Nie zgadzamy się na zmianę w Poznaniu nazwy ulicy z 23 Lutego na Lecha Kaczyńskiego .

Komentarze

#5

23 luty to data wyzwolenia Poznania przez wojska i Cytadelowców...naszych poznaniaków...cześć ich pamieci

(Poznań, 2017-11-04)

#9

Prezydent Kaczyński z Poznaniem nie miał nic wspólnego. Prezydentem był miernym.

(Poznań, 2017-11-04)

#10

Nie zgadzamy się na zmianę w Poznaniu nazwy ulicy z 23 Lutego na Lecha Kaczyńskiego .

Nazwa ul. 23 Lutego została nadana dla upamiętnienia wyzwolenia Poznania spod okupacji hitlerowskiej . Podczas walk o Poznan zginęło 10.000 ludzi w tym poznaniacy . Jak to wydarzenie ma się do dekomunizacji ? Jak można w ten sposób zakłamywać historię . Nie zgadzamy sie na zmianę nazwy ulicy z 23 lutego na Lecha Kaczyńskiego ..

(Kępno, 2017-11-04)

#11

Komentrz zbędny..to oczywiste. Czym zasłużył sie Kaczyński dla Poznania??? Niczym!!!

(Poznań, 2017-11-04)

#13

Poznań to miasto w którym się urodziłam i nie zgadzam się na niszczenie jego wizerunku kultem osoby, która zginęła w wypadku lotniczym.

(Leszno, 2017-11-04)

#14

23 lutego jest ważną datą ponieważ w wyzwalaniu Poznania brali udział również Poznaniacy

(Poznań, 2017-11-04)

#15

Uważam, że Lech Kaczyński był złym prezydentem i nie należy go honorować w ten sposób

(Poznań, 2017-11-04)

#16

Nie zgadzam się na zmianę nazwy ulicy.

(Poznań, 2017-11-04)

#24

Jestem Poznanianką z urodzenia i zamieszkania przez 50 lat i nie zgadzam się na zmianę części historii mojego miasta.

(Chorkówka, 2017-11-04)

#26

23 lutego 1945 wyzwolona Poznań spod okupacji niemieckiej i to jest dla mnie ważne a nie kto tego dokonał natomiast Lech Kaczyński dla mnie niczym szczególnym się nie zaszczycił jedynie tym że był prezydentem

(Poznań , 2017-11-04)

#28

Nie zgadzam się.

(Monachium, 2017-11-04)

#29

Po prostu NIE - mieszkańcy Poznania złożyli ofiarę krwi, także z bronią w ręku aby zakończyć okupację hitlerowską i zasługują razem z poległymi żołnierzami radzieckimi na pamięć!

(Zakrzewo, 2017-11-04)

#32

Nie widzę powodu, aby jakakolwiek ulica w Poznaniu nosiła nazwisko Lecha Kaczyńskiego. Nie miał żadnych zasług dla Polski i Poznania. Nie rozumiem dlaczego mamy ulegać presji jego brata.

(Rostworowo, 2017-11-04)

#33

Chce zeby przyszle pokolenia nigdy nie zapomnialy tej daty. To niezwykle wazne dla poznania!!!

(Poznan, 2017-11-04)

#36

Data 23 lutego jest ważniejsza dla naszego miasta niż osoba Lecha Kaczyńskiego

(Poznań , 2017-11-04)

#44

Wstyd!,,,,,

(Poznan, 2017-11-04)

#49

23 luty to wazna data w historii Poznania.

(Monachium, 2017-11-04)

#50

Bo to zły prezydent był i wraz z bliźniakiem przyczynił się do katastrofy smoleńskiej.

(Poznań, 2017-11-04)

#56

Dla mnie to oczywiste - wyzwolenie Poznania, zginęło wielu dobrych, odważnych ludzi, a moja śp Babcia przynosiła tort w tę rocznicę. To była radość, to było zwycięstwo, to była wielka ulga. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność.

(Poznań, 2017-11-04)

#57

Zmiana ulicy 23 lutego to zbrodnia na historii !!!

(Poznań, 2017-11-04)

#58

Andrzej Hyzy

(Srem, 2017-11-04)

#62

nie uzasadniam ponieważ nasuwają mi się same wulgaryzmy

(poznań, 2017-11-04)

#71

Kaczyński nie był znaczącym politykiem.

