Zwolnienie z zakazu połowu i polowania w czasie epidemii COVID-19

Komentarze

#1203

Nie mogę już wytrzymać w domu i musze nad wodę! !!!

Łukasz Wiącek (Lublin, 2020-04-10)

#1211

Udanie się nad wodę w celu wędkowania nawet w czasie gdy nie było epidemi wiązało się z ograniczeniem w ttm czasie kontaktów międzyludzkich. Dlatego uważam, że przy zachowaniu zdrowego rozsądku jest to w pełni bezpieczne. Oczywiście grupowe wędkowanie i zawody wędkarskie w tym czasie nie piwinny się idbywać.

Józef Długosz (Osowiec-Trzęsina, 2020-04-10)

#1212

Mam klaustrofobię a w pojedynkę nikomu nie zagrażam i kocham naturę

Krzysztof Grządka (Kwidzyn, 2020-04-10)

#1219

Uważam że można wędkować pojedynczo co wyklucza rozprzestrzenianie się wirusa.

Karol Postrożny (Bielawa, 2020-04-10)

#1220

Lepiej na rybach jak w kolejce do sklepu

Łukasz Mat (Lublin, 2020-04-10)

#1225

Mam dość siedzienia w domu

Wojtek Tomaszewski (Szczepanów , 2020-04-10)

#1226

Całe życie wmawiano mi że żyje w wolnym kraju

Artur Sywno (Siemiatycze, 2020-04-10)

#1228

Zaborowski

Marek Zaborowski (Kołobrzeg, 2020-04-10)

#1232

Łowisko Rodzinne Ostrożnica

Dariusz Czornik (Świerklaniec, 2020-04-10)

#1236

Ponieważ chce na ryby

Piotr Jodłowski (Tarnów , 2020-04-10)

#1238

Podpisuję, ponieważ uważam, że wystarczy wprowadzić odległość od wędkarzy. Jednakże wprowadzić ograniczenie możliwości podróżowania do łowiska od miejsca zamieszkania np do 30 km

Bartłomiej Franczak (Lublin, 2020-04-10)

#1240

Nie mogę wytrzymać w domu

Wojciech Nuckowski (Jerzmanki, 2020-04-10)

#1241

Ponieważ brakuje mi wędkowania.

Piotr Duda (Lublin , 2020-04-10)

#1243

W regulaminie PZW jest nawet nakaz odstępu między wędkującymi, więc nie widzę powodu dlaczego nie możemy iść w samotności na ryby... :
3. Wędkarz łowiący ryby na przynęty naturalne, zobowiązany jest do zachowania
następujących minimalnych odstępów od innych wędkujących:
a/ łowiąc z brzegu - 10 m
b/ między łodziami - 25 m
c/ między łodzią a brzegiem - 50 m

Michał Scąber (Oświęcim, 2020-04-10)

#1245

Podpisuje ponieważ zgadzam się z powyższą treścią wędkowanie jest kojarzone z samotnością a nie propagowanie spotkań

Marcin Pitucha (Rzeszów, , 2020-04-10)

#1250

Konstytucją nie zabrania nam wędkować chyba że to jest stan nadzwyczajny

Piotr Bielecki (Skrzeszew, 2020-04-10)

#1252

Nie wydaje mi się żebym był zagrożeniem dla kogoś i dla siebie jeżeli siedzę na rybach sam

Kamil Pobiega (Wrocław , 2020-04-10)

#1261

My wędkarze jesteśmy na stanowiskach 10 m od siebie takie są przepisy nie robimy żadnych zgromadzeń to jest nasza pasja która kochamy

Bartek Grzelak (grzelak0599@gmail.com, 2020-04-10)

#1266

Podpisuje ponieważ wypad na ryby nawet na chwilę relaksuje mnie,pomaga mi się odprężyć i odpocząć.

Łukasz Wawrzkiewicz (Łambinowice , 2020-04-10)

#1267

I tak jest wymagany odstęp wędkaża jednego od drugiego......

Mariusz Krućko (Naglady, 2020-04-10)

#1268

Wędkowanie jest doskonałą okazją do poprawienia odporności organizmu poprzez:
- aktywność na świeżym powietrzu
- odstresowanie, szczególnie po miesięcznym okresie przebywania w domu
- wędkarze przez Regulamin Amatorskiego Połowu Ryb zobligowani są do zachowania minimum dziesięciu metrów dystansu od siebie.
Dlatego też dalsze utrzymywanie ograniczeń w tej materii przynosi więcej szkody niż pożytku.

Rafał Typek (Zamość , 2020-04-10)

#1272

Zgadzam się że zakaz jest bezpodstawny i powoduje ograniczanie mojej wolności.

