WS. KONIECZNOŚCI ZAPRZESTANIA BUDOWY WYTWÓRNI BETONU NA URSYNOWIE

Komentarze

#2

Zgadzam sie z petycja. Budowa Betoniarni bedzie końcem zielonego Ursynowa a mieszkańcy stracą wszytskO - wartość mieszkań, zdrowi i spokój. Dzielnica nie ma autobusów i kanalizacji a teraz nie bedzie problemu żeby po ulicach jeździły betoniarki ? Dodatkowo plan zagospodarowania- kto to widział żeby w stolicy betoniarnię robić w pobliżu domostw ? CY ktoś w dzielnicy ma w ogóle wyobraźnie ?

(Warszawa, 2017-10-23)

#3

Mieszkam tutaj i nie chce dodatkowego hałasu, pyłu i korków na wąskiej ulicy Poloneza i Krasnowolskiej. Nie ma komunikacji miejskiej ani kanalizacji co jest absurdem mieszkając w stolicy na jednej z większych dzielnic, a budowa betoniarni to dodatkowa porażka tej okolicy, mam nadzieje ze do tego nie dojdzie. Burmistrz i urząd kpi sobie z Nas. Nie pozwólmy na to !

(Warszawa, 2017-10-23)

#6

Jestem mieszkancem osiedla przy budowanej inwestycji i jestem powaznie zaniepokojony jej konsekwencjami.

(Warszawa, 2017-10-23)

#10

Nie wyrażam zgody na budowę tego typu inwestycji zagrażającej zdrowiu mieszkańców pobliskich osiedli

(Warszawa, 2017-10-23)

#15

Mieszkam 400 metrów od tego miejsca. Karygodny pomysł z budową betoniarni w takim miejscu. Wiatr wieje z reguły z zachodu więc wszystko poleci w naszym kierunku. Doskonale słychać samochody pędzące pomiędzy węzłem Marynarska i Lotnisko. Ciężarówki będzie słychać dużo lepiej.

(Warszawa, 2017-10-23)

#24

zależy mi na ekologii

(Warszawa, 2017-10-23)

#29

Uwazam, że zakłady produkcyjne, zwlaszcza te o dużej uciążliwości dla otoczenia powinny być budowane z dala od budynków mieszkalnych.

(Warszawa , 2017-10-23)

#31

Nie wyobrażam sobie, pyłu, hałasu, dodatkowego ruchu ciężkimi samochodami po i tak ciągle "łatanych" dookoła ulicach. Ludzie mają też małe dzieci, które miały wychowywać się na "zielonym" ursynowie, z dala od spalin i innych zanieczyszczeń, a tym czasem miałyby wdychać pył i spaliny?

(Warszawa, 2017-10-23)

#33

Sąsiedztwo zabudowy mieszkaniowej to nie miejsce na betoniarnie. To jest tak oczywiste, że trudno zrozumieć jak komuś taki pomysł mógł przyjść do głowy.

(Warszawa, 2017-10-23)

#38

Mieszkam na Krasnowoli, sama obwodnica generuje duży hałas i pył, jeśli dojdzie do tego betoniarnia to już w ogóle będziemy siedzieć w maskach. Mam dzieci chore na alergie....

(Warszawa, 2017-10-23)

#41

Moj dom przy Krasnowolskiej 82E znajdzie sie okolo 250m od planowanej wytworni betonu.

(Warszawa, 2017-10-23)

#43

Katarzyna Maraszek

(Warszawa, 2017-10-23)

#45

Podpisuję się pod powyższą petycją w sprawie zakazu budowy wytwórni betonu przy ul. Pląsy 131.

(Warszawa, 2017-10-23)

#47

noe zgadzam sie na taką inwestycję

(Warszawia, 2017-10-23)

#54

Mieszkam w pobliżu budowanej betoniarni.

(Warszawa, 2017-10-24)

#55

Martwię się o zdrowie moich dzieci oraz swoje i męża. Nie chcemy wdychać dodatkowego pyłu wystarczy, że musimy wdychać smog.