(Poznań , 2017-11-04)

#75

Moi bliscy, którzy przeżyli wyzwolenie Poznania, wspominali ten dzień jako najszczęśliwszy w życiu

(Poznań, 2017-11-04)

#80

Co konkretnie śp. Lech Kaczyński zrobił dla Poznania, Wielkopolski?
Ci, którzy wyzwalali Poznań, własną krew dla nas przelali. Zwykli sowieccy szeregowcy i młodzi poznaniacy. Nazwa ulicy: 23 Lutego - dobrze ICH upamiętnia.

(Poznań, 2017-11-04)

#81

Lech Kaczyński nie zasłużył się Polsce w wystarczającym stopniu, aby nadać jego nazwiskiem nazwę ulicy. Zginął tragicznie, ale prócz szalonego brata blizniaka, Jarosława (który notabene rujnuje nasz kraj) nie pozostawił nic w tym kraju.

(Piła, 2017-11-04)

#83

Nie zgadzam się na zmianę nazwy ulicy 23 lutego na Kaczyńskiego który dla Poznania nic nie znaczy.

(Jasin, 2017-11-04)

#90

Uważam, że PIS nie może zawłaszczać wspólnej przestrzeni Polaków. Ulicę Kaczyńskiego mogą sobie nadać gdziekolwiek indziej, np. na nowo powstałych osiedlach

(Trzykolne Młyny, 2017-11-04)

#92

23 lutego to ważna data dla każdego Poznaniaka. Wyzwolenie Poznania bylo okupione życiem wielu mieszkańców - cytadelowcow. Nie można przejść obojętnie przy próbie dewaluowania ich roli i sprowadzania tej daty do momentu okupacji sowieckiej

(Poznań, 2017-11-04)

#96

BO NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Poznań, 2017-11-04)

#97

Uważam że Lech Kaczyński nie zasługuje na ulice ani w Poznaniu ani gdziekolwiek !!!

(Krzyszkowo , 2017-11-04)

#98

Nie zgadzam się z opinią, że nazwa ul. 23 Lutego kojarzy się z systemem totalitarnym. To data kapitulacji Cytadeli, zakończenia bitwy o Twierdzę Poznań i uwolnienia Poznania spod okupacji nazistowskiej. Walki, w których licznie wzięli udział także poznaniacy, kosztowały życie tysięcy ludzi: Rosjan, Niemców i Polaków. Data jest dla Poznania ważna i godna pamięci.

(Kicin (Poznań), 2017-11-04)

#101

Pan Kaczyński niczym się nie zasłużył dla Poznania. A aktualna nazwa ulicy jest właściwa historycznie!

(Poznań, 2017-11-04)

#105

23 lutego to data historyczna dla miasta Poznań, w tym dniu została zdobyta Cytadela, która stanowiła ostatni punkt oporu Niemców. Poznań został wyzwolony spod okupacji niemieckiej.

(Budzyń, 2017-11-04)

#106

ginęli w oswabadzaniu Poznania zwykli mieszkańcy i im należny się szacunek !!!! Co to za idiotyczny pomysł...

(Poznań, 2017-11-04)

#108

podpisuję, bo to głupie, bezsensowne, a ponadto, nie cenię dokonań tego prezydenta

(Poznań, 2017-11-04)

#113

Absolutnie

(Hønefoss, 2017-11-04)

#118

Nie wiem jak ma się prezydent Kaczyński do Poznania, ale zdecydowanie wiem, czym był 23 lutego 1945 r. dla Poznania. Więc wybór jest dla mnie oczywisty!

(Poznań, 2017-11-04)

#120

23 lutego to data ważniejsza dla Poznania, niż Lech Kaczyński. Nic dla Poznania nie zrobił i nie chcemy go tutaj.

(Poznań, 2017-11-04)

#128

Nie zgadzam się na zakłamywanie historii

(Pniewy, 2017-11-04)

#129

To próba ohydnego fałszowania historii. Mimo oczywistego okrucieństwa i totalitaryzmu Polski stalinowskiej (1945-1956) nie można jej porównywać z okupacją hitlerowską.

(Poznań (Poznań-Grunwald), 2017-11-04)

#130

Chyba to oczywiste! Data wyzwolenia Poznania kontra człowiek nie mający nic wspólnego z naszym miastem?

(POZNAŃ, 2017-11-04)

#133

To absurd...

(Poznań , 2017-11-04)

#134

Podpisuje, poniewaz uwazam smierc Lecha Kaczynskiego w wypadku samolotowym za wydarzenie mniej wazne niz wyzwolenie Poznania said okuoacji hitlerowskiej.

(Henderson, 2017-11-04)

#135

Uważam, że zmiana nazwy ulicy z 23 lutego na Lecha Kaczyńskiego nie ma sensu, ponieważ brakować będzie upamiętnienia w Poznaniu dnia jego wyzwolenia spod niemieckiej okupacji, a Lech Kaczyński w gruncie rzeczy nie zrobił dla Poznania nic.