Tomek Adameczek (Lublin, 2020-04-10)

#1275

Chce.

Damian Kruk (Zamość , 2020-04-10)

#1281

Ponieważ tak

Katarzyna Bugajska (Świdnik, 2020-04-10)

#1294

Jestem wędkarzem od 10 roku życia i płacę składki PZW od 1991 roku. PZW nie pomaga w tej sprawie wędkarzom dlatego też uważam że podpisanie petycji zwróci uwagę na nasze prawa. Łowienie ryb a sytuacja w kraju z epidemią nie idzie w parze tym bardziej iż wszyscy wędkarze przestrzegają zasad jakie nakłada na nas Państwo w tym czasie.

Mariusz Czajkowski (Gdynia, 2020-04-10)

#1296

Chce łowić a nie gnić w domu

Kevin Kevin (Piła, 2020-04-10)

#1298

Niepotrafie myśleć jak niewychodze na ryby :(((

Patryk Kowalczyk (Nowy Krepiec , 2020-04-10)

#1299

Podpisuję, ponieważ po ciężkim dniu w pracy marzę aby odpocząć na świeżym powietrzu wędkując.

Paweł Witkowski (Augustów , 2020-04-10)

#1303

Podpisuje, ponieważ wyjazd na ryby odbywa się przeważnie w dwie osoby, które siedzą co najmniej 2-3 metry od siebie, żeby nie poplątać. Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to wędkarze jeżdżą z dobrymi znajomymi i informują się wzajemnie jak się czują, czyli ten zakaz jest bezsensowny.

Gracjan Braun (Pomyje, 2020-04-10)

#1304

Jestem miłośnikiem wędkarstwa i często przebywam na łonie natury.
Wprowadzone zakazy źle wpływają na moje zachowanie fizyczne i psychiczne

Jarosław Włodarczyk (Kazimierza Wielka, 2020-04-10)

#1306

Chce w końcu odpocząć w ciszy i naturze

Karol Antoniewicz (Mogilno , 2020-04-10)

#1308

Podpisuje się ponieważ jako wędkarz z pasja i wiem ze nikomu wędkowaniem nie zaszkodzę.W przepisach jest nawet ze stanowisko wędkarskie powinno znajdować się najmniej 10 metrów od siebie.a ja samemu jeżdżę w ustronne miejsce gdzie niema innych ludzi. Po to aby wyciszyć się,odpocząć i nabrać chęci do dalszego funkcjonowania w życiu codziennym.

dariusz dziadkiewicz (kobiele wielkie, 2020-04-10)

#1309

Jestem wędkarzem, a zakaz połowu w samotnosci, szczególnie na rzece w łąkach i lasach to absurd!!! Nigdy nie spotkalem tam wedkarza innego

Jakub Guza (Pińczów, 2020-04-10)

#1310

Wędkarstwo nie stwarza zagrożenia zakażenia się wirusem.

Kamil Wiśniowski (Przemyśl, 2020-04-10)

#1313

Lubię być sam nad wodą

Dominik Jakubowski (Tarnów , 2020-04-10)

#1315

Ponieważ jest to niezbędne dla utrzymania mojego zdrowia psychicznego, i jest to forma odprężenia zawodowego, nie powoduje naruszania wyznaczonej przestrzeni , a wrecz przeciwnie , jeżeli w samotności przebywam na łodzi lub pomoście to nawet ta odległość wynosi 50m od kolejnego wędkarza,

łukasz wasiek (Granowo, 2020-04-10)

#1318

Ww argumenty

Paweł Galicki (Raczki, 2020-04-10)

#1322

Bo szybciej się przekrece z braku wędkowania niż z powodu koronawurusa.

Robert Walenciak (Kielce , 2020-04-10)

#1324

Zieba

Jacek Zięba (Radom, 2020-04-10)

#1327

Siedzenie nad woda w samotności lub z zachowanymi odległościami i brakiem kontaktu z innymi wędkarzami nie wpływa na rozwój i rozprzestrzenianie wirusa. A poprawia samopoczucie oraz jest zdrowe.