(Warszawa, 2017-10-24)

#60

Jeśli inwestycja dojdzie do skutku będę miała wątpliwą przyjemność żyć w bliskim sąsiedztwie z uciążliwym zakładem, generującym zanieczyszczenia środowiska. Jestem mamą dziecka z problemami astmatycznymi- nie chcę dla niego takiego życia!

(Warszawa , 2017-10-24)

#66

Podpisuję ponieważ nie wyrażam zgody na stwarzanie zagrożenia dla zdrowia mojego i mojej rodziny.

(Warszawa, 2017-10-24)

#72

Jestesm mieszkanką Ursynowa

(Warszawa, 2017-10-24)

#76

Mieszkam 400 m od planowanej inwestycji. Pył PM 10 i PM 2,5 uszkadza układ oddechowy człowieka. Brak też infrastruktury drogowej dla dojazdu ciężkich samochodów specjalistycznych.

(Warszawa, 2017-10-24)

#81

Podpisuję się ponieważ mieszkam tam z małymi dziećmi i nie chcę ich narażać na wieczny pył, choroby itp. Takie inwestycje powinny być lokalizowane poza terenami z zabudową mieszkaniową!

(Warszawa, 2017-10-24)

#87

Podpisuję, ponieważ mieszkam w najbliższej okolicy i nie wyobrażam sobie w tym miejscu takiego zakładu. Sąsiedztwo to w większości zabudowa mieszkalna, której szybko przybywa oraz tereny zielone. Nie powinno się tu z pewnością umiejscawiać takiego zakładu, który bezpowrotnie zmieni i zniszczy okolicę.

(Warszawa, ul. Kądziołeczki 50 R, 2017-10-24)

#88

Samoloty, trasa... na to byłam przygotowana ale betoniarnia to już za dużo. Chcę mieszkać na "Zielonym Urysnowie" a nie w "Trójkącie Ursynowskim".....

(Warszawa, 2017-10-24)

#90

Nie wyobrażam sobie kolejnego punktu generującego hałas, pył i inne zanieczyszczenia! Lotnisko i trasa to były dwa miejsca z którymi mieszkając tutaj pogodziliśmy się, jednak ten zakład to katastrofa dla nas.

(Warszawa, 2017-10-24)

#98

Nie zgadzam sie na lokalizacje wytwórni betonu w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej

(Warszawa, 2017-10-24)

#106

Nie zgadzam się na budowę betoniarni ten teren zawsze był zielony i niech tak zostanie dla naszych dzieci

(Warszawa , 2017-10-24)

#118

Jestem przeciwko betoniarni na Zielonym Ursynowie !

(Warszawa, 2017-10-24)

#131

Podpisuję, ponieważ stworzenie takiego obiektu w sąsiedztwie wielu domków i osiedli wpłynie negatywnie na ciągi komunikacyjne w okolicy oraz na rozbudowę tej części Ursynowa.

(Warszawa, 2017-10-25)

#132

Ta budowa pogorszy jakość życia.

(Warszawa, 2017-10-25)

#133

Moj dom (Krasnowolska 82E) znajdzie sie ok. 250m od planowanej betoniarni.

(Warszawa, 2017-10-25)

#134

boję się potencjalnych zagrożeń dla zdrowia

(Warszawa, 2017-10-25)

#137

Jestem przeciwna budowy betoniarni

(Warszawa , 2017-10-25)

#147

Prawo musi być przestrzegane, a plan zagospodarowania przestrzennego jest prawem.

(Wyszków, 2017-10-26)

#160

Mam tam z mamą plac i jak tam pojadę na świeże powietrze niema zamiaru wdychac pyłu z cementowni a działkę mamy blisko sklepu na kadzioleczki

(Warszawa, 2017-10-26)

#161

Nie wyrażam zgody na powstanie wytwórni w bliskim sąsiedztwie mojego mieszkania. To jest zielony Ursynów dla domków jednorodzinnych, a nie dla wytwórni. Miało być rekultywowane jeziorko, a zamiast tego mamy niszczenie okolicy.

