w lesie negatywnego impaktu, wspiera natomiast aktywne życie w przyrodzie i poznawanie wspaniałego piękna otaczjących nas lasów.

(Kraków / Sułkowice, 2019-03-09)

#330

Podpisuję, bo również jestem rowerzystką. Dbamy o lasy a nie niszczymy je jak quady czy motocross.

(Kraków, 2019-03-09)

#333

Podpisuje, ponieważ uważam, że rowerzyści od bardzo dawna aktywnie korzystali z wytycznych szlaków w obrębie Lanckorony oraz całego lasu i nie przyczynili się nigdy do dewastacji mienia gminy ani środowiska naturalnego należącego do miejscowości oraz gminy Lanckorona. Dodatkowo, uważam że zakazane tegoż sportu nagarywnie odbije się na wielu osobach z gminy Lanckorona i gmin ościennych, a także mocno w sposób negatywny wpłynie na strukturę turystyczną i kulturalną naszego regionu.

(Brody, 2019-03-09)

#335

W piękne słoneczne dni uwielbiam podjechać na rowerze zwiedzić ruiny zamku i okoliczne ścieżki rowerowe. Spotkać się ze znajomymi na wspólne zjazdy lasem. Brak możliwości poruszania się rowerem w lanckorońskim lesie uniemożliwia aktywny wypoczynek. Zalegalizowanie ścieżek rowerowych może natomiast przynieść korzyści gminie.

(Sułkowice, 2019-03-09)

#338

Uważam że kolarstwo niezwykle rozwinęło turystykę Lanckorony. Wiele ludzi przyjeżdża tu nie tylko z walorów przyrodniczych ale również sportowych. Lanckorońskie lasy świetnie nadają się do spokojnych spacerów jak i do aktywnego spędzania czasu jak bieganie czy jeżdżenie na rowerze. Myślę że ten problem można zakończyć z porozumieniem obu stron. Rowerzyści mają swoje tarasy, na których piesi nie powinni się znaleźć i vice versa.

(Lanckorona, 2019-03-09)

#346

Podpisuje, ponieważ jest to jedno z najlepszych miejsc do jazdy na rowerze w okolicy.

(Kalwaria Zebrzydowska, 2019-03-09)

#353

Zakaz poruszania się rowerem po drogach leśnych, wprowadzony przez Wójta Gminy Lanckorona Tadeusza Łopatę uważam za niedorzeczny, podobnie jak niezrozumiałe jest dla mnie stawianie w jednym rzędzie rowerzystów oraz użytkowników pojazdów silnikowych. Zakaz ten uderza w lokalnych przedsiębiorców, prowadzących działalność turystyczną, ogranicza wolność w wyborze sposobu spędzania wolnego czasu, jest sprzeczny z zasadami turystyki zrównoważonej, którą promujemy w Lanckoronie - blisko natury i z poszanowaniem jej praw. Uważam, że należy rozmawiać o problemach, jeśli się takie pojawiają, a nie wprowadzać regulacje "zakazami" i "nakazami" nie oferując nic w zamian.

(Lanckorona, 2019-03-09)

#360

Rower to moja pasja

(Wadowice , 2019-03-09)

#362

Nie zgadzam się z decyzją. Rowerzyści nie niszczą lasu. To straszne, zabrania ludziom jeździć na rowerze po lesie.

(Lencze, 2019-03-09)

#364

Nie wyobrażam sobie zjeżdżać z lanckorony inaczej niż po ulubionej tarasie

(Stanisław Dolny, 2019-03-09)

#369

Podpisuję, ponieważ sam jeżdżę na rowerze i nie wydaje mi się żeby rowerzyści szkodzili w jakikolwiek sposób przyrodzie.

(Przytkowice , 2019-03-09)

#370

Wszędzie w Polsce buduje się aktualnie trasy, nie zamyka! A Lanckorona to kolebka Polskiego kolarstwa wysokogórskiego.

(Bestwina, 2019-03-09)

#380

Rower nie uszkadza, nie psuje ścieżek leśnych ani w żaden sposób nie szkodzi środowisku , decyzja wujta jest absurdalna .

(JASZCZUROWA , 2019-03-09)

#386

Jazda rowerem jest mi bardzo bliska. Nie rozumiem, jak można wpaść na pomysł zakazu jazdy rowerem, skoro ani nie generuje hałasu, ani nie zanieczyszcza powietrza, w potrącenie ludzi w lesie, to też raczej znikome przypadki.

(Kraków, 2019-03-09)

#389

POdpisuję ponieważ jest to kompletny nonsens. Rowery w niczym nie szkodzą przyrodzie - w przeciwieństwie do pojazdów mechanicznych.

(Wadowice, 2019-03-09)

#395

uważam taką decyzję za piramidalną bzdurę..Rower nie hałasuje..nie produkuje spalin.., nie niszczy terenu...Jest Eco..

(lanckorona, 2019-03-09)

#400

Sam uprawiam kolarstwo i chciałbym żeby powstawały trasy w naszych okolicach.

(Sułkowice, 2019-03-09)