Mariusz Bodylski (Czarnylas, 2020-04-10)

#1333

Jestem wędkarzem

Marek Kalisz (Ząbki, 2020-04-10)

#1334

Jestem wędkarzem od 17 lat zawsze w wolnej chwili łowię trenuje do zawodów by dalej móc startować w zdrowej rywalizacji a bez możliwości wychodzenia ciężko jest w jaki kowliek sposób utrzymywać formę do zawodów bliskość z innymi osobami nad wodą nie jest potrzebna ważne by się zrelaksować i trenować, od siedzenia nikt się nie podszkolil w swojej dziedzinie

Dawid Gasch (Gdańsk, 2020-04-10)

#1335

Nad wodą przebywamy w odosobnieniu od innych ludzi i miast wypoczywam psychicznie i nie narażamy siebie i innych nieświadomie na zarażenie covid 19

Kamil Spaliński (Bełchatów, 2020-04-10)

#1352

Podpisuje ponieważ uważam że zamknięcie ludzi w domu znacznie idzie na rozwój ludzi i psychikę nie można zamykać ludzi jak w klatkach to nie jest normalne co robicie z państwem naszym to jest w brew naszej woli to tak samo podlega każde tak jak ktoś kogoś przeczymuje odizolowanego od świata tak mówi artykuł o tym i skończcie już z tymi kwaratanna bo co było jak cała elita i załoga leciała do Smoleńska utrzymali odległość? Odstęp od siebie dlaczego nie są ukarani mandatami jak kazecie ludzi też w brew ich godności o której ustawa mówi że nie można karać byście musieli ogłosić klęskę narodu

Bartosz Krahewski (Dziewkowice, 2020-04-10)

#1357

Podpisuje poniewaz jestem wedkarzem i aktywnym czlonkiem Pzw.

Paweł Piwoński (Komorniki, 2020-04-11)

#1358

Dostaje już na głowę !!!!!

Marcin Zalewski (Dublin, 2020-04-11)

#1365

Potrzebuje odpoczynku psychicznego oraz popatrzec na budzaca sie przyrode , posluchac ptakow jak i powalczyc z pieknymi rybami zwracajac im po zwyciestwie wolnosc by rosly i sie rozmnazaly

Wiesław Wójcik (Jawor, 2020-04-11)

#1368

Chce łowic ryby na świeżym powietrzu a bie siedzieć w domu w 4 ścianach

Jaroslaw Włodarczyk (Lublin, 2020-04-11)

#1376

Jestem wędkarzem

Piotr Sierpien (Swidnik, 2020-04-11)

#1377

Uważam że to wplynie pozytywnie na moje zdrowie psychiczne

Adrian Drwal (Świdnik, 2020-04-11)

#1379

Sam nie łowię ale rozumiem potrzebę przebywania człowieka w bliskości z naturą jak również rozumiem potrzebę przebywania ludzi w grupach wzajemnego zainteresowań i hobby

Martin Dlugokinski (Gdynia, 2020-04-11)

#1380

Podpisuję ponieważ wędkuję regularnie,a zamknięcie się w mieszkaniu w bloku nie ma dobrego wpływu na samopoczucie w obecnych czasach i stresach. Marek Wojciechowski

Marek Wojciechowski (Radom, 2020-04-11)

#1381

Ponieważ chodzę do pracy i zajmuje się dzieckiem ale moje hobby zostało przerwane któremu wypoczywaj psychicznie.

Marcin Zagajski (Hrubieszów , 2020-04-11)

#1385

Dla mnie to bardzo ważne, jeżeli chodzi o moje zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychicne

Piotr Długosz (Kuelce, 2020-04-11)

#1391

Chciałem pojechać na ryby ponieważ jest mi to potrzebne do odpoczynku i zaznania świeżego powietrza nad wodą.

Grzegorz Król (Pszenno, 2020-04-11)

#1396

Oleksiak Grzegorz

Grzegorz Oleksiak (Karlino, 2020-04-11)

#1400

Uważam, że wprowadzenie zakazu wędkowania, czy myślistwa dla wielu osób skończy się na prawdę co najmniej fatalnie. To nie dorzeczne, że ludzie pasjonujący się tymi dziedzinami i nierzadko lubujący się właśnie w kontakcie z naturą, ciszą, spokojem, a przede wszystkim w ODOSOBNIENIU nie mogą sobie pozwolić na wyżej wymienione. I co za tym idzie zmuszeni są powstrzymać się od zajęć dających im odetchnąć i oderwać się choć na moment od trosk i trudów życia codziennego, nie wspominając już w ogóle o powodach wprowadzenia tych właśnie zakazów oraz ich skutków. Dla wielu, to jeden z nielicznych, jeśli nawet nie jedyny sposób na zadbanie o równowagę emocjonalną, kondycję psychiczną, czy po prostu chwilę wytchnienia. Tak zwał, jak zwał. Myślę, że te właśnie restrykcje wprowadzone przez rząd, mające na celu zahamowanie rozprzestrzeniania się pandemii mogą zaowocować skutkiem wręcz przeciwnym, do zamierzonego.

Adam Łukaszyk (Zaniemyśl, 2020-04-11)