(Warszawa, 2017-10-27)

#165

Zakupiłem mieszkanie w inwestycji Wille Taneczna. Wprowadzam się na Ursynów i tam będę odprowadzać podatki. To miała być zdrowa i przyjazna okolica!

(Piecki , 2017-10-27)

#166

Brak zgody na zanieczyszczanie dzielnicy pyłem i hałasem.

(Warszawa, 2017-10-27)

#169

zdrowie i zycie w godnych warunkach a nie pyle halasie jest dla mojej rodziny kliczowe. haniebne jest organizowanie betoniarni i ciezkiego transporu pod nosem mieszkancow. co wazne wymordowanie zwierzat chrknionych jak jeze i inne z tej okolicy.

(warszawa, 2017-10-27)

#177

Nie zgadzam się na usytuowanie betoniarni w pobliżu zabudowań mieszkalnych.

(Warszawa, 2017-10-27)

#178

Zielony Ursynow to nie jest dzielnica przemysłowa tylko rodzinna.. Nie wyobrażam sobie aby pod naszymi domami i przedszkolami roznosił się pył z betoniarni a wokół krążyły ciężarowe auta. To nie jest odpowiednie miejsce dla tej inwestycji.

(Warszawa, 2017-10-28)

#179

Mieszkam na Ursynowie 24 lat i nie chce żadnej betoniarni.

(Warszawa , 2017-10-28)

#185

Nie zgadzam się na budowę betoniarni. .Mieszkaniec Ursynowa

(Warszawa , 2017-10-28)

#186

PODPISUJĘ PONIEWAŻ BETONIARNIA NIE POWINNA BYĆ BUDOWANA W OSIEDLU MIESZKANIOWYM

(WARSZAWA, 2017-10-29)

#187

Podpisuję, ponieważ jest to niekorzystna dla mieszkańców lokalizacja.

(Warszawa, 2017-10-29)

#189

Podp[suje poniewaz chce oddychac czystym powietrzem zlasu Kabackiego.

(Warszawa, 2017-10-29)

#190

Podpisuję ponieważ zależy mi na zdrowiu mieszkańców oraz na środowisku dzielnicy Ursynów.

(Warszawa, 2017-10-29)

#193

Podpisuję ponieważ widzę co dzieje się koło innej bazy firmy BUDOKRUSZ zlokalizowanej przy Księżnej Anny na Targówku. W pobliżu mieszkają moi rodzice. Można pojechać zobaczyć zapylone ulice i ciężarówki jeżdżące i spychające rowerzystów. Im się spieszy na budowę więc teoretycznie jest tylko mowa o poszanowaniu przepisów.
Pamiętajmy, że samochody budowlane to nie są osobówki czyściutkie prosto z salonu tylko pojazdy które i przy załadunku i wyładunku pracują z zapylonych przestrzeniach.
Dla mnie uciążliwość takiej inwestycji jest ewidentna.
Czy innym jest baza firmy transportowej a czym innym działania takiej firmy jak BUDOKRUSZ.
Ich nie interesuje, że pyły zostaną niesione na domki gdzie mieszkają ludzie tylko łatwy dojazd do tras szybkiego ruchu.
Po tym co się dowiedziałem to jednak się przekonuję, że Dzielnicy Ursynów bardziej zależny na wpływach do budżetu niż na zdrowiu ludzi.

(Warszawa, 2017-10-29)

#194

Zgodnie z treścią petycji, ponadto: uciążliwa i hałaśliwa produkcja 2 lub 3 zmianowa w pobliżu osiedli mieszkaniowych już na "Szaro-Zielonym Ursynowie" przy decybelach PPLOT-u w tle , ciągła dewastacja nie budowanych od ponad 20 lat dróg dojazdowych (max. 8-12 ton) po Krasnowoli przez ciężki transport kruszywa, piasku, wyrobów, itd. , otwarte składowiska , załadunki do mieszalników , w tym pylącego i szkodliwego cementu, itd., mimo "pozyskanych " pozytywnych opinii ochrony środowiska , które niby zwalniają Pana Burmistrza od konsultacji z mieszkańcami ?

(Ursynów Zielony (Szary), 2017-10-29)