(Poznań, 2017-11-04)

#136

Nie sądzę aby pozbycie się hitlerowców było przejawem komuny.

(Poznań, 2017-11-04)

#137

To skandal, co chce zrobić wojewoda! Zakłamanie historii, tylko po to, żeby najsłabszy prezydent jaki był w Polsce miał swoją ulicę i pan wojewoda mógł się zasłużyć partii PiS i jej prezesowi. Po prostu hańba

(Poznań, 2017-11-04)

#138

To skandal, co chce zrobić wojewoda! Zakłamanie historii, tylko po to, żeby najsłabszy prezydent jaki był w Polsce miał swoją ulicę i pan wojewoda mógł się zasłużyć partii PiS i jej prezesowi. Po prostu hańba

(Poznań, 2017-11-04)

#140

Już raz się podpisałem i nie wiem dla czego mnie nie ma na liście, przypadek czy ktoś majstruje przy petycji ? Nie zgadzam się na zmianę nazwy ulicy 23 Lutego na nazwisko Lech Kaczyński. 23 Luty 1945 roku to dzień zdobycia Cytadeli i wyzwolenie Poznania z pod faszystowskiej okupacji, wolności okupionej krwią poległych w walce ochotników mieszkańców Poznania.

(poznań, 2017-11-04)

#144

Podpisuję ponieważ wszędzie gdzie mogę walczę z idiotyzmami, a do takich zaliczam "dekomunizację " tej ulicy.

(Poznań, 2017-11-04)

#147

Nie jest to dla mnie żaden autorytet ani osoba, która za życia czymś się wyróżniła. Wybór nazwy jest polityczny i prędzej czy później zostanie zmieniony.

(Poznan , 2017-11-04)

#154

Data wyzwolenia Poznania, Katowic, Krakowa, Warszawy, i innych miast, miasteczek i wsi zpod okupacji hitlerowskiej przez Armię Czerwoną, Wojsko Polski i inne formacje zasługuje na upamiętnienie

(Katowice, 2017-11-04)

#166

to absurdalny pomysł

(Września, 2017-11-04)

#171

... bo wazne jest upmietnienie daty wyzwolenia miasta! Poznanska cytadela pelna jest grobow mlodziutkich zolnierzy, ktorzy dla Poznania stracili zycie - i tylko to sie liczy. Niewazne jaka to armia.

(Londyn/Poznan, 2017-11-04)

#172

Precz z kaczyzmem.

(Poznan, 2017-11-04)

#174

Lech Kaczyński nie ma żadnej zasługi dla miasta Poznania

(Poznań, 2017-11-04)

#180

Mój ojciec brał udział w walkach o wypędzenie Niemców z Poznania. Mój dziadek spędził ponad rok w więzieniu w Domu Żołnierza. Nie mają swojej ulicy w Poznaniu mieście o które walczyli. Kaczyński nic dla tego miasta nie zrobił. Nie lubił go i nie był w nim lubiany. I niech tak zostanie.

(Poznań, 2017-11-04)

#185

Zgadzam się z autorem postu. Nie chcę ulicy Kaczyńskiego w wolnym mieście Poznaniu.

(Poznań, 2017-11-04)

#186

Nie zgadzam się na zmianę nazwy ul. 23 Lutego na ul. L.Kaczyńskiego

(Poznań ul. Błażeja 6D/21, 2017-11-04)

#195

Nazwa ulicy "Dokładnie 64 lata temu skapitulował ostatni niemiecki garnizon, a Twierdza Poznań została przejęta.....".... Widziałem to na własne oczy! – mówi Stanisław Wierzbicki, ówczesny mieszkaniec Poznania, ja na własne oczy nie widziałem ale dla mnie to fakt znaczący historycznie, bardziej niż zasługi dla Poznania prezydenta Lecha Kaczyńskiego

(Błażejewko, 2017-11-04)

#197

Urodziłam się w Poznaniu, kocham to miastoeby nie zakłamywano historii.

(Gorzów Wlkp., 2017-11-04)

#198

Bo 23 lutego jest nasze !!!!!!!!!!. To nasza historia !!!!!!

(Zalasewo, 2017-11-04)

#199

Nie ma żadnego racjonalnego uzasadnienia zmiany nazwy tej ulicy.

(Poznań, 2017-11-04)

#200

Ponieważ Kaczynscy ani Lech ani Jaroslaw niczym nie są zwiazani z Poznaniem.

(Poznań, 2017-11-04)