Petycja w obronie polskiej szkoły

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja w obronie polskiej szkoły


Gość

#651

2016-08-10 14:16

Jestem nauczycielką w gimnazjum z 27-letnim stażem. W całej rozciągłości zgadzam się z hasłami petycji.

Gość

#652

2016-08-10 14:21

Bo uważam, że edukacja w tej formie jest zasadna.

Gość

#653

2016-08-10 14:28

Ponieważ jestem rodzicem, który nie nosi beretu, ale ma dzieci i chcę, aby wreszcie zacząć uczyć a nie burzyć tylko wszystko. Poza tym p. Minister robi dobrze tylko jednemu etapowi edukacyjnemu, szkole średniej/ponadgimnazjalnej. To nie jest dobre. może zlikwidujemy szkoły ponadgimnazjalne, a zostaną tylko szkoły podstawowe, bo ministrem zostanie ktoś właśnie z tego etapu edukacyjnego?

Gość

#654

2016-08-10 16:06

Uważam, że gimnazja dobrze spełniają swoje zadania. Ponadto nienawidzę, jak bezmyślnie i bez żadnego opamiętania wydaje się pieniądze podatników (w tym również moje).

Gość

#655

2016-08-10 16:37

Nie usłyszałam żadnych merytorycznych argumentów za likwidacją gimnazjów. Na pierwszy plan wysuwa się potrzeba burzenia. Pani Minister kilka lat temu była przeciwna łączeniu podstawówek z gimnazjami. Zmieniła zdanie, ale nie wie dlaczego. Prezes partii rządzącej glosował za powstaniem gimnazjów. Zmienił zdanie? Jakie interesy, takie zmiany. Edukacja potrzebuje spokoju, nie ciągłych zmian. W gimnazjach taki spokój w końcu zapanował i potrzebne było tylko wzmocnienie tego poziomu edukacji, jak i pozostałych. Mniejsza liczba uczniów w klasach, jednozmianowość, rejonizacja, psycholog i pedagog, szybki dostęp do specjalistów, najlepsi nauczyciele zatrudniani w gimnazjum (tacy którzy lubią i potrafią pracować z ta grupą rozwojową) itp.

Burzyc łatwo, odbudować trudniej. Koszty reformy poniesie rodzic.

Gość

#656

2016-08-10 18:18

Leży mi na sercu edukacja naszej młodzieży.

Gość

#657

2016-08-10 18:51